Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.

Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.

ankerek

ankerek

26. 4. 2012 18:43
Reklama

Nový patch pro tento týden je tu! Ikdyž nepřibyl žádný nový hrdina, nemusíte se bát, že vývojáři zaháleli, oni totiž úplně předělali design uživatelského rozhrání a většiny ikonek předmětů.

V minulém patchi Valve už vydalo pár prvků z tohoto nového stylu a v tomhle předělalo zbytek (nebo aspoň většinu).

A co se tedy všechno změnilo? Podívejte se na první dva screenshoty od Cyborgmatta, kde můžete porovnat nové HUD se starým.

Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz

Začneme odshora s horní lištou: Výraznější praskliny v kamenné desce na pozadí. U ikonek hrdinů jednotlivých hráčů jsou výraznější barvy, které mají daní hráčové. Skóre a creep skóre se přesunulo dolů.

Tabulka se seznamem hráčů má také nový styl kamenné desky, rozvržení má stejné. To samé platí pro obchod (na nové ikonky předmětů se podíváme dole).

Dolní lišta: Tady jsou změny nejvýraznější. Byly odstraněny ornamenty a také předělán styl. Celkově bylo vše kromě mapy a tabulky se staty trochu zmenšeno. Detailní pohled na obě verze dolní lišty:

Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz

Využilo se prázdné místo (kam si budou teď streameři dávat část s web kamerou?), které dostala tabulky se staty, která ukazuje stejné informace + rychlost pohybu a to výrazně větší a s novými ikonkami (ocení zejména hráči, kteří hrají s nejmenším rozlišením, kde to skoro vůbec nešlo přečíst). Moc mně tam nesedí úplně černé pozadí, které se nehodí k ostatním prvkům okolo.

Další prázdné místo zaplnila vpravo část s tlačítkem obchodu, penězma, quickbuyem, tlačítkem kurýra, skórem a fortify tlačítkem (podrobně si to rozebereme dole).

Když máte to největší rozlišení, tak vám tam trochu nevyužitého místa vznikne, ale nový kámen(ná deska) dolní lištu efektně doplní, že vám to nebude připadat tak prázdné. Naopak, když máte menší rozlišení, tak se tam všechno nevejde, ale i na tohle vývojáři nezapomněli - pravá část se trochu přemění. Velké i malé rozlišení si můžete prohlédnout z těchto screenshotů:

Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz

Pravá část dolní lišty podrobněji:

Jak už bylo zmíněno výše, tato část zaplňuje prázdné místo a zaplňuje ho perfektně! Počet goldů už není žlutým na žlutém pozadí :-). Quickbuy zůstal stejný a skóre taky, jen se přesunulo ze shora dolů (jediný průser je to, že se při změně rozmístění u menšího rozlišení zapomnělo na skóre - opraveno, skóre se přesune nahoru). Tlačítka pro kurýra a fortify už nejsou malé prdy, které jste někdy v zápalu boje ani netrefili, ale pořádné tlačidla s pěkným stylem (u fortify je pěkně výrazný cooldown).

A tlačítko kurýra? To je tak bezvadné, že je to kapitola sama pro sebe.

Žádný kurýr v týmu                                        

Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz

Kurýr je k dispozici (nikdo ho nepoužívá)

Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz

Kurýr nese předměty Nature's Prophetovi

Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz

Kurýr je na cestě domů

Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz

Kurýr je mrtvý

Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz

 

Další zajímavou změnou je to, že když označíte více jednotek, tak se jejich ikonky už nezobrazují nahoře nad HP barem, ale místo tabulky statů. Těžko říct, jestli je to takhle lepší, uvidíme po několika hrách.

Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz

 

Tak to bychom měli nové uživatelské rozhrání ve hře. Všimněte si, že starý styl HUD je také používán v game lobby a jelikož ve hře úplně vymizel, očekávám, že v následujících patchích by mělo proměnou projít i samotné game lobby.

Nové ikonky předmětů

Většina ikonek předmětů byla upravena. Některé jen byly předělány jen zčásti, některé úplně. Na nové ikonky se můžete podívat na stránce předmětů.

Upravené modely

Lion prošel celkem velkými změnami - nové barvy, bradavky a plastika ksichtu. Barvy jakžtakž dobré, ale ten obličej vůbec. Snad vývojáři vyslechnou hráče a Liona ještě upraví nebo vrátí zpátky.

Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz

Také bylo upraveno celkem dost potrétů:

Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz
Nové uživatelské rozhrání v patchi 25.4.
i Zdroj: DOTA2.cz

Objeven nový kurýr Imp:

 

Kompletní přehled změn v angličtině:

Enabled the new HUD!


GAMEPLAY
- Added Brewmaster to Captain's Mode
- Fixed non-hero units like Spirit Bear breaking smoke of deceit.
- Fixed Burning Spear counter being reset by BKB.
- Fixed illusions stealing Magic Stick/Wand charges from the owner.
- Fixed a new bug with Riki's Blink Strike causing it to not attack right away.
- Fixed True Form / Druid Form being cancelled and interruptable.
- Fixed attack FoW reveal to happen when an attack fires off, rather than when your animation starts.
- Fixed bug that would sometimes cause move commands or abilities to execute at odd times.
- Fixed bug where DotaTV director would stop directing in the last minutes of the game.


VISUALS
- Heroes will no longer lose their shadows.
- Item Icon have been redesigned
[We plan to continue update these over the next few weeks, please give us your thoughts in this forum]


AUDIO
-Some heroes will now call out to allies they encounter in the field during the early phases of a game.


UI
- Fixed control groups breaking in the case where a hero has unit sharing enabled and another hero tries to control group one of the summons.
- Fixed a case where casting an ability to control a unit (ie. Chen's Persuasion), then querying the unit before the ability fired would not end up with the unit in a selected state and the abilities would not be usable.
- Fixed damage done to player-controlled units not showing up in the combatlog


BOTS
- Bots can call out "top missing!" etc if an opponent goes away during the laning phase.
- Bots are now more likely to use the Side Shop. They will hold off purchasing items if they think they'll be able to get them from the Side Shop soon, and are more likely to actually walk there to pick them up.
- Bots no longer forget/ignore units that are reincarning.
- Bots will now use couriers that are holding their items, even if the courier is currently returning to base.
- Bots will only use couriers that are idle in base, so they shouldn't grab couriers as soon as they stop moving in, for example, the secret shop.
- When a bot dies, if it had a courier en route, it will send the courier back to base.
- Juggernaut is now more likely to use Omnisliash in teamfights, particularly when he thinks he can get all slashes on heroes.
- Bots will no longer purchase items during the hero pick phase of the game.
- Bots will no longer use any of their abilities on Passive difficulty.
- Made Windrunner bot slightly more likely to use Powershot when ganking, and less likely to use Windrun for non-panic retreats.
- Fixed bug that, under certain hero combinations, could cause lane selection to thrash.
- Improved the Team Roam behavior, they should no longer clump up and get stuck, and should deal with any creeps attacking them.
- Increased bot sensitivity to human pings for pushing and defending.
- Increased range at which a non-carry bot will defer last-hitting to a carry bot. Non-hard-carries will now also defer

 

Tenhle patch mě velmi potěšil, takovéhle změny jsem vůbec nečekal. Nové HUD vypadá parádně, většina ikonek také, jen ten Lion :-(.

Podrženo, sečteno, za poslední týdny nejvýraznější patch.

Jak se vám nové rozhrání líbí vám? Změnili/vylepšili/vrátili byste něco? A co ikonky předmětů? Které se vám líbí nejvíce, a které zase nejméně?

zdroj: cyborgmatt.com

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama