Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.

Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.

ankerek

ankerek

24. 5. 2012 16:26

Patch pro tento týden přinesl nového hrdinu Ogre Magiho a kompletně předělaný design dashboardu.

Reklama

Po předělání uživatelského rozhrání ve hře se dočkalo i UI mimo hru (dashboard) a vůbec není špatné! Jako vedlejší novinka je nový hrdina, dlouho očekáváný Ogre Magi.

Ogre Magi se mně líbí, jeho spelly jsou pěkné a model ujde. V modelu vidím strašnou podobnost s Lionem.

Nové uživatelské rozhrání

A teď se dostáváme k té hlavní části - redesignu dashboardu.

Očekával jsem větší podobnost s rozhráním ve hře, přesněji myslím použití kamenných desek, ale to by se možná tady nehodilo. Nicméně designeři to vyřešili dobře a nový vzhled dashboardu a jeho částí vypadá úžasně.

Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz

Jediné co zůstalo na stejném místě je hlavní menu, zbytek je přeházenej a vložen do oken (Budou se moct přesouvat? Asi ne. Možná až časem bude více funkcí - různé tabulky, žebříčky apod.). Jsou tedy tři hlavní části - nahoře menu, vlevo obsah a vpravo bloky (okna) s přídavnými informacemi (jako webové stránky, třeba ty naše :-))

Změnou prošly i ostatní části:

Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz
Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz
Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz
Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz

Obrázek na pozadí:

Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz

Velké změny se dočkala i obrazovka výběru hrdinů, kde se ukazuje opravdové využití kartiček, které jsme už nějakou dobu viděli v nevydaných materiálech (také jsou využity u killcamu).

Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz

Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz
Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz

Kromě filtrování podle role, typu hrdiny tu je i podle vaší úspěšnosti s danými hrdiny, s kterými jste naposled hráli, pro které máte předměty (z ingame shopu) nebo podle oblíbenosti (2. obrázek). Hrdiny si můžete přidat do oblíbených kliknutím na hvěždičku vlevo nahoře (1. obrázek).

Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz
Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz

V novém rozhrání nyní také můžete navrhnout spojencům, kteří hrdinové by se měli vybrat.

A pokud někomu nevyhovuje tento styl, kde je vidět jen pár hrdinů (asi většině z vás), může si to přepnout na mřížku (grid view).

Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz

Další změny

Nová vychytávka v podobě ikonky a zatmavení hrdiny, když je hráč odpojený ze hry.

Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz

Chen a Sand King mají vylepšené modely.

Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz
Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz

Lionová ikona je zabrána z jiného úhlu pohledu a trochu blíže (abychom viděli lépe tu pěkně zhnusenou tvář).

 

Kompletní přehled změn si můžete přečíst zde:

- Added Ogre Magi!

- New Dashboard! (feedback here)
- New Hero Picker! (feedback here)


GAMEPLAY
- Enabled Treant Protector in Captain's Mode.
- Spectre: Fixed Haunt Illusions having collision.
- Lifestealer: Fixed Rage being dispellable
- Spirit Breaker: Fixed Charge of Darkness immediately failing when cast on Razor's Unstable Current.
- Bounty Hunter: Fixed a bug that could sometimes allow Jinada to work on buildings.
- Fixed Black King Bar not dispelling Haste and Double Damage.


UI
- Revised performance bar calculation and display.
- Added support for putting bots into individual slots in a private lobby.
- Fixed issue where the camera would recenter when quickly switching between different control groups.
- Fixed incorrect player id when pinging runes.
- Added a short cooldown to the chat message when pinging a rune.
- Added disconnected player icon in scoreboard and top bar.


AUDIO
- The game start horns now play different cues from each team location and are now spatial.
- Added sound when the courier delivers items to you.


VISUALS
- First pass at spectator-only Roshan timer.
- Added overhead healing messages for Warlock and Bloodseeker.
- Fixed a visual hitch sometimes experienced while spectating using Directed view.


BOTS
- Increased bot cautiousness when going to the side shop.
- When invisible, bots will now only use abilities or items that they really want to use.
- Bots are now more likely to roam and gank when invisible.
- Juggernaut bot will no longer offensively use Blade Fury when he's sufficiently powerful (better to just attack).
- Zeus will now use Wrath in teamfights.
- Fixed bug where Vengeful bot could try to swap out-of-range allies.

Pamatujete si na staré concept arty Lycana, Lone Druida Shadow Demona? Cyborgmatt vyhrabal v souborech patche tento nový concept art Nyx Assassina, který Valve brzy poté hned ze souborů smazalo. Všimněte si změněného jména z Nerubian na Nyx - to je kvůli autorským právům (Nerubiani jsou rasa přímo z Warcraftu).

Ogre Magi a nový dashboard v patchi 24.5.
i Zdroj: DOTA2.cz

Jak jste spokojeni s obsahem tohoto patche? Líbí se vám nové uživatelské rozhrání? Co byste ještě vylepšili? A co říkáte na Ogre Magiho?

zdroj: cyborgmatt.com

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama