Patch 27.4.: Obří aktualizace se změnami z 6.81
Po dlouhé době tu máme obrovský patch, který přináší novinky a změny jak v uživatelském rozhrání, tak i v samotné hře a mnoha dalších částech.
Patch Spring Cleaning je zatím jen v testovací verzi Doty, do té hlavní se dostane co nevidět. Valve klasicky, jak už bývá u takovýhle patchů zvykem, vytvořilo speciální stránku na adrese www.dota2.com/springcleaning, kde si můžete tyto změny přečíst. My jsme vám všechny tyto změny krom bugfixů přeložili do Češtiny.
Změny v inventáři
- Alt + klik na předmět ve vašem inventáři: napíše do chatu jestli je předmět připraven k použití, na cooldownu nebo nemáte na jeho použití manu
- Quick Buy nyní zobrazuje cooldown u předmětů, které jsou vyprodány
- Při použití klávesové zkratky na Quick Buy se vám koupí první vhodný předmět
- Oznámení o koupi předmětu se nyní zobrazuje jako vyjížděcí okno v pravé části obrazovky
- Vzít všechny předměty ze Stashe do inventáře nyní můžete, i když jste mrtví
- Alt + klik na předmět, který něco dává i spojencům (Arcane Boots, Smoke of Deceit, Mekansm): napíše se zpráva do chatu a pingne na minimapu vaší pozici
- Když jste poblíž fontány, můžete nyní přemístit předmět z inventáře do stashe. Tato nabídka se objeví po pravém kliku na předmět
- Předměty v Quick Buy sekci, které nemůžete koupit, protože jsou v Secret shopu nebo jsou vyprodány, mají nyní odlišné ohraničení
- Doporučené předměty u všech hrdinů byly aktualizovány (obrázky)
Změny v uživatelském rozhrání
- Přidán nový efekt obrazovky při smrti (může být zapnut/vypnut v nastavení)
- Když máte vybranou nějakou jednotku pod vaší kontrolou, budete ji přijejím úmrtí mít stále označenou
- Žádosti o přátelství se nyní mohou posílat z tabulky se skóre přímo ve hře
- Všechny aktivní boostery na bitevní body či body u jiných akcí se nyní zobrazují ve hře, poté co se všichni hráči připojí
- Když se zvedne Aegis of the Immortal, zobrazí se divákům upozornění v podobě vyjíždějícího okénka
- Přidána buff ikonka s časovačem k Ember Spiritovu Fire Remnantovi
- Do tutoriálu byla přidána rychlá možnost k přemístění minimapy na druhou stranu obrazovky (to si potom můžete zapnout i v nastavení)
- Přidáno potvrzovací dialogové okénko pokud chcete udělat nějakou destruktivní akci na důležité předměty (např. použití Master Hammer na Immortal / Arcana předměty)
Další změny
- Nový vzhled pro sekci Nastavení
- V turnajových a ligových zápasech se u profesionálních hráčů nyní zobrazují jejich oficiální přezdívky místo jejich Steam přezdívek
- Při výběru regionu se nyní zobrazuje jakou má odezvu
- Turnajová sekce pod záložkou Watch se nyní dělí na: Premier, Professional a Amateur leagues. Amatérské ligy se dále dají třídit podle lokality
- Když vůdce party založí nebo se připojí do private lobby, tak se tam ostatní členové party automaticky připojí s ním
Gameplay změny 6.81
Obecné
- Roshanovo základní armor byl zvýšen o 1
- Melee iluze z Rune of Illusions nyní dostávají 200% poškození namísto 300%
- Počet hrdinů v módu Random Draft byl zvýšen z 22 na 24
- Počet hrdinů v módu Captain's Draft byl zvýšen z 24 na 27
- Počet banů v Captain's Draft byl zvýšen z 4 na 6
- Meepo se už nemůže pickovat v módu Ability Draft
Hrdinové
Abaddon
- Aghanim's Scepter vylepšuje ulti - Borrowed Time: 35% poškození, které jde do spojenců v okolí 900, přejde do Abaddona
Ancient Apparition
- Chilling Touch: redukce rychlosti útoků zvýšena z -15% na -20%
Anti-Mage
- Mana Void: Rozsah působení zvýšen z 450 na 500
Axe
- Counter Helix: Nyní funguje na základě Pseudo Random Distribution (co je PRD)
Batrider
- Flaming Lasso: Nyní stojí 225 místo 150 many
Beastmaster
- Základní poškození zvýšeno o 4
Bloodseeker
- Bloodrage: Nemůže být dispellnuto
- Bloodrage: Animace vykouzlení zrychlena z 0.6s na 0.4s
Bounty Hunter
- Track: Dosah vykouzlení zvýšen z 900/1050/1200 na 1200
Brewmaster
- Drunken Brawler: Pokud hrdina neutočil po dobu 10s, příští útok bude kritický zásah
- Drunken Brawler: Pokud hrdina nebyl zasažen po dobu 10s, příštímu útoku se vyhne
Bristleback
- Warpath: První stack už nemá bonusové hodnoty
- Warpath: Rychlost pohybu za každý stack zvýšena z 1/2/3% na 3/4/5%
Broodmother
- Spin Web: Možnost pohybu přes překážky se nyní nedeaktivuje, pokud vás nepřítel vidí
- Spin Web: Možnost pohybu přes překázky se deaktivuje na 3s, když Broodmother dostane poškození (stejný princip jako Blink Dagger)
- Insatiable Hunger: Lifesteal zvýšen z 40/60/80% na 60/80/100%
- Poškození za vteřinu z jedu Spiderlingů bylo zvýšeno z 4 na 8
Centaur Warrunner
- Hoof Stomp: Mana cost zvýšen z 85/100/115/130 na 130
Chaos Knight
- Phantasm: Při vykouzlení má 50% šanci na vyvolání jedné iluze navíc
Chen
- Penitence: Cooldown snížen z 14 na 14/13/12/11
Clinkz
- Death Pact: Cooldown snížen z 45 na 45/40/35
Dazzle
- Poison Touch: Nedává prvotní ministun
Disruptor
- Kinetic Field: Cooldown snížen z 14 na 14/13/12/11
Doom
- Doom: Poškození už neignoruje štít z Pipe of Insight
Drow Ranger
- Gust: Trvání odkupnutí zvýšeno z 0.2s na 0.5s
Earth Spirit
- Stone Remnant: Doba znovudoplnění Remnanta snížena z 35 na 30
Earthshaker
- Creepové se už nesnaží obejít Fissuru. Počkají si dokud nezmizí
- Echo Slam: Neignorují se jednotky, které jsou neviditelné nebo v Fog of War
Elder Titan
- Echo Stomp: Stojí méně many - z 100/115/130/145 na 100
- Echo Stomp: poškození zvýšeno z 80 na 80/85/90/95
Ember Spirit
- Searing Chains: Doba trvání snížena z 2/2/3/3 na 1/2/2/3
- Sleight of Fist: Bonusové poškození sníženo z 30/60/90/120 na 20/40/60/80
Enchantress
- Untouchable: Doba trvání zpomalení zvýšena z 3 na 4
Enigma
- Midnight Pulse: Plocha na které působí zvýšena z 400 na 600
Faceless Void
- Základní obratnost zvýšena z 21 na 23
- Turn rate zvýšen z 0.5 na 1
Gyrocopter
- Homing Missile: Nyní zasáhne i neviditelné jednotky
- Homing Missile: Počet úderů ke zníčení zvýšen z 3 na 3/3/4/5
Huskar
- Burning Spears: Už není Unique Attack Modifier (může se tedy používat s lifestealem apod.)
Invoker
- Ghost Walk: Zpomalení už nemá efekt na jednotky imunní vůči magii
- EMP: Prodlení zvýšeno z 2.6 na 2.9
Jakiro
- Dual Breath: Rozsah na které působí zvýšen o 50
- Liquid Fire level 4: Cooldown snížen z 5 na 4
- Aghanim's Scepter Macropyre: Doba trvání zvýšena z 7 na 14
- Aghanim's Scepter Macropyre: Rozsah na který působí zvýšen z 1350 na 1800
Juggernaut
- Základní rychlost útoku vylepšena z 1.6 na 1.5
Keeper of the Light
- Přidáno Aghanim's Scepter vylepšení
- Aghanim's Scepter: Dává Spirit Form navždy
- Aghanim's Scepter: Schopnosti aktivní pouze ve dne: Vidí do větší dálky a Illuminate vyléči spojence o 75% svého poškození
Kunkka
- Torrent: Rozsah působení zvýšen z 215 na 225
- X Marks The Spot: Může působit dvakrát déle na spojence
- Ghost Ship: Buff pro spojence zvýšen z 8s na 10s
- Ghost Ship: Přidán AOE indikátor pro spojence
Legion Commander
- Overwhelming Odds: Bonusové poškození za hrdinu zvýšeno z 14/16/18/20 na 20/35/50/65
- Overwhelming Odds: Rozsah působení zvýšen z 315 na 330
- Overwhelming Odds: Základní poškození zvýšeno z 50/100/150/200 na 60/100/140/180
- Moment of Courage: Nyní funguje na základě Pseudo Random Distribution (co je PRD)
Leshrac
- Lightning Storm: Nyní zpomalí o 75% na 0.5s
Lich
- Frost Armor: Nyní může být použit na budovy
- Aghanim's Scepter Chain Frost: Může nyní přeskakovat do nekonečna (video)
Lina
- Attack range zvýšen z 650 na 670
- Aghanim's Scepter Laguna Blade: Poškození jde přes imunitu vůči magii
Lion
- Hex: Cooldown snížen z 30/25/20/15 na 30/24/18/12
Lone Druid
- Spirit Bearova regenerace životů zvýšena z 2 na 2/3/4/5
Luna
- Základní obratnost snížena z 22 na 18
Lycan
- Shapeshift: Už nedává 100/200/300 bonusových životů
Magnus
- Skewer: Odebrán limit na maximum cílů
- Skewer: Rozsah působení zvýšen z 600/800/1000/1200 na 750/900/1050/1200
Medusa
- Split Shot: Předěláno z 50/60/70/80% poškození na 5 max cílů - na 80% damage na 2/3/4/5 max cílů
- Mystic Snake: Skáče i na jednotky schované ve Fog of War
- Mana Shield: Pohlcení poškození za manu zvýšeno z 1/1.5/2/2.5 na 1.6/1.9/2.2/2.5
Meepo
- Základní rychlost pohybu zvýšena z 305 na 315
Mirana
- Sacred Arrow: Vize snížena z 800 na 650
Naga Siren
- Mirror Image: Poškození, které iluze dávají sníženo z 30/35/40/45% na 20/25/30/35%
- Rip Tide: Rozsah působení sníženo z 350 na 320
- Rip Tide: Snížení armor už nejde přes imunitu vůči magii
Necrophos
- Heartstopper Aura: Rozsah působení zvýšen z 1000 na 1200
- Reaper's Scythe: Když zabije někoho touto schopností, přidá se tomu, co umřel +30% času k času na oživení (bude trvat déle, než se oživí)
Night Stalker
- Darkness má nyní vliv i na vizi budov
Nyx Assassin
- Impale: Cooldown zvýšen z 11 na 13
- Impale: Nemůže být bloknuto Linken's Sphere
Ogre Magi
- Základní armor zvýšeno o 1
- Cast animation improved from 0.56 to 0.45
Omniknight
- Purification: Rozsah působení zvýšeno z 225 na 240
- Repel: Už neodebírá pozitivní buffy ze spojenců
- Guardian Angel: Doba působení zvýšena z 5/6/7 na 6/7/8
- Aghanim's Scepter Guardian Angel: Doba působení zvýšena z 5/6/7 na 8/9/10
Phantom Assassin
- Stifling Dagger: Cooldown snížen z 8 na 6
- Blur: Šance na evasion zvýšena z 20/25/30/40% na 20/30/40/50%
Phoenix
- Icarus Dive: Doba animace zvýšena z 0.01 na 0.2
- Fire Spirits: Poškození sníženo z 15/35/55/75 na 10/30/50/70
- Fire Spirits: Spotřeba životů zvýšena z 15% na 20%
Pugna
- Decrepify: Spotřeba many snížena z 100 na 60
- Nether Ward: Doba trvání zvýšena z 25 na 30
Queen of Pain
- Shadow Strike: Cooldown snížen z 20/16/12/8 na 16/12/8/4
- Shadow Strike: Dosah zvýšen z 400 na 435
Razor
- Síla za úroveň zvýšena z 1.7 na 2.3
- Unstable Current: Doba trvání zpomalení zvýšena z 0.4/0.8/1.2/1.6 na 0.5/1/1.5/2
Riki
- Backstab: funguje i na spojenecké jednotky
Shadow Demon
- Přidáno Aghanim's Scepter vylepšení: Demonic Purge má dva "náboje", po použití trvá 40 sekund, než se znovu obnoví
Shadow Fiend
- Requiem of Souls: Debuff působí i na jednotky imunní vůči magii
Silencer
- Obratnost za úroveň zvýšena z 2.1 na 3.0
- Curse of the Silent: Cooldown snížen z 20/18/16/14 na 20/16/12/8
Skywrath Mage
- Základní rychlost pohybu zvýšena z 315 na 325
- Concussive Shot: Poškození zvýšeno z 50/100/150/200 na 60/120/180/240
Spirit Breaker
- Nether Strike: Dosah na vykouzlení zvýšen z 400/550/700 na 700 (s Aghanim's Scepterem: z 550/700/850 na 850)
- Nether Strike: Cooldown změněn ze 75 na 80/70/60
Sven
- Základní poškození zvýšeno o 6
Templar Assassin
- Psionic Trap: Vytvoření a vypuštění pasti má nyní rychlost animace 0
Terrorblade
- Síla za úroveň snížena z 1.9 na 1.4
- Reflection: Zpomalení už neprochází přes imunitu vůči magii
- Reflection: Doba trvání změněna z 5 na 2.5/3.5/4.5/5.5
Tidehunter
- Anchor Smash: Redukce poškození zvýšeno z 40% na 60%
- Anchor Smash: Působí na Ancient creepy s výjimkou Roshana
Tinker
- Heat Seeking Missile: Už nejsou blokovány Ethereal formou
Tiny
- Craggy Exterior: Doba trvání stunu změněna z 1.2/1.3/1.4/1.5 na 1/1.25/1.5/1.75
Troll Warlord
- Melee Whirling Axes: Doba trvání animace snížena z 0.2 na 0
Tusk
- Snowball předělán na dvě části (dva kliky): první část vytvoří sněhovou kouli a další kouli vypustí. Na vypuštění koule jsou 4 sekundy. Okolí ve kterém se do koule automaticky vtáhnou spojenci byla zmenšena.
- Nyní můžete do koule přidat spojence v dosahu 400 pravým klikem na ně
- Koule se pohybuje o 75 rychleji za každého spojeneckého hrdinu uvnitř
- Koule dává 20/30/40/50 extra poškození za každého hrdinu uvnitř
Undying
- Soul Rip: Rozsah působení zvýšen z 975 na 1300
- Tombstone: Práh zdraví u Deathlustu zvýšen z 5/10/15/20% na 20/25/30/35%
- Tombstone: Za zabití zombíků už nejsou goldy
- Tombstone: Goldy za zničení tombstonu zvýšeny z 70/90/110/130 na 75/100/125/150
- Flesh Golem: Plague Aura nyní působí na jednotky imunní vůči magii
Ursa
- Fury Swipes: Už není Unique Attack Modifier
Vengeful Spirit
- Když je Vengeful Spirit zabita, tak její vrah dostane negativní Vengeance Auru, která sníží jemu a jeho spojencům v okolí poškození, dokud se VS znovu neoživí
Visage
- Grave Chill: Cooldown zvýšen z 10 na 16/14/12/10
Warlock
- Shadow Word: Doba trvání zvýšena z 9 na 11
- Upheaval: Cooldown snížen z 50 na 50/46/42/38
Windranger
- Windrun: Při aktivování se uhne přicházejícím projektilům
- Aghanim's Scepter Focus Fire: Redukce poškození snížena z -50/-40/-30 na -30/-15/0
Witch Doctor
- Maledict: Cooldown snížen z 35 na 20
- Death Ward: Základní rychlost útoku změněna z 0.25 na 0.22
Wraith King
- Mortal Strike: Násobení kritického zásahu zvýšeno z 1.25/1.75/2.25/2.75x na 1.5/2/2.5/3x
- Základní armor snížen o 1
Zeus
- Arc Lightning: Animace zrychlena z 0.4 na 0.2s
- Lightning Bolt: Dosah true sight snížen z 900 na 750
- Lightning Bolt: Nyní může být použit na zem a zasáhne nejbližšího nepřítele v okruhu 250
Předměty
Animal Courier
- Doba oživení základního kurýra sníženo z 180s na 140s
Bloodstone
- Bloodpact: vyléčení zvýšeno z 400 HP + 30 HP/charge na 500 HP + 30 HP/charge
Clarity
- Regenerace many změněna z 100 za 30s na 135 za 40s
- Cyclone dá při dopadu jednotce 50 poškození
- Můžete dát Cyclone na sebe, i když jste imunní vůči magii
Manta Style
- Aktivováním iluzí po novém resetne váš útok nebo spell target, na který jste útočili
Mjollnir
- Chain Lightning poškození sníženo z 160 na 150
- Static Shock area of effect is now centered around the unit with the Static Charge, rather than around the attacker
- Fixed Chain Lightning not functioning properly when it procs while a previous proc is still bouncing
Necronomicon
- Necronomicon Warrior: Rychlost pohybu změněna z 330/360/390 na 350
- Za zabití Necronomicona dostanete místo 59XP 100/150/200 XP
Observer a Sentry Wardy
- K předání wardy spojenci je nyní třeba CTRL (CTRL + kliknutí wardy na spojence)
- Už se nemůže wardovat v blízkosti fontán
Pipe of Insight
- Regenerace životů snížena z 11 na 8
- Nyní dává Insight Auru, která dává +4 regeneraci životů blízkým spojencům
- Pipe's active buff is no longer dispellable
Rod of Atos
- Cripple: Cooldown snížen z 12 na 10
Scythe of Vyse
- Rychlost pohybu jednotce pod Hexem zvýšena z 100 to 140 (platí jen u předmětu)
Shadow Amulet
- Pro Fade už není třeba stát na místě (pro zneviditelnění to furt platí)
Shadow Blade
- Shadow Walk doba trvání zvýšena z 12 na 14
Town Portal Scroll
- Přidána možnost v nastavení, aby bylo třeba k zastavení teleportace "halt command"
Opravené chyby
INTERFACE BUG FIXES
- Fixed a bug where spectating a game in-progress would sometimes show a team score of zero
- Fixed a case where the courier respawn time would disappear
- Very quickly toggling between selection groups was incorrectly counting as a double-click on a group
- Fixed Meepo's net worth not working in the stat dropdown while spectating
- Cancelling Nature's Prophet's Teleportation, Boots of Travel and Town Portal Scroll will properly remove the teleport minimap icon
- Fixed alt-click on recipes in the shop not showing the correct message
- Fixed Loading Screens appearing blurry if texture quality was turned down in video options
- Fixed item preview not working with bundles containing both hero and non-hero items such as the Free to Play Collector's Pack
- Fixed a bug so that when all of the items have been received from a Treasure they're shown as available again in peek screen
- Fixed not being able to reset inscribed gem counts
- Fixed hero rotation resetting back to zero when you equip a new item in the loadout
- Fixed equipping an item in the armory not showing the item the first time it displays in the loadout
- Fixed a case where using Hero Showcase view and clicking on an enemy player could show their experience value and stash items
- Fixed armory preview on model replacement items (e.g. Spirit Bear, Warlock Golem)
- Previewing a temporary Prismatic Gem on Terrorblade's Fractal Horns of Inner Abysm in the socketing interface now shows the correct preview color
- Fixed missing roles for Abaddon
- Fixed Dota TV Director prioritizing Ancient Apparition's ultimate too high
- Fixed Drow Ranger's Enemies Silenced inscribed count not working with her new Silence ability
AUDIO/VISUAL BUG FIXES
- Fixed issues with Earth Spirit VO not playing during Spawn, or when casting Stone Remnant
- Pugna's Nether Blast precast sound now plays for allies only
- Fixed issue where Ursa's Overpower cast sound would play for enemies if it was still active when he exited the Fog of War
- Daedalus crits now play a sound on target unit
- Fixed some visual effects showing incorrectly in Fog of War
- Fixed sound elements from the following spells ignoring the Fog of War:
- Bloodseeker's Rupture
- Centaur Warrunner's Double Edge
- Clockwerk's Rocket Flare
- Dark Seer's Vacuum
- Death Prophet's Silence
- Earth Spirit's Stone Remnant
- Invoker's Sun Strike impact
- Jakiro's Ice Path
- Jakiro's Macropyre
- Keeper of the Light's Blinding Light
- Leshrac's Split Earth
- Lina's Light Strike Array
- Night Stalker's Void
- Night Stalker's Crippling Fear
- Outworld Devourer's Sanity's Eclipse
- Pugna's Nether Blast
- Shadow Shaman's Serpent Ward
- Silencer's Curse of the Silent
- Skywrath Mage's Mystic Flare
- Spirit Breaker's Nether Strike
- Treant Protector's Leech Seed
- Treant Protector's Overgrowth
- Tusk's Ice Shards
- Undying's Decay
- Witch Doctor's Paralyzing Cask
LINUX/MAC BUG FIXES
- [Linux/Mac] Fixed shimmering artifacts when specular reflections were enabled with Intel graphics
- [Linux] Fixed match readiness sound sometimes not playing when 'sound while alt-tab' was enabled
- [Linux] Match readiness sound now plays using the 'aplay' external command when 'sound while alt-tab' is disabled
GAMEPLAY BUG FIXES
- You can no longer see trees being destroyed if they are hidden by the Fog of War
- Fixed the bug that prevented placing a ward where a building recently died
- Fixed a bug where if multiple wards (such as Plague Wards) were told to attack a target that was out of range to some of the wards none of the wards would attack that target. Now the in-range wards will attack the target properly
- Updated various outdated tooltips for items and abilities
- Fixed not being able to walk out of Power Cogs without being hit again
- Fixed Ember Spirit's Sleight of Fist to do no damage if cast while disarmed
- Fixed Hex disabling Bristleback's Bristleback passive ability
- Fixed Magnus's Skewer continuing to pull units after being Relocated by Io
- Fixed bugs that allowed heroes to ignore Axe's Berserker's Call and Legion Commander's Duel
- Fixed Timbersaw's Chakram slowing enemies by 5% less than it should
- Fixed a bug where the projectiles from Witch Doctor's Death Ward wouldn't deal damage or bounce after the Death Ward channeling was cancelled
- Phoenix's Icarus Dive is now properly stopped by Faceless Void's Chronosphere
- Fixed Urn of Shadows to always charge the closest hero with the item
- Fixed bug preventing Lone Druid's Spirit Bear from being able to retrieve items from the stash
- Units that are not owned by the local player (such as disconnected allied heroes) are not included in tab-cycling groups
- Fixed bug with Ember Spirit which could cause him to get stuck and be unable to move
- Fixed Invoker's Chaos Meteor to stack multiple meteors correctly
- Fixed shop stock interaction when purchasing observer wards if you have enemy observer wards in your inventory
- Fixed double damage rune applying to all friendly disconnected heroes if picked up by a disconnected hero
- Fixed bug allowing heroes that were transformed to attack Roshan from outside of the pit (primarily affects Tiny, Dragon Knight, Terrorblade, and Rubick)
- Fixed Spirit Breaker not sticking on auto-attack targets that are hit with Greater Bash
- Fixed Sand King's Epicenter being removed after dying from Ancient Apparition's Ice Blast's shatter effect
- Fixed Leshrac's Diabolical Edict being removed after dying from Ancient Apparition's Ice Blast's shatter effect
- Fixed stuns shortly before death preventing buyback for the duration that the stun would have still been in effect
- Fixed strange interactions with enemy Phoenix's Sun Ray and the Fog of War
- Fixed Sniper's Headshot sometimes triggering True Strike independently from the mini-stun and damage bonus
- Fixed Undying's Tombstone's armor type
- Fixed the visual effect from Tusk's Ice Shards not stopping when the spell hits a close enemy
- Fixed the visual effect from Mirana's Sacred Arrow not stopping when the spell hits a close enemy
- Fixed Timbersaw being interrupted by Return Chakram
- Fixed Timbersaw's Whirling Death debuff not stacking properly
- Fixed Earth Spirit's Magnetize not affecting invisible units
- Fixed Beastmaster's Wild Axes not being able to target units
- Fixed Clockwerk's Hookshot being able to attach to Elder Titan's Astral Spirit
- Fixed Faceless Void's Time Walk not travelling the full distance
- Fixed overhead indicator for Gyrocopter's Homing Missile showing for enemy players
- Fixed a bug where Radiance could deal damage to allied units
- Fixed bug allowing Phoenix to use Blade Mail to reflect it's full health of damage onto a killer during Supernova
- The following auras now properly apply to invulnerable units (e.g. Juggernaut during Omnislash):
- Beastmaster's Inner Beast
- Luna's Lunar Blessing
- Lycan's Howl
- Vengeful Spirit's Vengeance Aura
- Wraith King's Vampiric Aura
- Assault Cuirass
- Drums of Endurance (including active component)
- Vladmir's Offering
- Fixed a bug where the courier would only consider delivering its items every half-second instead of constantly
- Fixed Drow Ranger's Marksmanship revealing that enemies are near her death location
- Fixed a bug causing Broodmother to be revealed when levelling up her Spin Web ability
- Medusa's Mystic Snake now bounces harmlessly off of targets that become invisible while the projectile is in-flight
- Fixed a bug preventing Lone Druid from casting Summon Spirit Bear immediately after using Return
- Fixed a bug preventing Lone Druid from casting Summon Spirit Bear immediately after a Spirit Bear died
- Fixed a bug where Slark's Pounce could interrupt a friendly Rubick's Telekinesis
- Fixed Treant Protector's Living Armor not working on mechanical units
- Fixed Treant Protector's Nature's Guise to have a proper 1 second grace period after it leaves the radius of a tree
- Fixed a bug causing Brewmaster to resume his pre-Primal Split command after Primal Split ends
- Fixed Invoker's Chaos Meteor to deal the proper number of damage instances at 1 and 2 Wex
- Fixed bug with Faceless Void's Chronosphere where damage block (such as Kraken Shell and Poor Man's Shield) was not being disabled
- Fixed Axe's Berserker's Call not being applied to invulnerable targets within the area of effect
- Fixed bug where Beastmaster's Wild Axes would stop when Beastmaster died
- Fixed bug where Bane's Fiend's Grip channeling bar wouldn't show the correct time with Aghanim's Scepter
- Fixed bug where Troll Warlord's Berserker's Rage wouldn't refresh when levelling up the ability
- Fixed bug causing Meepo to lose their kill streak when Aegis of the Immortal prevents death
- Fixed bug with Enigma's Black Hole that was causing it to sometimes do one less tick of damage than it should
- Fixed a bug that caused moving a Teleport Scroll that is currently being channeled from canceling the teleport
- Fixed Sand King's Sandstorm visual/audio effects ending too early when the ability is stopped during channeling
- Fixed a case where Rubick's Telekinesis can get an enemy stuck near the bottom Runes
- Fixed a bug where players would lose an additional 50 gold when repicking after randoming a hero
- The Cyclone effect of Eul's Scepter and Invoker's Tornado can now be purged
- Fixed a bug with Ancient Apparition's Ice Blast where self-damage would cause suicide on shattering, instead of awarding the kill to Ancient Apparition
- Fixed a bug that allowed Meepo to buy back after being killed by Necrophos's Reaper Scythe with Aghanim's Scepter upgrade
- Fixed a bug where Pudge's Rot skill could be quickly toggled allowing him to suicide quickly
- Fixed a bug with Shadow Fiend's Requiem of Souls where the effect was being treated as an aura instead of applied to all units hit by the ability
- Fixed Chilling Touch's interaction with multi-attack abilities like Gyrocopter's Flak Cannon
- Fixed bugs involving Meepo clones' interactions with the extra buy back revive timer
- Fixed a bug that would cause a Meepo clone to spawn if Meepo acquired an Aghanim's Scepter while dead
- Fixed not being able to buy items while a non-prime Meepo clone is selected
- Fixed Truestrike working against non-tower buildings
- Fixed Sniper's Assassinate channel being interrupted if the target becomes temporarily invulnerable
- Fixed hidden units being unable to gain charges for Urn of Shadows
- Fixed Legion Commander's Moment of Courage extra attack lasting longer if she cannot lifesteal off of the target (e.g. when attacking buildings)
- Fixed Rubick stealing Bane's Nightmare End not giving you the main Nightmare spell
- Fixed Earthshaker's Fissure range not being properly increased to 1400
- Fixed some cases with Phoenix's Icarus Dive not stopping when ordered
- Fixed Ember Spirit's turn rate being slightly too high
- Fixed the Satyr Tormenter creep's Shockwave projectile ending slightly too short
- Tinker's Laser debuff is no longer partially disjointable
- Fixed Dark Seer's Wall of Replica dealing damage first instead of creating the illusions first
- Fixed a bug where a courier delivering an item to a hero who has a full inventory would cause the courier's inventory to combine with items in that hero's stash, even if the courier was not in range of the stash
- Fixed a bug where buying a stackable item after dying would allow the whole stack to be sold while dead
- Fixed buffs that were applied shortly before death sometimes not being properly removed by dying
- Fixed a bug where Broodmother's Insatiable Hunger would not lifesteal from Lone Druid's Spirit Bear
- Fixed Wraith King losing his Aegis of the Immortal and Reincarnation if he died while a Duel was active anywhere on the map
- Fixed Sand King to support simultaneously active Epicenters (e.g. via Refresher Orb)
- Fixed Legion Commander's Overwhelming Odds not updating movement speed properly when cast while the previous buff is active
- Fixed Juggernaut's Omnislash being able to hit units inside of Tusk's Snowball
- Fixed a bug where Meepo would drop Gem of True Sight and Divine Rapier when Aegis of the Immortal prevents death
- Fixed a bug where Rubick stealing Legion Commander's Duel and losing the duel would not result in the enemy gaining the damage bonus from winning
- Fixed a bug where Juggernaut wasn't invulnerable in Omnislash until after the first attack
- Fixed Witch Doctor's Voodoo Restoration not consuming mana added by Soul Ring
- Fixed Leshrac's Pulse Nova not consuming mana added by Soul Ring
- Fixed a bug where Spirit Breaker could cast Charge of Darkness while rooted
- Drow Ranger's Precision Aura, when activated, will now properly apply to units created after its activation
- Fixed a bug where Lone Druid's Spirit Bear wasn't affected by passive abilities such as Tiny's Craggy Exterior or Meepo's Geostrike
- Faceless Void's Chronosphere no longer reveals allied invisible heroes
- Necrophos's Sadist buff icon now properly shows the remaining duration
- Fixed a bug where Legion Commander could sometimes cancel a Duel by leveling up an ability
- Fixed a bug where heroes would visibly respawn at their death location and then teleport back to the fountain
- Disruptor's Glimpse will now send Meepo clones to their previous location (instead of the location of the prime Meepo)
- Fixed a bug where disjointing Templar Assassin's Psi Blades out of Meld would not cancel Meld
- Templar Assassin's bonus damage from Meld no longer applied to Undying's Tombstone
- Templar Assassin's Psi Blades no longer spill through attacks on Undying's Tombstone
- Bane's Fiend's Grip and Pudge's Dismember now properly cancel channeling if purged in the first tick
- Fixed the angles that Power Cogs pushes you towards
- Fixed a bug where any disconnected player's units could move freely within Faceless Void's Chronosphere if the caster is also disconnected
- Fixed magic and pure damage sources triggering Medusa's Mana Shield while magic immune
- The Troll Priest creep's aura now properly stacks with the aura from Ring of Aquila/Basilius
- Fixed Elder Titan's Astral Spirit not stopping immediately when Echo Stomp was issued while the spirit was returning
- Fixed a bug where Ember Spirit wasn't invulnerable in Sleight of Fist until after the first attack
- Rubick's Telekinesis's stun will no longer be interrupted if Telekinesis is interrupted
- Leshrac's Lightning Storm is no longer entirely blocked if it is cast on a unit with Linken's Sphere
- Courier abilities will no longer give magic stick charges
- Fixed Visage's Familiars causing a hitch when they are first created
- Fixed Lycan's Summon Wolves to no longer summon into inaccessible terrain
- Ranged units can now properly deny invisible friendly units
- Units can no longer be damaged by negative lifesteal
- Fixed Keeper of the Light's abilities getting shuffled around if he's killed by Pugna's ward when casting Illuminate
- Fixed incorrect messages when the Aegis is picked up at the same time as it is being denied
- Fixed a bug with multiple instances of Windranger's Focus Fire
- Axe's Culling Blade when cast on a target with the Reaper's Scythe debuff will now correctly credit Necrophos with the kill
- Dragon Knight's Dragon Form splash attack will now do half damage to nearby units if it misses the primary target
- Fixed Counter Helix proccing when attacked by a friendly unit
- Fixed Chakram going slightly too far then jumping back once it arrives at its location
V tomto patchi samozřejmě nechybí ani nové kosmetické předměty a lístky do turnajů. Všechny najdete na www.dota2.com/store.
Na ukázky některých z výše uvedených změn se můžete podívat tady:
Podrobnější rozbor od Cyborgmatta s více obrázky najdete tady.
Spring Cleaning je doopravdy velký patch a jestli místo úklidu udělá spíše bordel, uvidíme až po nějaké době, co bude nasazen. Co říkáte vy na tento patch? Které změny vás zaujaly nejvíce? Které se vám naopak nelíbí?