i
Zdroj: DOTA2.cz
Gameplay Update 6.84 (kompletní překlad)
A je to tady! Patch 6.84 obsahující mnoho novinek a změn se dostal do testovací verze hry.
Na překladu přehledu změn se začne pravovat až zítra. Kdo by rád přihodil ruku k dílu a pomohl nám přeložit pár sekcí, budeme jen rádi. Kdyžtak mně první napište PMku. Na překladu se přůběžně pracuje. Krom naší redakce se na překladu podíleli: Faloutak, Fenste, Froxy, TAMTL
GENERAL
- AoE Bonus Gold component based on Team Net Worth difference reduced by 25%
(V podstatě nerfnuta comeback mechanika o 25%) - AoE Bonus XP component based on Team XP difference reduced by 40%
(Totéž, ale se zkušenostmi o 40 %) - Odměna za melee lane creepa zmenšena z 43g na 40g (-7%)
- Odměna za range lane creepa zmenšena z 48g na 45g (-6,25%)
- Odměna za zabití hrdiny zvýšena o 10%.
- Snížena přímá odměna za last hitnutí hrdiny o 100 a rozdělení toho zlata na AoE zlato (v poměru 100/75/40/25/20 pro 1/2/3/4/5 hrdinů) - Více peněz za assist.[?]
Pokud jste jediní, kdo zabil nepřítele, tak celkově dostáváte stejný počet zlata.
- Rozdělování bonusového AoE zlata je nyní založeno na relativním net worthu hrdinů, kteří se podíleli na zabití o +/- 25 % (Více zlaťáků pro supporty :]). [?]
Příklad: Pokud 3 hrdinové zabijí nepřátelského hrdinu, tak by normálně byla AoE odměna 200 zlata. Avšak nyní to je 200+25% pro nejchudšího hrdinu, 200 zlatých pro prostřední a 200-25% pro nejbohatšího.
- Množství bonusového AoE zlata je zvyšováno/snižováno až o 20% podle toho na jaké příčce je hrdina v net worthu nepřátelského týmu.[?]
Příklad: Normálně by celkové AoE zlato bylo 600. Pokud by mrtvý hrdina byl nejníže v net worthu, tak by odměna byla snížena o 20% a tudíž by celkové AoE zlato bylo 480. Avšak pokud by mrtvý hrdina byl nejvýše v net worthu, tak by se odměna zvýšila o 20% a tudíž by celkové AoE zlato bylo 720.
- Místo toho, aby buyback/výkup dočasně bránil k růstu unreliable goldů, tak nyní snižuje příjem všech peněz (včetně hrdiny a aoe zlata) o 60%. [?]
Tohle znamená, že pokud se buybacknete/vykoupíte, když nepřátelský tým pushuje a vám se podaří utržit pár killů, tak možnoství zlata, kterého z toho dostanete, včetně bonusu z rozdílu net worthu, bude sníženo 60%.
- Týmová odměna za melee baracks/baráky zvýšena ze 175g na 275g.
- Týmová odměna za range baracks/baráky zvýšena ze 100g na 225g.
- Snížen armor Tier 2 a Tier 3 věží z 25 na 22.
- Čas spawnů extra melee creepů změněn z 17:30/34:00/50:30 na 15:00/30:00/45:00 [?]
Tohle znamená, že dostanete extra melee creepa v 15. minutě namísto 17.
- Čas spawnů extra range/siege creepů změněn ze 45:30 na 45:00.
- Creepové se nyní setkávají trošku blížeji u Dire safelinky.
- Odměna za Ancient Black Dragon snížena ze 199g na 170g.
- Odměna za Ancient Black Drake snížena z 50g na 40g.
- Odměna za Ancient Rumblehide snížena z 83g na 65g.
- Odměna za Satyr Tormenter snížena ze 104g na 84g.
- Životy Hellbeara sníženy z 950 na 700.
- Odměna za Hellbeara snížena z 65g na 50g.
- Odměna za Ogre Frostmage snížena z 52g na 40g.
- Předělaní Mud Golemové:
- Zabití hrdiny jednotkami, které jsou pod vaší kontrolou nyní dává XP vašemu hrdinovi (Platí na věci jako Spirit Bear, Golemové, Familiarové apod.)
- Automaticky missnete melle útok, pokud se váš cíl vzdálí do vzdálenosti více než 350, jako je váš attack range (častý případ např. u BrewMastera a Dooma, když vás hitl skoro přes půl mapy).
- Následující schopnosti už nyní neignorují jednotky, které jsou zaznamenány jako Ancients (Neutral Ancients, Warlockův golem apod.): Ice Vortex, Mana Void, Berserker's Call, Blood Rite, Bladefury, Omnislash, Torrent, Ghost Ship, Smokescreen, Static Remnant, Primal Roar, Earth Spike, Heartstopper Aura, Shrapnel, Golem's Immolation, Sticky Napalm, Primal Split's Immolation, Call Down, Invoker's Tornado, EMP, Chaos Meteor, Sun Strike, Ice Wall, Deafening Blast, Pulse Nova, Eclipse, Battery Assault, Rocket Flare, Shadow Poison, Dispersion, The Swarm, Kinetic Field, Static Storm, Ancestral Spirit, Echo Stomp, Overwhelming Odds, Stone Gaze, Earth Bind, Poof, Rip Tide, Nyx's Impale, Fire Spirits, Supernova, Mystic Flare, Dark Pact, Suicide Squad, Ravage, Demonic Purge, Fortune's End
[?]
Poznámka: Toto neznamená, že všechny tyto schopnosti plně působí na Neutrální Ancienty. Pořád záleží na tom, jestli jednotky s Ancient značkou mají imunitu vůči magii či ne. To primárně znamená, že tyto spelly nemají žádné specifické pravidlo pro samotný Ancient tag.
- Blokování poškození (damage block) už nyní nefunguje pro fyzické spelly (dříve to na některé fyzické spelly fungovalo a na některé ne)
- Chování při kouzlení, zatímco se hrdina otáčí, bylo upraveno
- Předěláno chování silencování itemů a rušení passivních schopností
- Hex nyní nedává Break mechaniku. [?]
Ovlivňuje Scythe of Vyse, Voodoo apod.
- Silence nyní neruší neviditelnost [?]
Dříve to některé rušilo a některé ne.
- Ring of Health, Voidstone a Orb of Venom přemístěny ze Secret Shopu do báze.
- Platemail, Talisman of Evasion a Ultimate Orb přemístěny z báže do Secret Shopu.
- Voidstone a Mantle of Intelligence přidány do Side shopu
- Runy nyní mají větší prioritu pro kliknutí než jednotky.
- Armor nyní ukazuje i desetinná čísla v popisku.
- Opraven reset buyback penalizace, pokud jste zemřeli s Aegisem.
- Následující hrdinové nyní mohou kupovat Basher/Abyssal (ale stále mají zakázano aktivovat Bash): Spirit Breaker, Faceless Void, Slardar a Troll Warlord.
Mud Golemové už nemají imunitu vůči magii.
Mud Golemové mají nyní 50% odolnost vůči magii.
Armor Mud Golemů snížen ze 2 na 0.
Když nyní Mud Golemové umřou, tak se rozdělí na malé Mud Golemy, takzvaní Shard Golemové (jejich útok a životy jsou 30% původní jednotky a žijí pouze 60 sekund).
Rychlost pohybu Mud Golemů zvýšena ze 270 na 310.
Mud Golemové (a také Shard Golemové) mají nyní novou aktivní schopnost: Hurl Boulder (omráčení na 0,6 sekundy, 125 poškození, 30 sekund cooldown a 800 range). Tuto schopnost nekouzlí automaticky.
Bonusy Zlata/XP předělany, ale celková odměna za camp zůstává stejná (Mud Golemové 32/42 zlata každý, Shard Golemové 13/23 každý).
-
Poškození následujících schopností už není redukováno Blokem (Stout Shield, etc):
Counter Helix, Eye of the Storm, Anchor Smash, Slithereen Crush, Unstable Concoction, Shadow Wave, Spirit Bear Entangle DPS, Return, Echo Stomp, Land Mine, Suicide
Následující schopnosti byly dříve redukovány dvakrát z důvodu duální aplikace útoku: Shadow Walk, Vendetta and Meld
Zde jsou některé schopnosti, které již byly předtím ignorovány blockem: Wild Axes, Exorcism, Acid Spray, Poison Touch, Diabolic Edict, Quill Spray
Sry, ale toto je mimo moje prekladateľské schopnosti (Nef).
Previously if you cast a spell and were already in range, but not facing the target (outside of the small cast angle), your hero would start turning, but not consider that turn as anything beyond normal movement from an order priority perspective. This meant that issuing any order while turning, during that very short threshold window, would not be in the order queue in the same way as once your casting time started.
It now treats your order as the same once you are in cast range.
The effective difference this has is that you can queue your actions in the same way after you click one ability without depending on the angle of cast being 16 degrees or 20 degrees. Previously if you issued the order at the wrong degree, it would completely interrupt the ability, rather than queuing it to do after your existing order finished as is the usual spell casting behavior.
This subtle difference applies most commonly with Blink Dagger, as you could easily accidentally cancel your blink order if you clicked the other ability before you reached the critical angle (since otherwise Blink has 0 cast time).
Silencování itemů se nyní nazývá Mute.
Rušení pasivních schopností se nyní nazývá Break.
Mute ruší schopnost používat Itemy (v 6.83c Doom, Static Stom s Aghanimem a v hexu)
Dříve byla malá část pasivních schopností zablokována Doomem a některé Hexem. Break mechanika je nyní za toto zodpovědná a předchozí pasivní schopnosti, které Hex/Doom blokoval (schopnosti, né itemy) jsou nyní v listu, který obsahuje co všechno Break ruší.
Následující pasivní ability byly přidány do listu, které ruší Break: Aftershock, Counter Helix, Great Cleave, Craggy Exterior, Slardar's Bash, Inner Beast, Dragon Blood, Mortal Strike, Degen Aura, Greevil's Greed, Drunken Brawler, Feral Impulse, Shapeshift's Critical Strike, Chaos Strike, Return, Reactive Armor, Curse of Avernus, Natural Order, Empowering Haste, Spell Shield, Thirst, Marksmanship, Precision Aura, Presence of the Dark Lord, Blade Dance, Coup de Grace, Vengeance Aura, Backstab, Headshot, Take Aim, Psi Blades, Geminate Attack, Lunar Blessing, Moon Glaives, Desolate, Jinada, Geostrike, Essence Shift, Fervor, Arcane Aura, Static Field, Heartstopper, Sadist, Overload, Fiery Soul, Untouchable, Null Field, Gravekeeper's Cloak, Spirit Bear's Entangle a Demolish.
Doplňující poznámka: Evasion, Damage Block a Critical Strike se chovjí následovně. Jsou disablnuty (zrušeny / vypnuty), pouze pokud platí obecná pravidla popsána výše. Například evasion z Butterfly se nevypne, když jste Hexnuti / Doomnuti (protože Break neovlivní schopnosti itemů).
HEROES
- Borrowed Time muže být nyní vyčarován i pokud je hrdina disabled (stejné pravidlo jako Morphova Morphu)
- Unstable Concoction odpočet je nyní viděn nepříteli
- Unstable Concoction má nyní cílové zaměření na plochu (stejně jako svenův stun)
- Greevil's Greed nyní zaručuje 4x gold bounty z runy
- Alchymista nyní muže vyčarovat Aghanim´s Scepter přímo na přátelského hrdinu se všemi bonusy Aghanim's Scepteru jako buff (vylepšení hrdiny a vylepšení statů). Scepter je po použití spotřebován (zmizí z inventáře). Tento buff se nestackuje s více násobným použitím na stejného hrdinu. Alchymista může buffnout sám sebe.
- Chilling Touch může být odstraněn kliknutím na ikonku buffu nad health barem
- Berserker's Call doba vyčarování zvýšena z 0.3 na 0.4
- Counter Helix je nyní aktivován až po udělení útoku (do teď bylo, že stačilo pouze naznačit útok a skill měl možnost na aktivování)
- Culling Blade bonusy z rychlosti pohybu a rychlosti útoku sníženy z 40% na 30%
- Brain Sap spotřeba many snížena z 125/150/175/200 na 100/125/150/175
- Jednotky pod vlivem Nightmare již nedávají viditelnost
- Nightmare End nyní může ukončit jiné aktivní skilly Nightmares
- Flamebreak poškození změněno z instantních 75/150/225/300 na 50 poškození za sekundu na 1/2/3/4 sekundy
- Firefly poškození sníženo z 20/40/60/80 na 10/30/50/70
- Základní poškození zvýšeno o 4
- Wild Axes doba vyčarování snížena z 0.5 na 0.4
- Call of the Wild Boar rychlost útoku zvýšena z 0.633 na 0.5
- Thirst: bonusové poškození a rychlost se stupňuje lineárně v závislosti se zdravím nepřítele. Plný bonus dostanete, když má nepřítel 25% zdraví. Původně 0% HP.
- Thirst práh viditelnosti snížen z 30% životů na 25%
- Růst inteligence za level zvýšen ze 1.4 na 2.0
- Shuriken Toss poškození zvýšeno ze 100/200/250/325 na 150/225/300/375
- Shuriken Toss max. vzdálenost vyčarování snížena ze 650 na 400
- Shuriken Toss spotřeba many předělána z 90/115/135/155 na 120/130/140/150
- Track's Shuriken Toss max. vzdálenost přeskoků zvýšena z 900 na 1200
- Track ukazuje kolik zlata nese nepřítel - lze vidět v okénku debuffu na hrdinovi
- Již nedostanete zlato za zabití jednotek Primal Split (bylo 11-35 odvíjející se od levelu)
- Bristleback rychlost pohybu snížena z 295 na 290
- Viscous Nasal Goo redukce brnění přepočítána z 1/1/2/2 za stack na 1/1.4/1.8/2.2
- Incapacitating Bite již není unikátní útočný modifikátor
- Insatiable Hunger poškození zvýšeno z 60/80/100 na 60/90/120
- Return je nyní aktivován až po udělení útoku (do teď bylo, že stačilo pouze naznačit útok a skill měl možnost na aktivování)
- Přidáno vylepšení Aghanim's Scepter: Stampede redukuje všechno příchozí poškození o 70% a umožňuje spojencům běhat skrz překážky (stromy, klif, atd). Běh skrz stromy, tyto stromy zničí.
- Chaos Bolt minimální poškození zvýšeno z 1/50/75/100 na 75/100/125/150
- Skeleton Walk cooldown změněn z 20 na 20/19/18/17
- Death Pact cooldown snížen z 45/40/35 na 45/35/25
- Rocket Flare rychlost zvýšena z 1500 na 1750
- Crystal Nova zpomalení rychlosti pohybu a útoku změněna z -30 na -20/30/40/50
- Crystal Nova doba trvání zpomalení změněna z 3.5/4/4.5/5 na 4.5
- Frostbite cooldown snížen z 10/9/8/7 na 9/8/7/6
- Freezing Field cooldown změně z 150/120/90 na 90
- Ion Shell trvání zvýšeno z 20 na 25 sekund
- Wall of Replica poškození udělené iluzemi sníženo z 70/80/90% na 60/75/90%
- Wall of Replica trvání změněno z 15/30/45 na 45
- Wall of Replica spotřeba many změněna z 200/300/400 na 125/250/375
- Poison Touch level 4 poškození zvýšeno z 32 na 36
- Exorcism spirit počet zvýšen z 4/12/21 na 6/13/21
- Kinetic Field trvání zvýšeno z 2.5/3/3.5/4 na 2.6/3.2/3.8/4.4
- Breathe Fire redukuje základní poškození o 20/25/30/35% po dobu 8 sekund
- Corrosive Breath poškození je nyní smrtelné
- Zasažené okolí při normálních útocích v Elder Dragon formě zvýšeno z 100/200/250 na 150/225/300
- Boulder Smash poškození změněno ze 125 na 50/100/150/200
- Geomagnetic Grip spotřeba many změněna ze 75 na 100
- Geomagnetic Grip poškození sníženo z 50/125/200/275 na 50/100/150/200
- Magnetize může být odstraněno
- Fixed Hex nepřeruší Rolling Boulder, pokud bude vyčarován během 0.6 sekundy
- Echo Stomp doba kouzlení snížena ze 1.8 na 1.6
- Echo Stomp cooldown změněn z 15 na 14/13/12/11
- Untouchable zpomalení rychlosti útoku zvýšeno ze 30/60/90/120 na 40/70/100/130
- Enchant může být vyčarováno na již ovládanou jednotku pro obnovení trvání Enchantu
- Impetus nyní prorazí imunitou vůči kouzlům
- Midnight Pulse doba vyčarování snížena z 0.3 na 0.2
- Black Hole nyní dává konstantní poškození za sekundu 55/110/165 bez ohledu na to jak daleko je chycený hrdina od centra
- Black Hole spotřeba many snížena z 275/350/425 na 275/325/375
- Rocket Barrage již nemá žádnou dobu vyčarování (byla 0.3)
- Call Down trvání zpomalení pohybu zvýšeno ze 3 na 4
- Inner Vitality maximální vzdálenost vyčarování zvýšena z 550 na 800
- Inner Vitality cooldown snížen z 25/22/19/16 na 22/18/14/10
- Invoker Int zvýšení základní inteligence z 2.5 na 3.2
- Invoke již nespouští cooldown pouze při přehazování slotu schopnosti
- Sun Strike cooldown snížen z 30 na 25
- Max level Deafening Blast (Quas, Wex, and Exort vše na max levelu) již nelze nakliknout na cíl, nyní je vlna vypuštěna ve všech směrech okolo Involkera
- Relocate dvojitý klik na kouzlo přenese Io k fontáně
- Základní síla zvýšena z 24 na 25
- Macropyre trvání zvýšeno ze 7 (14 Scepter) na 10 (20 Scepter)
- Macropyre zasažená oblast zvýšena z 225 na 240
- Blade Fury cooldown zvýšen z 30/25/22/18 na 42/34/26/18
- Blade Fury má po novém stejné vlastnosti jako jiné Spell Immunity.
[?]
Dříve byly odstraněny (dispell) i pozitivní buffy
- Healing Ward rychlost pohybu snížena z 450 na 420
- Omnislash již neuděluje ministuny při počátečním zakouzlení
- Používání itemů / schopností v Omnislashy již nevyžaduje facing direction.
- Mana Leak cooldown změněn z 16 na 16/14/12/10
- Chakra Magic nyní přidává buff, který redukuje cooldown dalšího kouzla vybraného spojeneckého hrdiny o 1/2/3/4 sekund. Buff trvá 12 sekund.
- Scepter Illuminate léčení je zvýšeno z 75% na 100%
- Kunkka se již neotáčí při kouzlení torrentu
- Torrent cooldown snížen z 12 na 10 sekund
- X Marks The Spot spotřeba many snížena z 80 na 50
- Moment of Courage šance na protiútok změněn z 16/18/20/22 na 25%
- Moment of Courage lifesteal změněn z 20/40/60/80% na 55/65/75/85%
- Moment of Courage cooldown změněn z 0.9 na 2.7/2.1/1.5/0.9
- Přidán Aghanim´s Scepter: Duel skonči pouze v případě smrti LC či protivníka nebo když jsou oba účastníci duelu od sebe vzdálení více než 2000 jednotek.
- Leshrac rychlost pohybu zvýšen z 315 na 320
- Lightning Storm doba kouzlení snížena z 0.7 na 0.6
- Lightning Storm trvání zpomalení pohybu z 0.75 na 0.7/0.8/0.9/1
- Ice Armor max vzdálenosti vykouzlení zvýšena z 800 na 1000
- Chain Frost rychlost projektilu zvýšena z 675 na 750
- Feast je nyní brán jako normální bonusové poškození (může Critnout nebo bude použito v rozštěpení)
- Open Wounds lifesteal je zvýšen z 15/20/25/30% na 50%
- Přidáno Aghanim's Scepter vylepšení: Přidá novou dovednost Assimilate. Assimilate dovolí Lifestealerovi označit spojeneckého hrdinu a pozřít ho, hrdinovi dovoluje schovat se uvnitř Lifestealera. Jakékoliv léčení, které Lifestealer obdrží je sdíleno s pozřeným hrdinou. Pozřený hrdina může kdykoliv opustit Lifestealera kliknutím na ikonku buffu. Při tomto opuštění je v okolí 700 jednotek uděleno nepřátekům 300 poškození. Pokud Lifestealer zemře nebo pozře jiného hrdinu, dosavadní pozřený hrdina bude automaticky uvolněn. Když dáte hrdinovi nějaký příkaz (pohyb, teleport, vykouzlení schopnosti, apod.) několik vteřin po pozření, opustí Lifestealera.
- Aghanim Scepter- již nezvyšuje max. délku vyčarování kouzla Laguna Blade
- Při zrození budete v té formě, ve které jste zemřeli (i v True Form)
- Battle Cry brnění zvýšeno z 5/10/15 na 6/12/18
- Battle Cry poškození zvýšeno z 50/75/100 na 60/90/120
- přidáno Aghanim´s Scepter: Spirit Bear může nyní utočit v jakékoliv vzdálenosti od Lone Druida, pokud Lone Druid zemře jeho Spirit Bear přežije.
- Základní armor zvýšen o 1
- Eclipse max počet zasažení jedné jednotky zvýšen z 4 na 5
- Vylepšený Aghanim's Scepter: Umožňuje zakouzlit Eclipse na určité místo v dosahu 2500 range. Poskytne omezenou viditelnost v dané oblasti. Také se dá zakouzlit na jakoukoliv spojeneckou jednotku i když je v pohybu (na zakouzlení na Lunu stačí double click nebo schopnost přímo kliknout na Lunu).
- Split Shot a Mana Shield se při zabítí Medusy nedeaktivují.
- Poškození z Geostrike zvýšeno z 7/14/21/28 na 8/16/24/32.
- Meepo se jíž nebude respawnovat o 20% rychleji díky Divided We Stand.
- Dosah druhého projektilu ze Starstorm byl zvýšen z 175 na 325 jednotek. Druhý projektil nyní zasáhne nepřítele nejblíže Miraně.
- Rychlost projektilu Adaptive Strike je nyní 1150.
- Přidána nová schopnost díky Aghanim's Scepteru: Hybrid
Hybrid: Vytvoří iluzy spojence. Morphling zmizí, na dobu trvání se převtělí do této iluze. Může používat všechny kouzla kromě ultimátní schopnosti této spojenecké iluze. Po dobu trvání má Morphling vlastní atributy. Schopnost nelze použít pokud má Morphling vyvolanou repliku. Jakmile hybridní iluze zmizí, Morphling se objeví na témže samém místě.
Doba trvání: 20 vteřin
Cooldown: 140 vteřin
Spotřeba many: 200
Dosah, ve kterém je možné vyvolat kouzlo: 600 jednotek
- Doba po které může znovu použít schopnost Ensnare byla snížena z 14 na 12 vteřin.
- Ensnare lze dispelnout [?]
Stále funguje na jednotky imunní vůči magií.
- Ensnare se nezruší pokud cíl nabyde Ethereal formy.
- Přidán Aghanim's Scepter: Song of the Siren nyní léčí Nagu a její spojence v dosahu kouzla o 6% maximálního HP po dobu až 7mi vteřin.
- Vyvolávací dosah schopnosti Sprout zvýšen z 600 na 625/700/775/850 jednotek.
- Trvání Sproutu zvýšeno z 3/3.75/4.5/5.25 na 3/4/5/6 vteřin.
- Základní poškození treantu vyvolaného schopností Nature's Call zvýšen z 22 na 28.
- Aghanim's Scepter: jakmile Wrath of Nature vylepšená Aghanim's Scepterem zabije nepřátelskou jednotku, vytvoří se na místě Nature's Call treanty. Pokud zabije hrdinu, vytvoří se na místě Nature's Call treanty, který budou třikrát silnější oproti klasickým (trojnásobný počet životů a trojnásobné poškození).
- Zpomalení rychlosti útoku schopností Void je zvýšena z -35 na -50 (nyní se shodují hodnoty zpomalení pohybu a rychlosti útoku).
- Použití schopnosti Spiked Carapace nyní nezruší Vendettu.
- Přidán Aghanim's Scepter: Přidává novou schopnost, Burrow, s dobou vyvolávání 1 vteřina. Ve schopnosti Burrow je Nyx Assassin neviditelný, neschopen se hýbat/útočit, ale má 40% redukci poškození a regeneruje 1.5% svého HP a many za sekundu. Jeho schopnosti mají také vylepšené vlastnosti, jestliže použije Burrow: Mana Burn a Impale mají zvýšený dosah o 50%. Při použití Burrow je doba trvání po kterém můžet znovu použít Impale snížena z 13 na 9 vteřin, a Spike Carapace instantně působí na jakoukoliv nepřetelskou jednotku v dosahu 300 jednotek, aniž by mu udělily poškození. Jestliže Nyx vyvolá Vendettu, tak se Burrow zruší.
- Animace vyvolávání Purification zrychlena z 0,5 na 0,4 vteřin.
- Purifying Flames nyní stojí 50/60/70/80 many místo původních 55/70/85/100.
- Doba po které může Oracle znovu použít Purifying Flames snížena z 3 na 2,5 vteřin.
- Schopnost Purifying Flames může být nyní použita i na jiné jednotky, než pouze na hrdiny.
- False Promise již neposkytuje neviditelnost.
- False Promise nyní ostraňuje debuffy a disably po celou dobu. Předtím to fungovalo tak, že odstraňovalo jen při počátečním vykouzlení.
- Doba trvání False Promise snížena z 7/8/9 na 6/7/8 vteřin.
- Doba, po které může Oracle znovu použít False Promise prodloužena z 20 na 80/60/40 vteřin.
- Vylepšení Aghanim's Sceptrem: vylepšená schopnost Sanity's Eclipse v oblasti dosahu udělí poškození a poté na každého v oblasti zapůsobí Astral Imprisonmentem.
- Vylepšené Sanity's Eclipse Aghanim's Sceptrem už nespouští mana drain a nezvyšuje poškození.
- Fire Spirits nyní odhalují poškozenou oblast na 1 vteřinu.
- Poškození z Wanning Rift zvýšeno z 70/140/210/280 na 100/160/220/280.
- Zpomalení z Rootu změněno z 20% na 20/22/24/26%
- Zpomalení z Decrepify změněno z 50% na 30/40/50/60%
- Zvýšení magického poškození z Decrepify upraveno z 50% na 30/40/50/60%
- Trvání Decrepify upraveno z 2/2.5/3/3.5 na 3.5
- Cooldown u Decrepify změněn z 12/10/8/6 na 15/12/9/6
- Poškození z Life Drain a doplnění zdraví za sekundu upraveno z 120/160/200 na 150/185/220
- Dosah Life Drain upraven z 1100 na 900/1050/1200
- Life Drain vylepšen Aghanim 's Scepterem už víc nezvyšuje dosah.
- Smokescreen už více nezpomaluje rychlost útoku
- Smokescreen nyní snižuje turn rate o 30%
- Null Field: magická odolnost má po novém efekt i na creepy
- Doba trvání Caustic Finale změněna z 8 na 6 sec.
- Nově se Caustic Finale spustí vždy (když umře jednotka nebo pokud doba trvání skončí). Pokud se spustí z důvodu vypršení času, udělí pouze 30% poškození.
- Aplikováním debuffu Caustic Finale na jednotku, která ho už má, neobnoví po novém dobu trvání.
- Pokud má na sobě jednotka debuff z Caustic Finale, tak po její smrti nebo vypršení času se aplikuje 20% zpomalení po dobu 3 sekund.
- Shadow Poison mana cost změněn z 50 na 40
- Upgrade Demonic Purge Aghamin 's Scepter nyní aplikuje na cíl Break (blokuje pasivní schopnosti).
- Shadow Shaman: základna síla vzrostla z 19 na 21
- Shadow Shaman: síla za lvl vzrostla z 1.6 na 1.8
- Základní rychlost pohybu upravena z 300 na 295
- Čas dokud se aktivuje svévolně debuff z Last Word změněn z 5 na 4 sekundy.
- Last Word po novém nedisarmuje (odzbrojení)
- Last Word po novém aplikuje 14/16/18/20% zpomalení movespeedu po aktivaci
- Poškození z Slithereen Crush z 50/100/150/200 na 75/125/175/225
- Agility za level upravené z 2.9 na 2.5
- Shrapnel: čas dobití zvýšený z 40 na 55
- Shrapnel: delay zvýšený z 0.8 na 1.4 sec
- Shrapnel: dávají vision když shrapnely dopadnou, ne okamžitě.
- Headshot může missnout
- Damage Assassinate upraven z 355/505/655 na 320/485/650
- Reality již nezničí cílovou iluzi, jen si vymění pozice.
- Empowering Haste cooldown snížený z 16 na 12
- Storm Spirit: rychlost pohybu snížena z 290 na 285
- Ball Lightning flying vision upravena z 1000 na 400
- Warcry armor bonus zvýšený z 4/8/12/16 na 5/10/15/20
- Land Mine: prodleva aktivace miny z 1.75 na 0.5 sec
- Stasis Trap: prodleva aktivace pasti z 2 na 1.5 sec
- Stasis Trap: prodleva aktivování pasti z 2 na 1.5 sec
- Suicide Squad, Attack! cooldown snížený z 180/170/160/150 na 160/140/120/100
- Minefield Sign cooldown z 120 na 360
- Minefield Sign vyžaduje, aby Techies přišel přesně na dané místo
- Minefield Sign má nyní kurzor cílové oblasti při pokládání
- Minefield Sign má nyní omezenou životnost 180 sekund
- Techies Aghanim's Scepter upgrade: Miny položené v blízkosti Minefield Sign v oblasti 125, jsou imunní vůči True Sight. Můžete mít jen jeden Minefield Sign ve stejný čas.
- Meld cooldown upraven z 7 na 6
- Reflection: vzdálenost na zakouzlení změněna z 275 na 325
- Iluze z Reflection: damage upraven z 40/50/60/70% na 40/60/80/100%
- Kraken Shell damage block zvýšen z 10/20/30/40 na 12/24/36/48
- Reactive Armor se aktivuje poté jak útok dopadne, ne při vyslání útoku [?]
Také to samé platí pro Axeho Counter Helix a Centaúv Warrunner's Return
- Reactive Armor: maximální počet stacků změněn z 4/8/12/16 na 5/10/15/20
- Trvání oslepení z Laseru zvýšené z 3 na 3/3.5/4/4.5 sek
- Rearm mana cost upraven z 150/250/350 na 125/225/325
- Aghanim's Scepter Laser: již nepřidává cast range navíc.
- Aghanim's Scepter Laser: přeskakuje po viditelných nepřátelských hrdinech v dosahu 550
- Toss: poloměr ve kterém bere jednotku kolem sebe zvýšen z 250 na 275
- Toss: po novém bere jednotku nejblíže k Tinymu, ne náhodně jako dosud.
- Eyes in the Forest: oblast účinku snížena z 800 na 700
- Berserker's Rage: již více neposkytuje +15 damage
- Ranged Whirling Axes: již více neposkytuje 800 vision
- Melee Whirling Axes: již více neposkytuje 500 vision
- Battle Trance: trvání sníženo z 7 na 5 sekund
- Berserker’s Rage: již není odstraněno v případě smrti [?]
Ostatní přepínací formy se změnily také: Medusa - Split Shot a Mana Shield, a Lone Druid - True Form
- Ice Shards: mana cost snížený z 120 na 90
- Ice Shards: cooldown upraven z 18/16/14/12 na 19/16/13/10
- Ice Shards: vision ze shardu zvýšená z 0.5 sec na 2 sec
- Snowball: rychlost je nyní konstantní a to 675
- Snowball již automaticky nenabírá jednotky v rozsahu 100
- Tusk může nabrat do Snowballu spojence během pohybu.
- Přidán Aghanim's Scepter pro Tuska: Přidá novou schopnost s názvem Walrus Kick. Kopne cíl zpět o 900 jednotek. Kop zpomaluje o 40% na 4 sekundy. 12 sekund cooldown
- Soul Rip je nyní považován za jedenu instanci poškození u nepřítele
- Zobia z Tombstone odstraněny z výběru při použití Soul Rip
- Zombie z Tombstone nyní potřebují jeden útok na zabití (původně měly 30 HP). Od creep potřebují 2 útoky.
- Reworked Enrage
-
Enrage:
=======
Ursa se rozzuří, což znamená, že mu bude udělováno o 80% míň poškození z jakéhokoliv zdroje a jeho útoky udělují 2/2.5/3 krát Fury Swipes poškození. Odstraní jakékoliv debuffy po vyvolání.
Fury Swipes násobení: 2/2.5/3
Trvání: 4
Cooldown: 50/45/40
- Venomouse Gale postupný damage z 0/30/60/90 na 10/40/70/100
- Doba po které lze znovu použít Viper strike snížena z 80/50/30 na 70/50/30
- Greavekeeper's Cloak čas nabíjení snížen z 6 na 4
- Familiarové již nemají 300/450/600 životů
- Familiarové zemřou na 4 útoky od hrdinů (creepové/iluze dávají 1/4 poškození, věže dávají 1/2)
- Fatal Bonds vzdálenost seslání zvýšena z 900 na 1000
- Fatal Bonds: zrychlena animace z 0.5 na 0.2
- Chaotic Offering: Golemova regenerace zdraví zvýšena z 15/30/45 na 20/50/75
- The Swarm trvání změněno ze 14/16/18/20 na 16.
- The Swarp poškození z 15/20/25/30 na 20.
- The Swarm útok za sekundu změněn z 1.35 sekund na 1.4/1.25/1.1/0.95
- Geminate Attack nyní vypustí druhý projektil po prvním za 0.25 sekund místo toho, aby jej vypustilo až po zasažení cíle.
- Geminate Attack již nemá omezenou vzdálenost doletu
- Přidán Aghanim's Scepter upgrade: snižuje cooldown schopnosti Timelapse na 20 sekund a je možno jím zaměřit spřátelenou jednotku. vzdálenost seslání je 1000 jednotek
- Shackleshot animace snížena z 0.3 na 0.15
- Winter Wywern přidán do Kapitánksého módu
- Předělána schopnost Winter's Curse
- => Ti co jsou nuceni zaútočit na svého spojence jsou nyní zraňováni o 70% méně ze všech zdrojů Plocha efektu zvýšena z 350 na 400 .
- Okolí rozsahu zvýšeno z 350 na 400
- Trvání zvýšeno z 2.5/2.75/3 na 2.5/3/3.5
- Cooldown zvýšen z 90/80/70 na 110/100/90
- Artic Burn je nyní "disspellable" př. Manta
- Artic Burn damage za sekundu zvýšen z 6% HP na 8%
- Artic Burn poškození je nyní poškození typu Magic
- Artic Burn již neprojde imunitou vučí spellům
- Splinter Blast rychlost zvýšena 500 až 650 (1.35 na maximálně 1s)
- Splinter Blast debuff je nyní "dispellable"
- Cold Embrace se nyní chová jako normální regenerace místo 0.1 intervalových healů
- Přidán Aghanim's Scepter update: Spojenečtí hrdinové, kteří jsou blízko Wraith Kinga (1200 aoe) zabiti se stanou přízraky na 5 sekund, což odkládá jejich smrt. Můžou dále útočit, sesílat kouzla, atd. Když efekt skončí, tak hrdina umře a goldy za kill se přičtou tomu, kdo hrdiny původně zabil.
- Thundergod Wrath-velikost vision snížena z 1000 na 500¨
- Spraven Thundergod's někdy trefil neviditelné jednotky podle toho jak byli hráči uspořádáni
ITEMS
NEW ITEMS
- Nové consumable
Cena: 150 gold
Dáva:
+ 1 HP/sek regen
Po použití: Po konzumácií manga okamžite dostanete 150 many. Dá sa dať spojencom
Poznámka: Viacero kúpených Máng sa nestackuje do jedného slótu v inventáry
- Nový predmet, ktorý sa skladá z Perseverance, Platemailu a Receptu
Potrebné predmety:
Perseverance (1750)
Platemail (1400)
Recept (900)
Spolu: 4050
Poskytuje:
+5 HP Regen
+125% Mana Regen
+10 Damage
+10 Armor
Dá sa rozložiť
Aktívna schopnosť: Echo Shell - Targetnutím na spojeneckú jednotku, odstránite negatívne buffy (nomrálny dispel, neodstráni stuny) a aplikuje Echo Shell buff po dobu 6tich sekúnd. Ak je Echo Shell aktivný, automatický vráti akýkoľvek targetovací skill späť do toho, kto ho vyslal. 17 sek cooldown, 100 mana cost, 900 cast range
Poznámka: Neblokuje samotné kúzlo, ale zrkadlovo ho vráti späť. Riadi sa rovnakými pravidlami ako Linken's Sphere
- Nový predmet, ktorý sa skladá z Cloak a Shadow Amuletu
Potrebné predmety:
Shadow Amulet (1400)
Cloak (550)
Spolu: 1950
Poskytuje:
+30 Attack Speed
+20% Magic Resistance
Dá sa rozložiť
Aktívna schopnosť: Glimmer - Targetnútim na spojeneckú jednotku zneviditeľní spojenca za 0.4 sek fade time (čas kým sa jednotka zneviditeľní). Pokým je jednotka neviditeľná, dostáva 66% magic resist. Trvá 5 sekúnd. Neviditeľná jednotka sa môže počas týchto 5iatich sekúnd pohybovať, ale útočením alebo kúzlením sa znovu aktivuje 0.4 sekúndový fade time. 16 cooldown. 900 Cast Range. Dá sa použiť počas channellingu (Teleport, Bane ulty, Witch Doctor ulty, etc.)
Poznámka: Bonusový magic resist z Glimmer Cape sa aktivuje len ak je jednotka neviditeľná.
- Nový predmet, ktorý sa skladá z Arcane Boots, Mekansm a Receptu
Potrebné predmety:
Arcane Boots: 1350
Mekansm: 2300
Recept: 1650
Spolu: 5300
Poskytuje:
+55 Movement Speed
+250 Mana
+5 All Stats
+5 Armor
Pasívna schopnosť: Guardian Aura - Poskytuje +2 armor a +4 HP/sek regen auru. Ak má jednotka pod 20% HP, dostane +15 armor a 15 HP/sek regen.
Aktívna schopnosť: Mend - obnoví 250 HP a 160 many všetkým spojencom v okolí. Odstráni negatívne debuffy (na herovi, ktorý vlastní predmet a aktivoval ho). 45 sek cooldown
Poznámka: Dispel sa aplikuje len na vášho hera.
- Nový predmet, ktorý sa skladá z 2x Hyperstone a Receptu
Potrebné predmety:
Hyperstone (2000)
Hyperstone (2000)
Recept (300)
Spolu: 4300
Poskytuje:
+120 Attack Speed
Pasívna schopnosť: Shade Sight - Moon Shard poskytuje 250 bonus do night vision (len ak je v inventáry). Funguje proti Night Stalkerovmu skillu Darkness)
Aktívna schopnosť: Dá sa skonzumovať a dostanete permanentý 60 attack speed buff (nestakuje sa - viacero nakúpených a skonzumovaných Moon Shardov sa nesčítava). Treba dvakrát kliknúť na skonzumovanie predmetu
Poznámka: Attack Speed buff nefunguje na ilúziach
- Nový predmet, ktorý sa skladá z Shadow Bladu, Sange a Receptu
Potrebné predmety:
Shadow Blade (2800)
Sange (2050)
Recept 350 Spolu: 5200
Poskytuje:
+32 Damage
+30 Attack Speed
+16 Strength
Lesser Maim
Shadow Walk: Útok z neviditeľnosti dáva 225 damage, aplikuje na jednotku Break (čo má za následok vypnutie pasívnych schopností) a zníži damage cieľa (všetky typy damageu) o 40% po dobu 5tich sekúnd. 24 sekundový cooldown. Útok z neviditeľnosti sa nedá missnúť. Debuff neblokuje magická imunita (BKB etc.)
- Nový predmet, ktorý sa skladá z Medallion of Courage a Talisman of Evasion
Potrebné predmety:
Medalion of Courage (1200)
Talisman of Evasion (1800)
Spolu: 3000
10 armor
75% mana regen
30% evasion
Aktívna schopnosť: Stratíte Armor a Evasion z Solar Crest. Ak targetnete spojenca, dá mu 10 Armor a 30% Evasion. Ak targetnete nepriateľa, znížite mu 10 armor a aplikujete 30% šancu na miss po dobu 7 sekúnd. Cooldown: 7 sekúnd.
Can be disassembled. This debuff is dispellable
- Nový predmet, ktorý sa skladá z Mystic Staff a Soul Boosteru
Potrebné predmety:
Mystic Staff (2700)
Soul Booster (3200)
Spolu: 5900
Poskytuje:
+25 Intelligence
+450 HP
+400 Mana
+4 HP regeneration
+100% Mana regeneration
Pasívna schopnosť: Cooldown Reduction - Zníži všetky cooldowny o 25%
Pasívna schopnosť: Spell Lifesteal - Obnovuje percentuálne životy z udeleného damageu z každého kúzla do nepriateľa. 25% dmg udelený herom, 5% do creep
VYLEPŠENIA U PREDMETOV
- Observer a Sentry Wardy sa ukladajú do jedného slótu v inventáry. Dvojitým klikom na predmet zmeníte typ wardy, ktorý ma byť aktívny. [?]
Je vidieť počet ward oboch typov. Číslo napravo je počet práve aktívnych ward.
- Boots of Travel sa dajú po novom vylepšiť kúpou ďalšieho receptu. Umožní vám sa teleportovať na spojeneckého hrdinu.
ZMENY PREDMETOV
- Strength zvýšené z 6 na 8
- Damage znížený z 40 na 25
- Bash dáva bonusových 60 damage
- Bash cooldown zvýšený z 2 na 2.3 sek
- Damage znížený z 100 na 85
- Bash dáva bonusových 60 damage
- Bash cooldown zvýšený z 2 na 2.3 sek
- Cena znížená z 1000 na 900
- Polomer v ktorom obnoví manu zväčšený z 600 na 900
- Aktivácia predmetu už viac nestojí 35 many
- Cena receptu upravená z 800 na 900
- Pridaný Attack Speed z +15 na +25
- Unholy Strength: už nedáva +10 do Attack Speed
- Unholy Strength: časové opozdenie pridania strength znížená z 0.7 na 0.6 skúnd
- Bonus sa aplikuje z pôvodného celkového dmgu len na base dmg
- Quell damage bonus upravený z 32/12% na 40/15%
- Quell už viac nedáva bonusový dmg Roshanovi
- Chop: aktívna schopnosť už neudeluje 100 dmg warde, ale ju rovno zničí
- Chop: dosah aktívnej schopnosti zvýšený z 350 na 450, ak je použitá na wardu
- Battle Fury teraz vyžaduje a poskytuje bonusy z Quelling Blade
- Quell bonus je teraz 60% pre melee hrdinov a 25% pre range
- Attack damage znížený z 65 na 55
- Cleave radius zväčšený z 250 na 280
- Black King Bar sa dá predať [?]
Ak ho znova kúpite, neobnoví to dobu trvania Magickej Imunity
- Cooldown na aktiváciu znížený z 17 na 15
- Cena znížená z 450 na 420
- Trvanie Phase znížené z 4 na 3.6 sekúndy
- Teleport cooldown znížený z 50 na 45
- Armor Bonus radius zvýšený 750 na 900
- Doba trvania Flutter znížená z 8 na 6. Bonusová movement speed zvýšená z 20 na 25%
- Doba trvania zvýšená z 40 na 45 sekúnd
- Celková doplnená mana zvýšená zo 150 na 170
- Vzdialenosť na použitie na spojenca zvýšená zo 100 na 250
- Magic resistance upavená z 15% na 20%
- Šanca na Damage Block zvýšená z 67% na 75%
- Šanca na Damage Block zvýšená z 67% na 75%
- Pri aktivovaní Guardu damage block zvýšený z 50 na 55
- Pri aktivovaní Guardu oblasť efektu zvýšená zo 750 na 900
- Damage znížený z 60 na 50
- Cena receptu znížená z 900 na 300
- Diffusal Blade funguje na range ilúziach len s polovičnou hodnotou
- Damage zvýšený z 300 na 330
- Spomalenie movement speedu upravené z 15% na 20%
- Endurance attack speed bonus zvýšený z 10 na 20
- Cena znížená z 3300 na 3200
- Cyclone mana cost zvýšený zo 75 na 175
- Trvanie spomalenia z Cold Attacku u range hridnov znížené z 3 na 2,5 sekúndy[?]
Ostáva 5 sekúnd pre melee
- Vision znížená z 400 na 300
- Speed Burst: rýchlosť zvýšená zo 650 na 800
- Regenerácia života zvýšená z 3 na 4 hp za sekúndu
- Cena znížená z 1600 na 1500
- Miesto +7 do všetkých statov dáva len +5
- Attack Speed zvýšený z 15 na 20
- Polomer Aury Regenerácie zvýšený zo 750 na 900
- Znížená doba regenerácie z 10 na 8 sekúnd [?]
Stále pridáva rovnáke množstvo HP
- Vzdialenosť na použitie na spojenca zväčšená zo 100 na 250
- Cena znížená z 3200 na 3000
- Cena receptu zvýšená z 1200 na 1400
- Regenerácia života zvýšená z 2% na 3.25% z celkového zdravia za sekúndu
- Prerušenie regenerácie predĺžené z pôvodných 4sek u melee a 6sek u range, na 5 sek u melee a 7sek u range
- Cooldown na Spellblock znížený zo 17 na 16
- POtrebné predmety sa zmenili na Magic Stick + 2 branche + Circlet
- Bonus do všetkých statov zmenený z +3 na +4
- Movement speed bonus pri aktivácií Berserku znížený z 30% na 17%
- Rádius Mekansm Aury a rádius pre heal zvýšený zo 750 na 900
- Static Charge už viac nepreskakuje na neviditeľné jednotky alebo jednotky vo fog of war [?]
Chová sa tak isto ako Chain Lightning
- Static Charge cast range zvýšený zo 600 na 800
- HP Necronomicon Warrior/Archer upravené zo 400/600/800 na 600/700/800
- Damage Necronomicon Warriora upravené z 25/50/75 na 45/60/75
- Damage Necronomicon Archera upravené zo 40/80/120 na 60/90/120
- Aura na move speed u Necronomicon Archer upravená z 3/6/9 na 5/7/9%
- Observer Wardy sa po novom kupujú po jednom kuse
- Cena a čas na doplnenie sa znížil na polovicu a počet na sklade sa zdvojnásobil
- Observer Wardy dávajú po novom 50 skúsenosti za zničenie
- Útok na wardu nemôže missnúť (to isté platí aj pre Sentry Wardy)
- Damage z Poison Attacku je po novom smrteľný (dokáže zabiť - nezastaví sa na 1 HP)
- Insight Aura teraz poskytuje 10% auru odolnosti voči mágii, pre okolitých spojencov (neovplyvňuje hrdinu ktorý vlastní Pipeu)
- Rádius pre Insight Auru zvýšený zo 750 na 900
- Bonus z daného atribútu zvýšený z 8 na 9
- Cena znížená z 900 na 875
- Recept na Radiance zdražel z 1350 na 1425
- Radiance Burn spôsobuje nepriateľom, že majú 17% šancu na missnutie
- Zmenené potrebné predmety a bonusy
Starý Refresher:
--------------
+6 Int
+5 HP Regen
+200% Mana Regen
+40 Damage
+10 Attack Speed
Potrebné predmetyy: Oblivion Staff (1675) + Perseverance (1750) + Recept(1800) = 5225
Nový Refresher:
--------------
+10 HP Regen
+250% Mana Regen
+20 Damage
Potrebné predmety: Perseverance (1750) + Perseverance (1750) + Recept (1800) = 5300
- Pridaná Intelligencia z 25 na 30
- Trvanie Unholy Rage zvýšené z 3.5 4 sekúndy
- Útok na wardu sa nedá missnúť (tak isto Observer Wardy)
- Redukcia attack speedu z Freezing Aury zmenená z 40 na 45
- Cena znížená z 250 na 200
- Šanca na Damage Block znížená z 53% na 50%
- Damage bloknutý damage blockom znížený z pôvodných 20 (10 pre range) na 16 (8 pre range)
- Dá sa použiť na zjedenie Wardy. Zjedením wardy sa healnete dvojnásobne, čo je 230 HP za 16 sekúnd.[?]
Pretože wárdy chutia lepšie :]
- Má 450 cast range, ak targetnete Wardu
- Teleport cooldown zvýšený 65 na 70
- Teleport už viac nezruší Ethereal, ak ho použijete
- Použitím Soul Release na nepriateľa, ktorý už efekt zo Soul Release na sebe má, obnoví dobu trvania debuffu. Pôvodne pridal debuff zvlášť a mohol ich mať na sebe viac. [?]
Tak isto ako funguje Heal
- Cena receptu znížená z 1250 na 1100
- Cooldown znížený z 30 na 20 sek
- Doba trvania znížená z 25 na 16
- Mana cost znížený zo 75 na 50
- Lifesteal znížený zo 16% na 15%
- Dáva 10% lifesteal range hrdinom
- Po novom sa skladá z Headdress miesto z Ring of Regeneration. Vladmir's Offering po novom dáva +2 do všetkých statov, a Vladmir's Aura dáva 3 HP/sek.