Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81

ankerek

ankerek

27. 4. 2014 18:02

Po dlouhé době tu máme obrovský patch, který přináší novinky a změny jak v uživatelském rozhrání, tak i v samotné hře a mnoha dalších částech.

Reklama

Patch Spring Cleaning je zatím jen v testovací verzi Doty, do té hlavní se dostane co nevidět. Valve klasicky, jak už bývá u takovýhle patchů zvykem, vytvořilo speciální stránku na adrese www.dota2.com/springcleaning, kde si můžete tyto změny přečíst. My jsme vám všechny tyto změny krom bugfixů přeložili do Češtiny.

 

Změny v inventáři

  • Alt + klik na předmět ve vašem inventáři: napíše do chatu jestli je předmět připraven k použití, na cooldownu nebo nemáte na jeho použití manu
  • Quick Buy nyní zobrazuje cooldown u předmětů, které jsou vyprodány
  • Při použití klávesové zkratky na Quick Buy se vám koupí první vhodný předmět
  • Oznámení o koupi předmětu se nyní zobrazuje jako vyjížděcí okno v pravé části obrazovky
  • Vzít všechny předměty ze Stashe do inventáře nyní můžete, i když jste mrtví
  • Alt + klik na předmět, který něco dává i spojencům (Arcane Boots, Smoke of Deceit, Mekansm): napíše se zpráva do chatu a pingne na minimapu vaší pozici
  • Když jste poblíž fontány, můžete nyní přemístit předmět z inventáře do stashe. Tato nabídka se objeví po pravém kliku na předmět
  • Předměty v Quick Buy sekci, které nemůžete koupit, protože jsou v Secret shopu nebo jsou vyprodány, mají nyní odlišné ohraničení
  • Doporučené předměty u všech hrdinů byly aktualizovány (obrázky)

 

Změny v uživatelském rozhrání

  • Přidán nový efekt obrazovky při smrti (může být zapnut/vypnut v nastavení)
  • Když máte vybranou nějakou jednotku pod vaší kontrolou, budete ji přijejím úmrtí mít stále označenou 
  • Žádosti o přátelství se nyní mohou posílat z tabulky se skóre přímo ve hře
  • Všechny aktivní boostery na bitevní body či body u jiných akcí se nyní zobrazují ve hře, poté co se všichni hráči připojí
  • Když se zvedne Aegis of the Immortal, zobrazí se divákům upozornění v podobě vyjíždějícího okénka
  • Přidána buff ikonka s časovačem k Ember Spiritovu Fire Remnantovi
  • Do tutoriálu byla přidána rychlá možnost k přemístění minimapy na druhou stranu obrazovky (to si potom můžete zapnout i v nastavení)
  • Přidáno potvrzovací dialogové okénko pokud chcete udělat nějakou destruktivní akci na důležité předměty (např. použití Master Hammer na Immortal / Arcana předměty)

 

Další změny

  • Nový vzhled pro sekci Nastavení
    Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
    i Zdroj: DOTA2.cz
  • V turnajových a ligových zápasech se u profesionálních hráčů nyní zobrazují jejich oficiální přezdívky místo jejich Steam přezdívek
  • Při výběru regionu se nyní zobrazuje jakou má odezvu
    Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
    i Zdroj: DOTA2.cz
  • Turnajová sekce pod záložkou Watch se nyní dělí na: Premier, Professional a Amateur leagues. Amatérské ligy se dále dají třídit podle lokality
  • Když vůdce party založí nebo se připojí do private lobby, tak se tam ostatní členové party automaticky připojí s ním

 


Gameplay změny 6.81

Obecné

  • Roshanovo základní armor byl zvýšen o 1
  • Melee iluze z Rune of Illusions nyní dostávají 200% poškození namísto 300%
  • Počet hrdinů v módu Random Draft byl zvýšen z 22 na 24
  • Počet hrdinů v módu Captain's Draft byl zvýšen z 24 na 27
  • Počet banů v Captain's Draft byl zvýšen z 4 na 6
  • Meepo se už nemůže pickovat v módu Ability Draft

 

Hrdinové

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Abaddon

  • Aghanim's Scepter vylepšuje ulti - Borrowed Time: 35% poškození, které jde do spojenců v okolí 900, přejde do Abaddona

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Ancient Apparition

  • Chilling Touch: redukce rychlosti útoků zvýšena z -15% na -20%

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Anti-Mage

  1. Mana Void: Rozsah působení zvýšen z 450 na 500

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Axe

  • Counter Helix: Nyní funguje na základě Pseudo Random Distribution (co je PRD)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Batrider

  • Flaming Lasso: Nyní stojí 225 místo 150 many

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Beastmaster

  • Základní poškození zvýšeno o 4

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Bloodseeker

  • Bloodrage: Nemůže být dispellnuto
  • Bloodrage: Animace vykouzlení zrychlena z 0.6s na 0.4s

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Bounty Hunter

  • Track: Dosah vykouzlení zvýšen z 900/1050/1200 na 1200

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Brewmaster

  • Drunken Brawler: Pokud hrdina neutočil po dobu 10s, příští útok bude kritický zásah
  • Drunken Brawler: Pokud hrdina nebyl zasažen po dobu 10s, příštímu útoku se vyhne

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Bristleback

  • Warpath: První stack už nemá bonusové hodnoty
  • Warpath: Rychlost pohybu za každý stack zvýšena z 1/2/3% na 3/4/5%

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Broodmother

  • Spin Web: Možnost pohybu přes překážky se nyní nedeaktivuje, pokud vás nepřítel vidí
  • Spin Web: Možnost pohybu přes překázky se deaktivuje na 3s, když Broodmother dostane poškození (stejný princip jako Blink Dagger)
  • Insatiable Hunger: Lifesteal zvýšen z 40/60/80% na 60/80/100%
  • Poškození za vteřinu z jedu Spiderlingů bylo zvýšeno z 4 na 8

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Centaur Warrunner

  • Hoof Stomp: Mana cost zvýšen z 85/100/115/130 na 130

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Chaos Knight

  • Phantasm: Při vykouzlení má 50% šanci na vyvolání jedné iluze navíc

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Chen

  • Penitence: Cooldown snížen z 14 na 14/13/12/11

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Clinkz

  • Death Pact: Cooldown snížen z 45 na 45/40/35

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Dazzle

  • Poison Touch: Nedává prvotní ministun

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Disruptor

  • Kinetic Field: Cooldown snížen z 14 na 14/13/12/11

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Doom

  • Doom: Poškození už neignoruje štít z Pipe of Insight

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Drow Ranger

  • Gust: Trvání odkupnutí zvýšeno z 0.2s na 0.5s

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Earth Spirit

  • Stone Remnant: Doba znovudoplnění Remnanta snížena z 35 na 30

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Earthshaker

  • Creepové se už nesnaží obejít Fissuru. Počkají si dokud nezmizí
  • Echo Slam: Neignorují se jednotky, které jsou neviditelné nebo v Fog of War

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Elder Titan

  • Echo Stomp: Stojí méně many - z 100/115/130/145 na 100
  • Echo Stomp: poškození zvýšeno z 80 na 80/85/90/95

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Ember Spirit

  • Searing Chains: Doba trvání snížena z 2/2/3/3 na 1/2/2/3
  • Sleight of Fist: Bonusové poškození sníženo z 30/60/90/120 na 20/40/60/80

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Enchantress

  • Untouchable: Doba trvání zpomalení zvýšena z 3 na 4

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Enigma

  • Midnight Pulse: Plocha na které působí zvýšena z 400 na 600

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Faceless Void

  • Základní obratnost zvýšena z 21 na 23
  • Turn rate zvýšen z 0.5 na 1

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Gyrocopter

  • Homing Missile: Nyní zasáhne i neviditelné jednotky
  • Homing Missile: Počet úderů ke zníčení zvýšen z 3 na 3/3/4/5

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Huskar

  • Burning Spears: Už není Unique Attack Modifier (může se tedy používat s lifestealem apod.)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Invoker

  • Ghost Walk: Zpomalení už nemá efekt na jednotky imunní vůči magii
  • EMP: Prodlení zvýšeno z 2.6 na 2.9

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Jakiro

  • Dual Breath: Rozsah na které působí zvýšen o 50
  • Liquid Fire level 4: Cooldown snížen z 5 na 4
  • Aghanim's Scepter Macropyre: Doba trvání zvýšena z 7 na 14
  • Aghanim's Scepter Macropyre: Rozsah na který působí zvýšen z 1350 na 1800

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Juggernaut

  • Základní rychlost útoku vylepšena z 1.6 na 1.5

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Keeper of the Light

  • Přidáno Aghanim's Scepter vylepšení
  • Aghanim's Scepter: Dává Spirit Form navždy
  • Aghanim's Scepter: Schopnosti aktivní pouze ve dne: Vidí do větší dálky a Illuminate vyléči spojence o 75% svého poškození

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Kunkka

  • Torrent: Rozsah působení zvýšen z 215 na 225
  • X Marks The Spot: Může působit dvakrát déle na spojence
  • Ghost Ship: Buff pro spojence zvýšen z 8s na 10s
  • Ghost Ship: Přidán AOE indikátor pro spojence

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Legion Commander

  • Overwhelming Odds: Bonusové poškození za hrdinu zvýšeno z 14/16/18/20 na 20/35/50/65
  • Overwhelming Odds: Rozsah působení zvýšen z 315 na 330
  • Overwhelming Odds: Základní poškození zvýšeno z 50/100/150/200 na 60/100/140/180
  • Moment of Courage: Nyní funguje na základě Pseudo Random Distribution (co je PRD)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Leshrac

  • Lightning Storm: Nyní zpomalí o 75% na 0.5s

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Lich

  • Frost Armor: Nyní může být použit na budovy
  • Aghanim's Scepter Chain Frost: Může nyní přeskakovat do nekonečna (video)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Lina

  • Attack range zvýšen z 650 na 670
  • Aghanim's Scepter Laguna Blade: Poškození jde přes imunitu vůči magii

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Lion

  • Hex: Cooldown snížen z 30/25/20/15 na 30/24/18/12

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Lone Druid

  • Spirit Bearova regenerace životů zvýšena z 2 na 2/3/4/5

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Luna

  • Základní obratnost snížena z 22 na 18

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Lycan

  • Shapeshift: Už nedává 100/200/300 bonusových životů

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Magnus

  • Skewer: Odebrán limit na maximum cílů
  • Skewer: Rozsah působení zvýšen z 600/800/1000/1200 na 750/900/1050/1200

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Medusa

  • Split Shot: Předěláno z 50/60/70/80% poškození na 5 max cílů - na 80% damage na 2/3/4/5 max cílů
  • Mystic Snake: Skáče i na jednotky schované ve Fog of War
  • Mana Shield: Pohlcení poškození za manu zvýšeno z 1/1.5/2/2.5 na 1.6/1.9/2.2/2.5

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Meepo

  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 305 na 315

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Mirana

  • Sacred Arrow: Vize snížena z 800 na 650

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Naga Siren

  • Mirror Image: Poškození, které iluze dávají sníženo z 30/35/40/45% na 20/25/30/35%
  • Rip Tide: Rozsah působení sníženo z 350 na 320
  • Rip Tide: Snížení armor už nejde přes imunitu vůči magii

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Necrophos

  • Heartstopper Aura: Rozsah působení zvýšen z 1000 na 1200
  • Reaper's Scythe: Když zabije někoho touto schopností, přidá se tomu, co umřel +30% času k času na oživení (bude trvat déle, než se oživí)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Night Stalker

  • Darkness má nyní vliv i na vizi budov

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Nyx Assassin

  • Impale: Cooldown zvýšen z 11 na 13
  • Impale: Nemůže být bloknuto Linken's Sphere

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Ogre Magi

  • Základní armor zvýšeno o 1
  • Cast animation improved from 0.56 to 0.45

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Omniknight

  • Purification: Rozsah působení zvýšeno z 225 na 240
  • Repel: Už neodebírá pozitivní buffy ze spojenců
  • Guardian Angel: Doba působení zvýšena z 5/6/7 na 6/7/8
  • Aghanim's Scepter Guardian Angel: Doba působení zvýšena z 5/6/7 na 8/9/10
Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Phantom Assassin

  • Stifling Dagger: Cooldown snížen z 8 na 6
  • Blur: Šance na evasion zvýšena z 20/25/30/40% na 20/30/40/50%

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Phoenix

  • Icarus Dive: Doba animace zvýšena z 0.01 na 0.2
  • Fire Spirits: Poškození sníženo z 15/35/55/75 na 10/30/50/70
  • Fire Spirits: Spotřeba životů zvýšena z 15% na 20%

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Pugna

  • Decrepify: Spotřeba many snížena z 100 na 60
  • Nether Ward: Doba trvání zvýšena z 25 na 30

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Queen of Pain

  • Shadow Strike: Cooldown snížen z 20/16/12/8 na 16/12/8/4
  • Shadow Strike: Dosah zvýšen z 400 na 435

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Razor

  • Síla za úroveň zvýšena z 1.7 na 2.3
  • Unstable Current: Doba trvání zpomalení zvýšena z 0.4/0.8/1.2/1.6 na 0.5/1/1.5/2

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Riki

  • Backstab: funguje i na spojenecké jednotky

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Demon

  • Přidáno Aghanim's Scepter vylepšení: Demonic Purge má dva "náboje", po použití trvá 40 sekund, než se znovu obnoví

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Fiend

  • Requiem of Souls: Debuff působí i na jednotky imunní vůči magii

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Silencer

  • Obratnost za úroveň zvýšena z 2.1 na 3.0
  • Curse of the Silent: Cooldown snížen z 20/18/16/14 na 20/16/12/8

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Skywrath Mage

  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 315 na 325
  • Concussive Shot: Poškození zvýšeno z 50/100/150/200 na 60/120/180/240

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Spirit Breaker

  • Nether Strike: Dosah na vykouzlení zvýšen z 400/550/700 na 700 (s Aghanim's Scepterem: z 550/700/850 na 850)
  • Nether Strike: Cooldown změněn ze 75 na 80/70/60

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Sven

  • Základní poškození zvýšeno o 6

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Templar Assassin

  • Psionic Trap: Vytvoření a vypuštění pasti má nyní rychlost animace 0

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Terrorblade

  • Síla za úroveň snížena z 1.9 na 1.4
  • Reflection: Zpomalení už neprochází přes imunitu vůči magii
  • Reflection: Doba trvání změněna z 5 na 2.5/3.5/4.5/5.5

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Tidehunter

  • Anchor Smash: Redukce poškození zvýšeno z 40% na 60%
  • Anchor Smash: Působí na Ancient creepy s výjimkou Roshana

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Tinker

  • Heat Seeking Missile: Už nejsou blokovány Ethereal formou

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Tiny

  • Craggy Exterior: Doba trvání stunu změněna z 1.2/1.3/1.4/1.5 na 1/1.25/1.5/1.75

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Troll Warlord

  • Melee Whirling Axes: Doba trvání animace snížena z 0.2 na 0

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Tusk

  • Snowball předělán na dvě části (dva kliky): první část vytvoří sněhovou kouli a další kouli vypustí. Na vypuštění koule jsou 4 sekundy. Okolí ve kterém se do koule automaticky vtáhnou spojenci byla zmenšena.
  • Nyní můžete do koule přidat spojence v dosahu 400 pravým klikem na ně
  • Koule se pohybuje o 75 rychleji za každého spojeneckého hrdinu uvnitř
  • Koule dává 20/30/40/50 extra poškození za každého hrdinu uvnitř

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Undying

  • Soul Rip: Rozsah působení zvýšen z 975 na 1300
  • Tombstone: Práh zdraví u Deathlustu zvýšen z 5/10/15/20% na 20/25/30/35%
  • Tombstone: Za zabití zombíků už nejsou goldy
  • Tombstone: Goldy za zničení tombstonu zvýšeny z 70/90/110/130 na 75/100/125/150
  • Flesh Golem: Plague Aura nyní působí na jednotky imunní vůči magii

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Ursa

  • Fury Swipes: Už není Unique Attack Modifier

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Vengeful Spirit

  • Když je Vengeful Spirit zabita, tak její vrah dostane negativní Vengeance Auru, která sníží jemu a jeho spojencům v okolí poškození, dokud se VS znovu neoživí

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Visage

  • Grave Chill: Cooldown zvýšen z 10 na 16/14/12/10

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Warlock

  • Shadow Word: Doba trvání zvýšena z 9 na 11
  • Upheaval: Cooldown snížen z 50 na 50/46/42/38

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Windranger

  • Windrun: Při aktivování se uhne přicházejícím projektilům
  • Aghanim's Scepter Focus Fire: Redukce poškození snížena z -50/-40/-30 na -30/-15/0

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Witch Doctor

  • Maledict: Cooldown snížen z 35 na 20
  • Death Ward: Základní rychlost útoku změněna z 0.25 na 0.22

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Wraith King

  • Mortal Strike: Násobení kritického zásahu zvýšeno z 1.25/1.75/2.25/2.75x na 1.5/2/2.5/3x
  • Základní armor snížen o 1

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Zeus

  • Arc Lightning: Animace zrychlena z 0.4 na 0.2s
  • Lightning Bolt: Dosah true sight snížen z 900 na 750
  • Lightning Bolt: Nyní může být použit na zem a zasáhne nejbližšího nepřítele v okruhu 250

 

 

Předměty

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Animal Courier

  • Doba oživení základního kurýra sníženo z 180s na 140s

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Bloodstone

  • Bloodpact: vyléčení zvýšeno z 400 HP + 30 HP/charge na 500 HP + 30 HP/charge

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Clarity

  • Regenerace many změněna z 100 za 30s na 135 za 40s

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz
Eul's Scepter of Divinity
  • Cyclone dá při dopadu jednotce 50 poškození
  • Můžete dát Cyclone na sebe, i když jste imunní vůči magii

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Manta Style

  • Aktivováním iluzí po novém resetne váš útok nebo spell target, na který jste útočili

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Mjollnir

  • Chain Lightning poškození sníženo z 160 na 150
  • Static Shock area of effect is now centered around the unit with the Static Charge, rather than around the attacker
  • Fixed Chain Lightning not functioning properly when it procs while a previous proc is still bouncing

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Necronomicon

  • Necronomicon Warrior: Rychlost pohybu změněna z 330/360/390 na 350
  • Za zabití Necronomicona dostanete místo 59XP 100/150/200 XP

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Observer a Sentry Wardy

  • K předání wardy spojenci je nyní třeba CTRL (CTRL + kliknutí wardy na spojence)
  • Už se nemůže wardovat v blízkosti fontán

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Pipe of Insight

  • Regenerace životů snížena z 11 na 8
  • Nyní dává Insight Auru, která dává +4 regeneraci životů blízkým spojencům
  • Pipe's active buff is no longer dispellable

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Rod of Atos

  • Cripple: Cooldown snížen z 12 na 10

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Scythe of Vyse

  • Rychlost pohybu jednotce pod Hexem zvýšena z 100 to 140 (platí jen u předmětu)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Amulet

  • Pro Fade už není třeba stát na místě (pro zneviditelnění to furt platí)

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Blade

  • Shadow Walk doba trvání zvýšena z 12 na 14

 

Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
i Zdroj: DOTA2.cz

Town Portal Scroll

  • Přidána možnost v nastavení, aby bylo třeba k zastavení teleportace "halt command"

 

Opravené chyby

INTERFACE BUG FIXES

  • Fixed a bug where spectating a game in-progress would sometimes show a team score of zero
  • Fixed a case where the courier respawn time would disappear
  • Very quickly toggling between selection groups was incorrectly counting as a double-click on a group
  • Fixed Meepo's net worth not working in the stat dropdown while spectating
  • Cancelling Nature's Prophet's Teleportation, Boots of Travel and Town Portal Scroll will properly remove the teleport minimap icon
  • Fixed alt-click on recipes in the shop not showing the correct message
  • Fixed Loading Screens appearing blurry if texture quality was turned down in video options
  • Fixed item preview not working with bundles containing both hero and non-hero items such as the Free to Play Collector's Pack
  • Fixed a bug so that when all of the items have been received from a Treasure they're shown as available again in peek screen
  • Fixed not being able to reset inscribed gem counts
  • Fixed hero rotation resetting back to zero when you equip a new item in the loadout
  • Fixed equipping an item in the armory not showing the item the first time it displays in the loadout
  • Fixed a case where using Hero Showcase view and clicking on an enemy player could show their experience value and stash items
  • Fixed armory preview on model replacement items (e.g. Spirit Bear, Warlock Golem)
  • Previewing a temporary Prismatic Gem on Terrorblade's Fractal Horns of Inner Abysm in the socketing interface now shows the correct preview color
  • Fixed missing roles for Abaddon
  • Fixed Dota TV Director prioritizing Ancient Apparition's ultimate too high
  • Fixed Drow Ranger's Enemies Silenced inscribed count not working with her new Silence ability


AUDIO/VISUAL BUG FIXES

  • Fixed issues with Earth Spirit VO not playing during Spawn, or when casting Stone Remnant
  • Pugna's Nether Blast precast sound now plays for allies only
  • Fixed issue where Ursa's Overpower cast sound would play for enemies if it was still active when he exited the Fog of War
  • Daedalus crits now play a sound on target unit
  • Fixed some visual effects showing incorrectly in Fog of War
  • Fixed sound elements from the following spells ignoring the Fog of War:
    • Bloodseeker's Rupture
    • Centaur Warrunner's Double Edge
    • Clockwerk's Rocket Flare
    • Dark Seer's Vacuum
    • Death Prophet's Silence
    • Earth Spirit's Stone Remnant
    • Invoker's Sun Strike impact
    • Jakiro's Ice Path
    • Jakiro's Macropyre
    • Keeper of the Light's Blinding Light
    • Leshrac's Split Earth
    • Lina's Light Strike Array
    • Night Stalker's Void
    • Night Stalker's Crippling Fear
    • Outworld Devourer's Sanity's Eclipse
    • Pugna's Nether Blast
    • Shadow Shaman's Serpent Ward
    • Silencer's Curse of the Silent
    • Skywrath Mage's Mystic Flare
    • Spirit Breaker's Nether Strike
    • Treant Protector's Leech Seed
    • Treant Protector's Overgrowth
    • Tusk's Ice Shards
    • Undying's Decay
    • Witch Doctor's Paralyzing Cask


LINUX/MAC BUG FIXES

  • [Linux/Mac] Fixed shimmering artifacts when specular reflections were enabled with Intel graphics
  • [Linux] Fixed match readiness sound sometimes not playing when 'sound while alt-tab' was enabled
  • [Linux] Match readiness sound now plays using the 'aplay' external command when 'sound while alt-tab' is disabled


GAMEPLAY BUG FIXES

  • You can no longer see trees being destroyed if they are hidden by the Fog of War
  • Fixed the bug that prevented placing a ward where a building recently died
  • Fixed a bug where if multiple wards (such as Plague Wards) were told to attack a target that was out of range to some of the wards none of the wards would attack that target. Now the in-range wards will attack the target properly
  • Updated various outdated tooltips for items and abilities
  • Fixed not being able to walk out of Power Cogs without being hit again
  • Fixed Ember Spirit's Sleight of Fist to do no damage if cast while disarmed
  • Fixed Hex disabling Bristleback's Bristleback passive ability
  • Fixed Magnus's Skewer continuing to pull units after being Relocated by Io
  • Fixed bugs that allowed heroes to ignore Axe's Berserker's Call and Legion Commander's Duel
  • Fixed Timbersaw's Chakram slowing enemies by 5% less than it should
  • Fixed a bug where the projectiles from Witch Doctor's Death Ward wouldn't deal damage or bounce after the Death Ward channeling was cancelled
  • Phoenix's Icarus Dive is now properly stopped by Faceless Void's Chronosphere
  • Fixed Urn of Shadows to always charge the closest hero with the item
  • Fixed bug preventing Lone Druid's Spirit Bear from being able to retrieve items from the stash
  • Units that are not owned by the local player (such as disconnected allied heroes) are not included in tab-cycling groups
  • Fixed bug with Ember Spirit which could cause him to get stuck and be unable to move
  • Fixed Invoker's Chaos Meteor to stack multiple meteors correctly
  • Fixed shop stock interaction when purchasing observer wards if you have enemy observer wards in your inventory
  • Fixed double damage rune applying to all friendly disconnected heroes if picked up by a disconnected hero
  • Fixed bug allowing heroes that were transformed to attack Roshan from outside of the pit (primarily affects Tiny, Dragon Knight, Terrorblade, and Rubick)
  • Fixed Spirit Breaker not sticking on auto-attack targets that are hit with Greater Bash
  • Fixed Sand King's Epicenter being removed after dying from Ancient Apparition's Ice Blast's shatter effect
  • Fixed Leshrac's Diabolical Edict being removed after dying from Ancient Apparition's Ice Blast's shatter effect
  • Fixed stuns shortly before death preventing buyback for the duration that the stun would have still been in effect
  • Fixed strange interactions with enemy Phoenix's Sun Ray and the Fog of War
  • Fixed Sniper's Headshot sometimes triggering True Strike independently from the mini-stun and damage bonus
  • Fixed Undying's Tombstone's armor type
  • Fixed the visual effect from Tusk's Ice Shards not stopping when the spell hits a close enemy
  • Fixed the visual effect from Mirana's Sacred Arrow not stopping when the spell hits a close enemy
  • Fixed Timbersaw being interrupted by Return Chakram
  • Fixed Timbersaw's Whirling Death debuff not stacking properly
  • Fixed Earth Spirit's Magnetize not affecting invisible units
  • Fixed Beastmaster's Wild Axes not being able to target units
  • Fixed Clockwerk's Hookshot being able to attach to Elder Titan's Astral Spirit
  • Fixed Faceless Void's Time Walk not travelling the full distance
  • Fixed overhead indicator for Gyrocopter's Homing Missile showing for enemy players
  • Fixed a bug where Radiance could deal damage to allied units
  • Fixed bug allowing Phoenix to use Blade Mail to reflect it's full health of damage onto a killer during Supernova
  • The following auras now properly apply to invulnerable units (e.g. Juggernaut during Omnislash):
    • Beastmaster's Inner Beast
    • Luna's Lunar Blessing
    • Lycan's Howl
    • Vengeful Spirit's Vengeance Aura
    • Wraith King's Vampiric Aura
    • Assault Cuirass
    • Drums of Endurance (including active component)
    • Vladmir's Offering
  • Fixed a bug where the courier would only consider delivering its items every half-second instead of constantly
  • Fixed Drow Ranger's Marksmanship revealing that enemies are near her death location
  • Fixed a bug causing Broodmother to be revealed when levelling up her Spin Web ability
  • Medusa's Mystic Snake now bounces harmlessly off of targets that become invisible while the projectile is in-flight
  • Fixed a bug preventing Lone Druid from casting Summon Spirit Bear immediately after using Return
  • Fixed a bug preventing Lone Druid from casting Summon Spirit Bear immediately after a Spirit Bear died
  • Fixed a bug where Slark's Pounce could interrupt a friendly Rubick's Telekinesis
  • Fixed Treant Protector's Living Armor not working on mechanical units
  • Fixed Treant Protector's Nature's Guise to have a proper 1 second grace period after it leaves the radius of a tree
  • Fixed a bug causing Brewmaster to resume his pre-Primal Split command after Primal Split ends
  • Fixed Invoker's Chaos Meteor to deal the proper number of damage instances at 1 and 2 Wex
  • Fixed bug with Faceless Void's Chronosphere where damage block (such as Kraken Shell and Poor Man's Shield) was not being disabled
  • Fixed Axe's Berserker's Call not being applied to invulnerable targets within the area of effect
  • Fixed bug where Beastmaster's Wild Axes would stop when Beastmaster died
  • Fixed bug where Bane's Fiend's Grip channeling bar wouldn't show the correct time with Aghanim's Scepter
  • Fixed bug where Troll Warlord's Berserker's Rage wouldn't refresh when levelling up the ability
  • Fixed bug causing Meepo to lose their kill streak when Aegis of the Immortal prevents death
  • Fixed bug with Enigma's Black Hole that was causing it to sometimes do one less tick of damage than it should
  • Fixed a bug that caused moving a Teleport Scroll that is currently being channeled from canceling the teleport
  • Fixed Sand King's Sandstorm visual/audio effects ending too early when the ability is stopped during channeling
  • Fixed a case where Rubick's Telekinesis can get an enemy stuck near the bottom Runes
  • Fixed a bug where players would lose an additional 50 gold when repicking after randoming a hero
  • The Cyclone effect of Eul's Scepter and Invoker's Tornado can now be purged
  • Fixed a bug with Ancient Apparition's Ice Blast where self-damage would cause suicide on shattering, instead of awarding the kill to Ancient Apparition
  • Fixed a bug that allowed Meepo to buy back after being killed by Necrophos's Reaper Scythe with Aghanim's Scepter upgrade
  • Fixed a bug where Pudge's Rot skill could be quickly toggled allowing him to suicide quickly
  • Fixed a bug with Shadow Fiend's Requiem of Souls where the effect was being treated as an aura instead of applied to all units hit by the ability
  • Fixed Chilling Touch's interaction with multi-attack abilities like Gyrocopter's Flak Cannon
  • Fixed bugs involving Meepo clones' interactions with the extra buy back revive timer
  • Fixed a bug that would cause a Meepo clone to spawn if Meepo acquired an Aghanim's Scepter while dead
  • Fixed not being able to buy items while a non-prime Meepo clone is selected
  • Fixed Truestrike working against non-tower buildings
  • Fixed Sniper's Assassinate channel being interrupted if the target becomes temporarily invulnerable
  • Fixed hidden units being unable to gain charges for Urn of Shadows
  • Fixed Legion Commander's Moment of Courage extra attack lasting longer if she cannot lifesteal off of the target (e.g. when attacking buildings)
  • Fixed Rubick stealing Bane's Nightmare End not giving you the main Nightmare spell
  • Fixed Earthshaker's Fissure range not being properly increased to 1400
  • Fixed some cases with Phoenix's Icarus Dive not stopping when ordered
  • Fixed Ember Spirit's turn rate being slightly too high
  • Fixed the Satyr Tormenter creep's Shockwave projectile ending slightly too short
  • Tinker's Laser debuff is no longer partially disjointable
  • Fixed Dark Seer's Wall of Replica dealing damage first instead of creating the illusions first
  • Fixed a bug where a courier delivering an item to a hero who has a full inventory would cause the courier's inventory to combine with items in that hero's stash, even if the courier was not in range of the stash
  • Fixed a bug where buying a stackable item after dying would allow the whole stack to be sold while dead
  • Fixed buffs that were applied shortly before death sometimes not being properly removed by dying
  • Fixed a bug where Broodmother's Insatiable Hunger would not lifesteal from Lone Druid's Spirit Bear
  • Fixed Wraith King losing his Aegis of the Immortal and Reincarnation if he died while a Duel was active anywhere on the map
  • Fixed Sand King to support simultaneously active Epicenters (e.g. via Refresher Orb)
  • Fixed Legion Commander's Overwhelming Odds not updating movement speed properly when cast while the previous buff is active
  • Fixed Juggernaut's Omnislash being able to hit units inside of Tusk's Snowball
  • Fixed a bug where Meepo would drop Gem of True Sight and Divine Rapier when Aegis of the Immortal prevents death
  • Fixed a bug where Rubick stealing Legion Commander's Duel and losing the duel would not result in the enemy gaining the damage bonus from winning
  • Fixed a bug where Juggernaut wasn't invulnerable in Omnislash until after the first attack
  • Fixed Witch Doctor's Voodoo Restoration not consuming mana added by Soul Ring
  • Fixed Leshrac's Pulse Nova not consuming mana added by Soul Ring
  • Fixed a bug where Spirit Breaker could cast Charge of Darkness while rooted
  • Drow Ranger's Precision Aura, when activated, will now properly apply to units created after its activation
  • Fixed a bug where Lone Druid's Spirit Bear wasn't affected by passive abilities such as Tiny's Craggy Exterior or Meepo's Geostrike
  • Faceless Void's Chronosphere no longer reveals allied invisible heroes
  • Necrophos's Sadist buff icon now properly shows the remaining duration
  • Fixed a bug where Legion Commander could sometimes cancel a Duel by leveling up an ability
  • Fixed a bug where heroes would visibly respawn at their death location and then teleport back to the fountain
  • Disruptor's Glimpse will now send Meepo clones to their previous location (instead of the location of the prime Meepo)
  • Fixed a bug where disjointing Templar Assassin's Psi Blades out of Meld would not cancel Meld
  • Templar Assassin's bonus damage from Meld no longer applied to Undying's Tombstone
  • Templar Assassin's Psi Blades no longer spill through attacks on Undying's Tombstone
  • Bane's Fiend's Grip and Pudge's Dismember now properly cancel channeling if purged in the first tick
  • Fixed the angles that Power Cogs pushes you towards
  • Fixed a bug where any disconnected player's units could move freely within Faceless Void's Chronosphere if the caster is also disconnected
  • Fixed magic and pure damage sources triggering Medusa's Mana Shield while magic immune
  • The Troll Priest creep's aura now properly stacks with the aura from Ring of Aquila/Basilius
  • Fixed Elder Titan's Astral Spirit not stopping immediately when Echo Stomp was issued while the spirit was returning
  • Fixed a bug where Ember Spirit wasn't invulnerable in Sleight of Fist until after the first attack
  • Rubick's Telekinesis's stun will no longer be interrupted if Telekinesis is interrupted
  • Leshrac's Lightning Storm is no longer entirely blocked if it is cast on a unit with Linken's Sphere
  • Courier abilities will no longer give magic stick charges
  • Fixed Visage's Familiars causing a hitch when they are first created
  • Fixed Lycan's Summon Wolves to no longer summon into inaccessible terrain
  • Ranged units can now properly deny invisible friendly units
  • Units can no longer be damaged by negative lifesteal
  • Fixed Keeper of the Light's abilities getting shuffled around if he's killed by Pugna's ward when casting Illuminate
  • Fixed incorrect messages when the Aegis is picked up at the same time as it is being denied
  • Fixed a bug with multiple instances of Windranger's Focus Fire
  • Axe's Culling Blade when cast on a target with the Reaper's Scythe debuff will now correctly credit Necrophos with the kill
  • Dragon Knight's Dragon Form splash attack will now do half damage to nearby units if it misses the primary target
  • Fixed Counter Helix proccing when attacked by a friendly unit
  • Fixed Chakram going slightly too far then jumping back once it arrives at its location

 

V tomto patchi samozřejmě nechybí ani nové kosmetické předměty a lístky do turnajů. Všechny najdete na www.dota2.com/store.

 

Na ukázky některých z výše uvedených změn se můžete podívat tady:

 

Podrobnější rozbor od Cyborgmatta s více obrázky najdete tady.

 

Spring Cleaning je doopravdy velký patch a jestli místo úklidu udělá spíše bordel, uvidíme až po nějaké době, co bude nasazen. Co říkáte vy na tento patch? Které změny vás zaujaly nejvíce? Které se vám naopak nelíbí?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama