Patch s aktualizací 7.01 je venku!

Po velkém updatu 7.00 bylo jasné, že budou postupně následovat menší balance patche. Dnes vyšel ten první. Pojďme se podívat, co všechno mění.

Obecné změny

  • Oprava: následující panely se nezobrazovaly: The Hall of Fame, podobizny a PA Arcana gravestones
  • Opravena chyba s trénováním
  • Přidány některé nové příkazy pro API pro skriptování botů
  • Oprava chyby, kdy se vlastní publikované guidy nezobrazovaly v seznamu
  • Karta pro procházení položek v obchodě se nyní vysouvá jako modální panel namísto toho, aby zabírala místo UI v obchodě
  • Navráceny klávesové zkratky v obchodě
  • TP Scroll nyní zobrazuje vizuálně cooldown jako je reálný cooldown na teleportu
  • Opraveny různé pády hry

 

7.01 herní změny

  • Necrophos byl přidán do kapitánského módu
  • Zkušenosti vyžadované pro přechod z 6. levelu na 12. byly zvýšeny o 140 (615/630/645/660/675/775/ na 640/660/680/700/720/740)
  • Zkušenosti vyžadované pro přechod z 12. levelu na 20. byly zvýšeny o 140 (1175/1200/1225/1250/1275/1375/1400/1425 na 1200/1225/1250/1275/1300/1325/1400/1490)
  • Zkušenosti vyžadované pro přechod z levelu 24 na level 25 byly  sníženy o 280 (stejný celkový počet zkušeností k dosažení 25. úrovně)
  • Oprava Jingu Mastery - ingorování brnění pro výpočet lifestealu
  • Jingu Mastery counter duration sníženo z 15 na 10 s.
  • Boundless strike: kritický zásah změněn z 200 % na 140/160/180/200 %
  • Cooldown Howl zvýšen z 50/45/40/35 na 55/50/45/40
  • Manacost Howl zvýšen z 15/20/25/30 na 30
  • Lycanův talent na 10. úrovni: snížení +20 poškození na +15 poškození
  • Lycanův přírůstek obratnosti snížen z 1.9 na 1.5
  • Zdraví Familiarů sníženo z 500/750/1000 na 300/500/700
  • Základní poškození Visage bylo sníženo o 3
  • Talent Windranger na 15. úrovni: inteligence zvýšena z +13 na +16
  • Talent Windranger na 15. úrovni: zdraví zvýšeno z +150 na +200
  • Cooldown Windrunu snížen z 14 na 13
  • Slarkova síla snížena z 21+1.8 na 20+1.6
  • Manacost Purification změněna ze 70/90/110/130 na 85/100/115/130
  • Cooldown Guardian Angel zvýšen z 150 na 160
  • Invokerův talent na 15. úrovni: zvýšení z 20% XP na 25% XP
  • Quas - obnovování zdraví změněno z 1.5/3/4.5/6/... na 1/3/5/7/...
  • Invokerův přírůstek síly zvýšen z 1.7 na 1.9
  • Centaurův přírůstek obratnosti snížen z 2.0 na 1.6
  • Zvýšení intervalu Pit of Malice z 3.5 na 3.6 s.
  • Zvýšení cooldownu Pit of Malice z 30/26/22/18 na 32/28/24/20
  • Nature's Guise bash (Treant protector) změněn z 1/1.4/1.8/2.2 na 0.7/1.2/1.7/2.2
  • Treantův talent na 25. úrovni: změněn z +20% 2s bash na zkrácení času oživení (-50 s.)
  • Treantova rychlost pohybu snížena z 300 na 295
  • Základní poškození Stifling Dagger sníženo ze 70 na 65
  • Základní brnění Luny sníženo o 1
  • Debuff brnění Reality Rift změněn z -3/4/5/6 na -1/3/5/7
  • Oprava: Chaos Strike lifesteal ignoruje redukci brnění
  • Lifesteal Chaos Strike zvýšen z 50 % na 65 %
  • Nature's Prophetův talent na 15. úrovni: zvýšení inteligence z +10 na +15
  • Nature's Prophetův talent na 15. úrovni: zvýšení rychlosti pohybu z +15 na +20
  • Nature's Prophetův talent na 25. úrovni: zkrácení času oživení změněno z -35 s. na -40 s.
  • Nature's Prophetův talent na 25. úrovni: změněn z +6 treantů na 2x zdraví/poškození treantů
  • Meepovy klony nyní mohou brát runy
  • Witch Doctorův talent na 25. úrovni: zvýšení z +150 k dosahu útoku Death Wardy na +175
  • Svenův talent na 15. úrovni: zvýšení všech statů z +6 na +8
  • Svenův talent na 15. úrovni: zvýšení rychlosti pohybu z +15 na +20
  • Incapacitating Bite zpomalení zvýšeno z 10/20/30/40 na 14/24/34/44 %
  • Diův talent na 20. úrovni: zkrácení času oživení změněno z -35 s. na -40 s.
  • Diův talent na 20. úrovni: zvýšení rychlosti pohybu z +30 na +35
  • Tuskova doba otáčení zlepšena z 0.5 na 0.7
  • Základní inteligence Enchantress zvýšena o 3
  • Talent Enchantress na 10. úrovni: zvýšení rychlosti pohybu z +15 na +20
  • Talent Enchantress na 20. úrovni: zkrácení času oživení změněno z -25 s. na -30 s.
  • Geminate Attack cooldown změněn z 6/5/4/3 na 7/6/5/3
  • Dream Coil cooldown snížen ze 75 na 70/65/60
  • Linin talent na 15. úrovni: zvýšení cast range z +100 na +125
  • Linin talent na 15. úrovni: zkrácení času oživení změněno z -25 s. na -30 s.
  • Linin talent na 20. úrovni: zvýšení poškození kouzly (Spell Amp) +5 % na 6 %
  • Talent Death Prophet na 10. úrovni: zvýšena síla z +6 na +7
  • Doomův talent na 20. úrovni: zvýšení poškození z +50 na +65
  • Doomův talent na 20. úrovni: zvýšení obnovování zdraví z +20 na +25
  • Smokescreen zpomalení změněno z 13/17/21/25 % na 10/15/20/25 %
  • Ogre Magi rychlost pohybu snížena z 295 na 290
(17)

Komentáře

Obrázek uživatele zabijacek
zabijacek
21/12/2016 - 11:51

supr zmeny, btw Zeův

Obrázek uživatele Fabik
Fabik
21/12/2016 - 12:00

Co takhle Diův?

Obrázek uživatele Mewtwo
Mewtwo
21/12/2016 - 12:07

Zeus se neskloňuje, Diův talent

Obrázek uživatele skautik
skautik
21/12/2016 - 13:40

Zeus se skloňuje, ale blbě. :D Doslova. Začínám si připadat staře, když už musím takové věci hledat, ale je pravda, že češtinu (kde se tohle probíralo) už jsem léta neměl. :D Díky všem za připomínku, už by to mělo být all right. Tenhle web mě dělá chytřejším! :D

Obrázek uživatele kokkm
kokkm
21/12/2016 - 12:19

Pěkné, jen detail, nemá být u skoro všech místo "zvýšení času oživení" - snížení času oživení?

Obrázek uživatele hynekzalesak
hynekzalesak
21/12/2016 - 12:26

zvýšeno snížení času oživení by bylo nejlepší :-D ale už je to trochu hlavolam.

Obrázek uživatele skautik
skautik
21/12/2016 - 13:44

Já to spíchnul dost narychlo a tohle mi uteklo. Tak jsem to teď upravil tak, aby si to každý přeložil dle svého gusta a nebyl z toho hlavolam. :D Dík. ;-)

Obrázek uživatele hynekzalesak
hynekzalesak
21/12/2016 - 14:29

Dobrá práce :)

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
21/12/2016 - 15:26

Stejný to je i u Lycana - "sníženo zvýšení požkození..." ale každej normální člověk to pochopí i tak...

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
21/12/2016 - 15:28

:( Už žádnej carry Treant :( a to jsem si ho v AD ještě ani nerandomnul :(

Obrázek uživatele limetkacz
limetkacz
21/12/2016 - 15:37

-50 respawn time pro carry treanta je lepší jak 20% šance na bash.

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
21/12/2016 - 16:31

-50 respawn time je lepší pro jakýhokoli treanta... :D ale stejně jsem si to chtěl zahrát

Obrázek uživatele Kyrken
Kyrken
21/12/2016 - 15:53

"Základní poškození Stifling Dagger sníženo ze 70 na 65" tohle jsou procenta, jen pro pořádek :)

Obrázek uživatele pesslovany
pesslovany
21/12/2016 - 16:23

ne, to nejsou procenta.

Obrázek uživatele Kyrken
Kyrken
29/12/2016 - 12:33

Máš pravdu, měl jsem dojem že jde o attack damage bonus. Má chyba.

Obrázek uživatele ShapeYourMind
ShapeYourMind
22/12/2016 - 07:48

BrokeBack

Obrázek uživatele OneManArmy
OneManArmy
21/12/2016 - 16:43

Zvýšení intervalu Pit of Malice z 3.5 na 3.6 s.

we fucking lost