Reborn patch 9.9.: Nový systém úrovní
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Reborn patch 9.9.: Nový systém úrovní

Reborn patch 9.9.: Nový systém úrovní

Skaut

Skaut

9. 9. 2015 11:12
Reklama

„Jako část dnešní aktualizace Vám představujeme systém Dota levelů,…“. Právě takto začíná článek na oficiálním anglickém blogu a je to pravděpodobně největší změna, o které dnes bude řeč. Mimo to byla v sekci Sledovat zprovozněna stránka Turnaje a byly vydány nové truhly. Truhly pak můžete najít v sekci Hrdinové, kde je umožněno také rychlé hledání, prohlížení či pořízení nových truhel. Na závěr, hráči vlastnící Compendium pro TI 2015 dnes obdrží itemy Harvest, Pestilence, and Sirocco Weather Effect.

Na anglickém blogu se rovněž Valve zmiňuje o tom, že očekávaný Reborn Update bude do hlavního klienta vpuštěn v následujícím dni nebo dvou dnech pro všechny hráče Doty 2. Dnes také Valve spustilo preload Reborn updatu pro všechny hráče, kteří jej neměli doposud staženi.

 

Reborn patch 9.9.: Nový systém úrovní
i Zdroj: DOTA2.cz

Každá trofej se počítá

Ještě do včerejšího dne byla v hráčském profilu zobrazena Clarita s číslem jedna. Po dnešním updatu se to ale změní, protože se jedná o odznak, který je zobrazen na základě vaší Dota úrovně. Každá úroveň (a tím i odznak) se získává pomocí získávání trofejí. Existují tři základní způsoby vedoucí k získání trofejí – hraní zápasů, provádění různých výkonů a účast na akcích. Nejen to však přispívá ke zvyšování Dota úrovně. Jak to ale vlastně funguje? Každá trofej přispívá různým počtem tzv. trofejních bodů k další úrovni. Tyto body se pak jednoduše mění – 100 trofejních bodů = 1 úroveň. Trofejní body jsou uděleny vždy, když je trofej získána nebo když je zvýšena na další úroveň.

 

Reborn patch 9.9.: Nový systém úrovní
i Zdroj: DOTA2.cz

 

Pravděpodobně jste již získali jednu či dvě trofeje (a beztak i více :o) ) a každá z nich se započítává do vaší Dota úrovně. Všechny vaše trofeje můžete vidět – stačí ve hře kliknout na váš profil a poté z nabídky vybrat Trofeje. Na oficiální stránce se dále píše, že v budoucnu můžeme očekávat vydání dalších trofejí. Pro začátek nám ale byly představeny pouze dvě – Experience trophy (Trofej zkušeností) a Battle veteran trophy (Trofej bitevních veteránů).

Trofej zkušeností je trofej, která nás, hráče, odmění jen za to, že budeme Dotu hrát. Každý odehraný zápas přispěje k získání této trofeje. Zároveň, na rozdíl od jiných trofejí, tato trofej bude poskytovat trofejní body pokaždé, kdy získá další úroveň.

Trofej bitevních veteránů získají hráči s bitevními body obdrženými v Dotě 2 a budou odměněni trofejními body podle jejich finální úrovně bitevních bodů.

 

Detailní přehled změn v patchi 9. 9.

Anglický přehled změn

  • přidán nový systém Dota levelů
  • zlepšena latence ve více dalších případech
  • zredukováno využití RAM paměti
  • přidána sekce Turnaje pro prohlížení turnajů, sledování právě probíhajících turnajových zápasů nebo jejich záznamů
  • povolení truhel
  • přidána možnost nastavit filtry ve Zbrojnici (a upravené filtry UI)
  • filtry Zbrojnice jsou nyní automaticky ukládány do SteamCloud
  • oprava Dire mid plošiny, která byla trošku širší
  • lepší výběr boxů na různých jednotkách („Improved selection boxes on various units“)
  • funkce Shlédnout později v sekci sledování her
  • povoleny nákupy na Tržišti
  • opravení různých pádů hry
  • byla přidána možnost zobrazit všechny itemy, které jsou přidány ve vašich „shuffle“ slotech, a možnost Equip (Vybavit) - např. vlastníte 3 druhy (vzhledy) ward a před každou hrou můžete vybrat, které z nich budou v následující hře použity – a to buď to manuálně (pomocí tlačítka Equip) nebo náhodně
  • opraveno mnoho výchozích globálních položek, které neměly správnou ikonu na obrazovkách s výzbrojí
  • přidán slot pro vybavení Templar Assassinky
  • opravena chyba přehrávání zvuku při nákupech
  • UI uživatelských módů nyní zobrazuje, jestli je daná hra podporována dedikovanými servery
  • oprava crashe u módu Ability Draft
  • vybavení novými kurzory během hry nyní korektně změní balíček kurzorů
  • opravena chyba, kdy se výchozí warda mohla jevit jako jiný typ itemu, např. hudba obrazovky Výzbroj
  • oprava chyby, kdy text popisu hrdiny byl špatně oříznut, například u Oracla
  • zlepšení náhledu načítacích obrazovek
  • lepší zobrazení 3D nákresu v oknech o poměru 3:4
  • zkušební mód (demo) nyní správně podporuje HUD skiny, počasí a balíčky kurzorů
  • opraven pád hry, který způsobovalo zobrazení itemů, které již hráč vlastní
  • opravena chyba demo hry, kde se kurýr nejevil jako korektní systém částic, např. u Wyvernina Hatchlingu
  • opravena chyba effigies (podobizen) - při jejich úpravě už nedojde k přeházení věcí, které máte nasazené
  • opravena chyba, kdy nebylo možné vybírat odlišné hrdiny na vytváření podobizen
  • opravena chyba, kde obrazovka přizpůsobení korektně nezobrazila náhled všech vybraných itemů
  • výchozí hlasatelé, balíčky s hudbou apod. se již nebudou zobrazovat vícekrát
  • opravena chyba kurýrů s více styly, která někdy nezobrazovala správný materiál, například Wyvernin Hatchling
  • opraveno vybírání ze shuffle slotů: nyní budou itemy náhodně vybírány v rámci shuffle slotů místo itemu, který byl jako poslední vybrán na obrazovce s výzbrojí
  • opraven crash, ke kterému docházelo, když jste se snažili měnit rozlišení obrazovky
  • opraveny některé případy, v nichž se statistiky z uživatelských módů zobrazily nesprávně.


 

latence - doba mezi uživatelem vyslaným požadavkem a následnou reakcí systému

UI - uživatelské rozhraní, z angl. User Interface

dedikovaný server - server, který je využíván pouze jediným zákazníkem (v tomto případě nejspíše jednou hrou)

 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama