Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Obrovský patch: The Balance of Power

Obrovský patch: The Balance of Power

ankerek

ankerek

16. 12. 2015 18:19
Reklama

6.86 update, který úplně mění hru, nový hrdina, nová Arcana, nová mapa a hromada dalších novinek - to je v novém patchi The Balance of Power, který nám Valve předběžně nadělí pod stromeček. Patch je zatím v testovací verzi klienta. Do hlavní verze přijde nejspíš v pátek ráno. Patch už je v hlavní verzi klientu hry. Oficiální stránka patche: dota2.com/balanceofpower

Nový hrdina - Zet, the Arc Warden

Nyní už čeká na vydání jen jeden jediný hrdina - Abyssal Underlord (Pit Lord).

Novinky v herním klientu

Ultra Shadow Quality

V nastavení nyní naleznete lepší kvalitu stínů - Ultra Shadow Quality.

Statistiky

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz
Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

V herním klientu si nyní můžete prohlížet, jak se vám vedlo za jednotlivé hrdiny.

Soukromé chat kanály

Nová možnost zakládání vlastních chat kanálů, do kterých budou mít přístup jen ti, které pozvete.

Obchod a módy

Zeus Arcana - Tempest Helm of the Thundergod

Zeus se konečně dočkal a dostal svůj Arcana předmět v podobě mocné helmy.

Arcana obsahuje následující:

  • Nový model, textury a animace
  • Nový efekt a zvuk ultimátky Thundergod’s Wrath
  • Speciální efekt při zabití nepřítele ultimátkou Thundergod’s Wrath
  • Speciální efekt a zvuk při používání předmětu Blink Dagger
  • Odlišný portrét, ikonek hrdiny, obrázků kouzel
  • Upravený hlas
  • Mrak, aby nám náš pán nemusel chodit po vlastních
  • Animovaný chat emotikon
    Obrovský patch: The Balance of Power
    i Zdroj: DOTA2.cz

 

Arcana se začne prodávat, až bude patch v hlavním klientu a měla by stát jak všechny ostatní - 34,99$. Pokud se zakoupí do 31.12.2015, bude mít kvalitu Exalted.

Kdo přemýšlí, jestli si Arcanu koupit nebo ne, může chvíli počkat. Budeme dělat klasický Vánoční turnaj, v kterém se bude letos hrát o několik Zeus Arcana předmětů.

K arcaně byl vydán ještě tento komiks.

Jo, a obyčejnej Zeus bez arcany bude nyní taky vypadat trochu jinak.

Pouštní mapa

Vlastníci International 2015 se dočkali jednoho z dalších milníků - pouštní mapy a tématické hudbě. Pouštní mapa je rozložením úplně stejná jako ta klasická. Jen její prvky jsou laděny do stylu pouště.

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Pro custom game Haunted Colloseum byla taky vytvořena pouštní mapa (Desert Colosseum), která nemění jen vzhled, ale je celá jiná.

6.86

A jdeme na to nejdůležitější. Gameplay update novinky, který nám znovu překopává celou hru.

Co je vše nového?

Samotná mapa se dočkala dosti velkých změn. Dokonce jsou dva nové kempy s neutral creepy.

Nová Arcane runa, která snižuje cooldown a spotřebu many kouzel.

Čtyři nové předměty!

Oracle, Terrorblade a Earth Spirit povolení v Captains módu.

Změny u hrdinů a předmětů. Death Prophet, Faceless Void, Riki, Lone Druid a Doom mají úplně nové schopnosti.

Komu se nechce číst seznam všech změn, může se mrknout na toto video, které shrnuje vše důležité:

Obecné změny

  • Přidána Arcane runa, která na 50s snižuje cooldowny o 30% a spotřebu many o 50%
  • Odměny zlaťáků za creepy se nyní automaticky navyšují o 1g každých 7 minut a 30 sekund
  • Věže a katapulty nyní dávají hrdinům větší poškození (z 75% na 85%)
  • Základní životy všech hrdinů zvýšeny ze 150 na 180 (každý hrdina na začátku bude nyní mít o 30 životů více)
  • Creepy nyní chodí blíže k horní Dire věži a k spodní Radiant věži
  • Seznam hrdinů v Random Draftu zvýšen z 24 na 50
  • Přidán Random Draft do Ranked matchmakingu
  • Pickování v RD nyní funguje stejně jako v Ranked AP
  • Centaur Courser (malej kentaur) má nyní auru na odolnost vůči magii, která se sčítá (20% pro jednotky, 5% pro hrdiny)
  • Hellbear (ten malej) má nyní auru na odolnost vůči magii, která se sčítá (20% pro jednotky, 5% pro hrdiny)
  • Dragonhide aura na brnění zvýšena z 2 na 3
  • Brnění ancient draků sníženo o 1
  • Ancient neutrálové nyní po zabití dávají rozdělené zkušenosti všem hrdinům v okolí
  • Ancient Black Dragon má novou schopnost:
    Fireball - zapálí okolí v rozsahu 300 na 10s. Dává poškození 85/s. 10s CD. Spotřeba many: 100. Dosah zakouzlení: 1000
  • Ancient Thunderhide: Frenzy lze nyní zaměřit na jednotku
  • Hill Troll Priest: mana aura zvýšena z 2 na 3
  • Satyr Banisher: purge cooldown snížen z 5s na 3s
  • Satyr Tormenter: regenerace životů z Unholy Aury zvýšen z 4 na 6
  • Satyr Tormenter: Shockwave dosah zvýšen z 800 na 1200
  • Satyr Tormenter: Shockwave rychlost snížena z 1050 na 900
  • Satyr Tormenter: Shockwave poškození zvýšeno ze 125 na 160
  • Dark Troll Sumonner a High Troll: dosah útoků snížen z 500 na 400
  • Dark Troll Sumonner: poškození zvýšeno o 6
  • Roshan: základní brnění zvýšeno o 1
  • Roshan: interval útoků zvýšen z 1s na 2s
  • Roshan: má nyní +100 rychlost útoků (společně s předchozí změnou ve výsledku útočí furt stejně rychle, jen na něj kouzla se zpomalením útoků mají menší vliv)
  • Přidán patrol command (příkaz k hlídkování)
  • Kouzla se zaměřením jednoho cíle a s efektem na okolí mají nyní nové zaměřovací rozhrání (např. Frost Nova či Storm Bolt)
  • Doba počáteční fáze v pickování Ranked AP snížena z 15s na 5s
  • Znižení věže už nedává žádné zkušenosti (předtím dávalo 25 zkušeností rozdělené všem hrdinům v okolí)
  • Zjednodušen systém rozdělení typů útoků a brnění:
    Odebrán Light Attack typ a přesunutí těchto jednotek do Standard Attack typu (40->50% poškození proti budovám): Centaur Conqueror, Hellbear, Hellbear Smasher, Wildwind Ripper, Satyr Tormenter, Ancient Granite Golem, Ancient Black Dragon, Forged Spiriti, Spiderlingové a Warlockovi Golemové
    Odebrán Weak armor typ a přesunutí této jednotky do Soft armor typu (typ stejný jak creepové): Beastmasterův pták
    Zkombinování Basic a Strong armor typů: Kobold Soldier, Vhoul Assassin, Ghost, Hill Troll Berserker, Hill Troll Priest, Harpy Scout, Harpy Stormcrafter, Beastmasterův kanec, Undyingův Tombstone, Pugnův Netherward, Templar Assassin Psionic Trap, Techiesů Land Mine, Techiesů Stasis Trap a Techiesů Remote Mine

Změny terénu

Překlad: Nef

  • Pridaný nový neutrálny Hard Camp pre obe strany v blízkosti Secret Shopu
  • Pridaná malá rampa v blízkosti Radiant Secret Shopu
  • Presunutý Radiant Hard Camp bližšie k Dire offlane
  • Vymenený Medium a Hard camp v Radiant jungly
  • Pridaný nový prechod z Radiant midu do Radiant jungle
  • Pridaná rampa spojujúca Radiant junglu s oblasťou okolo Roshana.
  • Vytvorená cesta k warding spotu za stranu radiant
  • Vytvorený nový juke spot za Dire Secret Shopom
  • Zväčšený terén nad Tier 2 Radiant vežou
  • Spodná runa bola posunutú trošku vyžšie
  • Tier 1 veža za stranu Radiant bola posunutá trochu späť
  • Zmenený Radiant Small Camp spawn box - proste rozmedzie kde stáť, aby sa neutraly spawnly (zbohom nefová guide).
  • Pridaný nový ward spot blízko Radiant Ancientov (neodhaluje hornú runu)
  • Vytvorena nová cesta za stranu Radiant vedúca k horenej rune, ďalej od samotnej runy (nepatrne bližšie k mid linke)
  • Presunutá rampa za stranu Dire, ktorá smerovala smerom k top rune, trošku vyžšie
  • Mierne upravený terén a rampa smerujúca od Ancientov za stranu Radiant.
  • Zlepšená možnosť jukovania v teréne okolo bočného Shopu za stranu Dire
  • Pridaná cesta cez stromy na offlinke u bočného Shopu za stranu Radiant mierne južne a pridané juke cestičky
  • Pridaný nový ward spot napravo od hornej Tier 1 veže za stranu Radiant
  • Pridaných pár stromov napravo od rampy smerujúcej smerom dole z Radiant Ancientov (Blokujú vision viac smerom naľavo od nich)
  • Dire sú teraz schopný vstúpiť do džungle z Radiant midu a môžu tadiaľ prejsť bez zrušenia Smoku
  • Pridaná nová cesta smerom nahor pri bočnom Dire Shope
  • Vytvorená nová cesta v strede dlhej kolóny stromov na spodnej Tier 2 za Radiant
  • Pridaná schodná cesta k ward spotu blízko spodnej runy
  • Znížená veľkosť pull camp boxu u Hard Campu na safelinke za stranu Dire
  • Pridaná schodná cesta z cliffu nad hornou runou smerom k Dire. Dá sa na ňu vstúpiť sprava.
  • Pridaná nová cesta na juh od spodného Side shopu
  • Pridaných pár stromov v Dire základni medzi midom a hornou vežou pri rímse (proste na konci útesu)
  • Upravené juke chodníky v blízkosti Radiant ward spotu v mieste neďaleko Hard Campu
  • Pridaný nový juke spot na juh od spodného Radiant Hard Campu
  • Pridaná nová schovávačka za stranu Dire na mide v blízkosti okraja Secret Shopu.
  • Pridaých pár stromov pod hornú Radiant T2 vež
  • Upravené stromy vľavo od Dire offlinky (ovplyvňujú vision hrdinov prichádzajúcich z ľavej strany)
  • Pridaná cesta nad Radiant Ancientami (vedúca k novému Ward spotu)
  • Mierne upravené umiestnenie Dire Secret Shopu
  • Adjusted the terrain pathing a little bit around the loop where the Radiant bottom left ward spot is (neficek nevie preložiť)
  • Upravené usporiadanie stromov na High grounde napravo od Radiant Middle campu
  • Posunutá Rampa za stranu Radiant trochu späť na spodnej rune
  • Pridaná schovávačka v zhluku stromov nad bývalým Radiant Hard Campom (po novom Radiant Medium Camp)
  • Small Camp za stranu Radiant sa trošililillilinku posunul smerom dole
  • Presunutý Radiant mid Medium camp trochu smerom dole a upravené okolité stromy
  • Pridaná nová schovávačka na spodnej linke za stranu Dire v oblasti High Groundu, smerom napravo od Dire Ancientov.
  • Mierne upravená pozícia rampy na mide za stranu Radiant
  • Pridaný nový juke spot v teréne v pravo od Radiant Small Campu
  • Upravená cesta zo stromov a pridaných pár schovávačok nad hornou T2 vežou

 

Změny hrdinů

Překlad: Nef

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Alchemist

  • Násobenie odmeny z Greevil's Greed pri zobratí Bounty Runy upravené z 5x na 3/4/5/6x
  • Opravená chyba, keď sa na Greevil's Greed nevzťahovala penalta z Buybacku (Alche dostával zo skillu plný počet zlaťákov).

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Bane

  • Bane bol moc rýchli, tak ho trošku spomalili - z 315 na 310

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Batrider

  • Základný HP regen zvýšený z 0.25 na 2.0
  • Mana cost skillu Flamebreak upravený zo 140 na 110/120/130/140

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Beastmaster

  • Wild Axes už netreba cieliť na jednotku.
  • Call of the Wild cooldown upravený z 40 na 42/38/34/30

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Bloodseeker

  • Blood Rite cooldown upravený z 29/26/23/20 na 30/25/20/15

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Bounty Hunter

  • Redukcia movement a attack speedu z Jinady zvýšená z 25% na 25/27/29/31%

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Brewmaster

  • Drunken Haze cooldown znížený z 8 na 8/7/6/5
  • Primal Split's - Dispel Magic damage do summonov zvýšený z 200 na 500
  • Primal Split's - Dispel Magic cooldown znížený z 6 na 4
  • Primal Split's - Wind Walk cooldown znížený z 7 na 5

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Bristleback

  • Pridaný Aghanim Scepter:
  • U Nasal Goo už viac nie je potrebné targetovať na jednotku. Namiesto toho sa Nasal Goo aplikuje na všetky nepriateľské jednotky v okruhu 600 AoE po zakúzelní.

 

  • Nasal Goo mana cost znížený z 30 na 25
  • Max damage z Quill Spray zvýšený z 400 na 450

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Broodmother

  • Damage zo skillu Spawn Spiderlings znížený zo 75/150/225/300 na 70/140/210/280

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Centaur Warrunner

  • Damage z pasívneho skillu Return zvýšený z 30/42/54/66 na 30/45/60/75% - (Bonus k poškodeniu podľa str)

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Chaos Knight

  • Reality Rift bonus damage zvýšený z 60/80/100/120 na 60/100/140/180

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Chen

  • Základná strength zvýšená z 20 na 23
  • Penitence mana cost znížený zo 100 na 70
  • Doba trvania Penitence zvýšená z 5/6/7/8 na 8

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Clinkz

  • Zvyšovanie Agility za level zvýšené z 3 na 3.3

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Clockwerk

  • Zvyšovanie Strength za level zvýšené 2.7 na 2.9
  • Power Cogs sa po novom budú spawnovať okolo Clocka v KRUHU.

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Crystal Maiden

  • Crystal Nova cooldown znížený z 13 na 12
  • Arcane Aura level 4 mana regen zvýšený z 2.5/5 (spojenec/crystalka) na 3/6

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Dark Seer

  • Základná intelligence znížená z 27 na 25
  • Ion Shell sa po novom dá purgnúť (difuzal etc.)

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Dazzle

  • Poison Touch mana cost znížený zo 100 na 70
  • Shallow Grave - čas na vykúzlenie zmenený z 0.3 na 0.35 sek
  • Shallow Grave mana cost zvýšený z  140/130/120/110 na 150
  • Weave už viac nedáva 800 flying vision. Po novom dáva ground vision v danom AoE po dobu 3och sek
  •  
Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Death Prophet

  • Odstránená z Captain's Modu
  • Zmena skillu Witchcraft na nový skill, Spirit Siphon

Vytvorí medzi DP a cieľom čiaru, saje 20 + 1/1.8/2.6/3.4% Max HP a spomaluje cieľ o 6/10/14/18%. Po dobu 4 sek.

 

  • Rýchlosť pohybu zvýšená z 280 na 310
  • Crypt Swarm cooldown znížený z 8 na 8/7/6/5
  • Silence cooldown znížený z 15 na 15/14/13/12
  • Počet Exorcism spirit zvýšený z 8/14/21 na 8/16/24
  • Exorcism - rýchlosť tvorenia duchov znížená z 1 ducha za 0.1 sek na 0.3 sek

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Doom

  • Odstránený z Captain's Modu
  • Zmena skillu Level Death za nový skill, Infernal Blade

Pasívny/autokást útočný skill - treba hitnúť cieľ. Dáva ministun na 0.3 sek a aplikuje 4 sekundové horenie, ktoré dáva 40 + 1.25/2.5/3.75/5% Max HP magic dmg.
 

  • Základný Attack Time zvýšený z 1.7 na 2.0
  • Scorched Earth - damage/heal znížený z 12/23/34/45 na 10/20/30/40
  • Scorched Earth - movement speed znížený z 16% na 14%
  • Doom cooldown zvýšený zo 100 na 125 sek

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Dragon Knight

  • Dragon Blood HP regen zvýšený z 2/3/4/5 na 3/6/9/12 HP/sek
  • Elder Dragon Form -  Ľadové AoE zväčšené z 250 na 300 - rovnaké AoE ako splash dmg.

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Drow Ranger

  • Pridaný Agnanim Scepter:
  • So scepterom Marksmanship umožní Drow, aby sa jej útok po zasiahnutí cieľa rozdelil na ďalšie dva útoky, ktoré zasiahnú dva cieľe v 375 AOE od postihnutého cieľa. Tento rozdelený útok dáva o 50% menšie poškodenie. Primárny cieľ dostáva plné poškodenie. Rozdelený útok sa chová ako normálny útok, takže sa na šípy aplikujú aj všetky modifikátory útoku.

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Earth Spirit

  • Pridaný do Captain's Mode
  • Intelligence za level znížená z 2.4 na 2.1
  • Boulder Smash - stun AoE znížené z 200 na 160
  • Geomagnetic Grip môže pritiahnut len spojeneckého hrdinu, ak používa Aghanim Scepter

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Elder Titan

  • Earth Splitter damage rozdelený z 35% na 30/40/50%
  • Earth Splitter mana cost upravený zo 175 na 125/175/225
  • Earth Splitte - zložka physical damagu už nie je redukovaná Damage Blockom

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Ember Spirit

  • Fire Remnants už nedáva vision

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Enchantress

  • Enchant cooldown znížený z 30/25/20/15 na 30/24/18/12

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Enigma

  • Rýchlosť pohybu Eidolon (summon) zvýšená z 250/250/260/260 na 260/280/300/320
  • Malefice damage zvýšený z 25/40/55/70 na 30/50/70/90
  • Black Hole cooldown znížený z 200/190/180 na 200/180/160

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Faceless Void

  • Odstránený z Captain's Mode
  • Zrušený skill Backtrack  a pridaná nová abilita, Time Dilation

Aplikuje debuff na všetky nepriateľské jednotky v AoE 650 po dobu 6/7/8/9 sek. Prakticky zastaví čas na všetkých skilloch nepriateľa, čo ma za následok, že cooldowny na ich skilloch prakticky zamrznú po dobu pôsobenia tohoto skillu. Taktiež spomalý rýchlosť pohybu a útoku o 4/6/8/10% za každý zamrznutý skill.

Cooldown: 34/28/22/16
Mana cost: 50
 

  • Timewalk už viac nespomaluje jednotky
  • Timewalk po novom zruší akékoľvek poškodenie ktoré obdržal za posledné 2 sec
  • Timewalk cooldown upravený z 19/17/15/13 na 24/18/12/6
  • Timewalk mana cost znížený z  90 na 40
  • Timewalk range znížený z 700/900/1100/1300 na 550
  • Čas na zakúzlenie Timewalk znížený z  0.35 na 0.2

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Gyrocopter

  • Poškodenie z prvej rakety u ulty Call Down znížené z 250/300/350 na 220/285/350

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Huskar

  • Bonusy zo skillu Berserker's Blood sa aplikujú lineárne od plného HP až po 10% HP
  • Berserker's Blood  - magická imunita znížená z 42/56/70/84% na 20/30/40/50%

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Invoker

  • Invoker začína so skillom Invoke Level 1 od samotného začiatku hry
  • Invoke má štandartné leveleni ako u normnálnych herov - to jest na lvl 6/11/16
  • Level 25 invoker (keďže mu teraz chýba jedna abilita) má bonusový atribút, ktorý dáva +6 do všetkých statov? (nemusí byť dobre preložené)

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Jakiro

  • Základný damage zvýšený o 7

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Keeper of the Light

  • Chakra Magic - redukcia cooldownu z tohoto skillu zvýšená z 2/3/4/5 na 3/4/5/6
  • Chakra Magic - trvanie buffu zvýšené z 12 na 15 sek
  • Chakra Magic doplní a zvýši mana kapacitu o 75/150/225/300

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Kunkka

  • Pridaný Aghanim Scepter

So Scepterom skill Ghost Ship - Loď sťahuje nepriateľov v 200 AoE okolo lode, až do k cieľovej oblasti, kam má loď pristáť. Loď taktiež vyštartuje z vašej pozície, predtým štartovala skôr spoza vás.

Keď sú nepriatelia priťahovaní, môžu robiť ďalšie akcie (tak isto ako je tomu u Gust u Drow Ranger)

  •  
  • Torrent dáva vašemu teamu vision okamžite po zakúzlení v cieľovej oblasti. Pred tým dával vision až po vyvolaní torrentu.
  • Tidebringer je po novom autocast abilita, aktivuje sa len ak ju zapnete alebo priamo zakliknete na cieľ
  • Tidebringer damage bonus zvýšený z 20/35/50/65 na 25/40/55/70
  • Tidebringer AoE upravené z 500/500/500/600 na 450/500/550/600
  • Ghost Ship mana cost znížený zo 150/200/250 na 125/175/225

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Legion Commander

  • Moment of Courage cooldown znížený z 2.7/2.1/1.5/0.9 na 2.6/2.0/1.4/0.8
  • Legion Commander's Scepter - Legion a cieľ v duely ignorujú akýkoľvek dmg, ktorý nepochádza od Duelantov samotných.
  • Doba trvania zmenená u Legion Commander's Scepter na 4.75/5.5/6.25

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Lifestealer

  • Rage attack speed bonus zvýšený z 30/45/60/80 na 50/60/70/80
  • Feast damage a lifesteal zvýšený z 4/5/6/7% na 4.5/5.5/6.5/7.5%
  • Infest cooldown znížený zo 100 na 100/75/50

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Lion

  • Earth Spike mana cost znížený zo 100/120/145/170 na 100/120/140/160
  • Earth Spike - doba stunu zvýšená z 1.02/1.52/2.02/2.52 na 1.1/1.6/2.1/2.6
  • Mana Drain - cooldown znížený z 20/15/10/5 na 16/12/8/4

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Lone Druid

  • Odstránený z Captain's Mode
  • Schopnosť Synergy bola nahradená novou schopnosťou Savage Roar

Po zakúzlení navýší rýchlosť pohybu nepriateľov v okolí do 325 AoE (od Druida, aj od medvěda) o 20 % na 1,2/1,6/2/2,4 sek. Platí pre pohyb smerom k ich fontáne.

Cooldown: 28/24/20/16 sek
Mana cost: 50
Poznámka: Spirit Bear má tiež túto schopnosť, ale zdieľa cooldown s Druidom

 

  • Spirit Bear attack damage zvýšený z 33 na 35/45/55/65
  • Spirit Bear movement speed zvýšený z 320/320/330/340 na 320/330/340/350
  • Rabid - doba trvania zvýšená z 10 na 18/22/26/30
  • Rabid - movement speed zvýšený z 5/10/15/20% na 10/15/20/25%
  • True Form -  Health Bonus zvýšený z 250/400/600 na 300/600/900

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Luna

  • Turn rate zvýšený z 0.4 na 0.6
  • Eclipse Scepter -  interval beamov znížený z 0.6 na 0.3

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Lycan

  • Lycan Wolves a Shapeshift  - už viac nedávajú kritikal
  • Lycan Wolves dávajú po novom Cripple na level 2, šanca na Cripple je 20%, dáva postihnutej jednotke 8 dmg za sekundu a stratí 40 Attack Speed po dobu 4och sek.
  • Shapeshift  - dáva všetkým jednotkám pod vašou kontrolou 40% šancu pre 1.4/1.6/1.8x critical strike

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Magnus

  • Pridaný Aghanim Scepter

Zmení Empower na spojeneckú Auru. Na range jednotky má polovičný efekt a umožní im dávať splash damage okolo cieľu v 200 AoE.

Stále sa dá zakúzliť na jednotku, ale nesčítava sa s aurou.

 

  • Skewer - vzdialenosť zvýšená zo 750/900/1050/1200 na 900/1000/1100/1200
  • Skewer - spomalenie znížené z 40% na 25/30/35/40%
  • Skewer - trvanie spomalenia zvýšené z 2.5 na 2.5/2.75/3/3.25 sec

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Medusa

  • Mystic Snake už nezvyšuje manasteal za jump
  • Mystic Snake - manasteal je 11/14/17/20% celej many

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Meepo

  • Double Damage sa neaplikuje na všektych meepov ale len na jedného

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Mirana

  • Attack range zvýšený zo 600 na 630
  • Starstorm radius zvýšený z 625 na 650
  • Sacred Arrow - ak zasiahne jednotku, zabije ju instantne, ak to je non-ancient creep

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Morphling

  • Adaptive Strike - base damage zvýšený z 50/60/70/80 na 100
  • Adaptive Strike - mana cost znížený zo 100 na 100/90/80/70
  • Rýchlosť Morphu zvýšená z 2/4/6/10 za sekundu na  2/4/8/16
  • Interval Morph sa mení po 1om , predtým po dvoch - prakticky sa nič nemení, len zmena je plynulejšia
  • Hybrid cooldown znížený zo 140 na 120

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Naga Siren

  • Základná Intelligence zvýšená z 18 + 1.95 na 21 + 2.0

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Nature's Prophet

  • Základná Intelligence zvýšená o 4
  • Damage Treantov zvýšený z 28 na 32 - u veľkých treantov z 84 na 96

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Necrophos

  • Základný armor zvýšený o 1

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Night Stalker

  • Void - spomalenie v noci zvýšené z 4 na 2.5/3/3.5/4 sec

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Nyx Assassin

  • Nyx Impale - trvanie stunu zvýšené z 1.27/1.77/2.27/2.77 na 1.6/2.0/2.4/2.8
  • Spiked Carapace - cooldown znížený z 23/20/17/14 na 22/18/14/10

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Ogre Magi

  • Základný regen HP zvýšený z 2.5 na 3.5

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Oracle

  • Pridaný do Captain's Mode
  • Fate's Edict - cooldown upravený z 12 na 16/13/10/7
  • Fate's Edict - trvanie znížené z 3/4/5/6 na 3/3.5/4/4.5
  • Fate's Edict - cast range upravený zo 700 na 500/600/700/800
  • Fortune's End - mana cost upravený zo 130 na 110
  • Fortune's End - sa dá zakúzliť na spojenca - nedá dmg ani nerootne spojenca, ale udelí dmg a root v okolí spojeneckej jednotky
  • False Promise - nedispelluje po zakúzlení
  • False Promise - doba trvania zvýšená z 6/7/8 na 7/8/9
  • False Promise - cooldown zmenený z 80/60/40 na 90/60/30
  • False Promise - mana cost znížený z 200 na 100

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Outworld Devourer

  • Upravený Astral Imprisonment

Po skončení udelí dmg nepriateľom okolo cieľa. Cieľ dostane dmg tiež, ak sa jedná o nepriateľa. Udeľuje 75/150/225/300 magic dmg v 400 AoE.
Už nekradne inteligenciu
Dá sa použiť aj na creepy
 

  • Astral Imprisonment - cooldown upravený z 18/16/14/12 na 20/17/14/11
  • Astral Imprisonment - cast range upravený z 500 na 450/500/550/600
  • Astral Imprisonment - doba trvania zvýšená z 1/2/3/4 na 4
  • Essence Aura AoE znížená z 1000 na štandartných 900 - ako každá aura
  • Arcane Orb - kradne 0/1/2/3 intelligence za zásah, po dobu 40 sek (len z hrdinov)
  • Outworld Devourer intelligence za level znížená z 3.3 na 2.7

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Phantom Assassin

  • Základná Intelligence zvýšená z 13 + 1 na 15 + 1.4

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Phoenix

  • Sun Ray - turn rate zvýšený z 20 na 25
  • Supernova damage za sekundu zvýšený z 60/80/100 na 60/90/120

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Puck

  • Illusory Orb - mana cost znížený zo 150 na 80/100/120/140
  • Illusory Orb - cooldown zvýšený z 11 na 14/13/12/11
  • Waning Rift - cooldown znížený z 16nao 16/15/14/13
  • Waning Rift - nesilencuje už iba hrdinov, ale aj jednotky

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Pudge

  • Upravený Agnanim na Pudgovi

Znižuje cooldown schopnosti Meat Hook na 4 sekundy a navyšuje dmg tejto schopnosti z 360 na 475

 

  • Dismember - damage upravený z 75/125/175 na 60/90/120 +30/40/50% zo strength
  • Dismember - healuje Pudgeho  - dmg ktorý dá, dostane v podobe healu.

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Pugna

  • Decrepify - nespomalí spojenecké jednotky

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Queen of Pain

  • Scream of Pain - damage znížený z 85/165/225/300 na 75/150/225/300
  • Sonic Wave - rýchlosť vlny znížená z 1100 na 900

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Riki

  • Odstránený z Captain's Mode
  • Prepracovaná Permanent Invisibility, ktorá po novom zahrňuje aj Backstab

Pri útoku zozadu Riki dá 0,4/0,6/0,8/1,0  dmg - ako to mám chápať neviem.
Fade Time: 6/5/4/3 sekundy
Poznámka: Už nedáva regeneráciu v hodnote 6/8/10/12 za sek

 

  • Blink Strike - je po novom normálna schopnosť bez chargov

Damage: 20/40/60/80
Cooldown: 16/12/8/4
Mana cost: 50

 

  • Nová ultimátna schopnosť, Tricks of the Trade
Riki na 3/4/5 sekundy zmizne z reálneho sveta a zaútočí zozadu na všetkých nepriateľov v 450 AoE. Zaútočí raz po zmiznutí a následne každú následujúcu sekundu (dá sa kdykoľvek prerušiť)
Cooldown: 90/80/70
Mana cost: 75
Cast Point: 0.4
 
  • Strength za level znížený z 2.0 na 1.6
  • Agility za level znižená z 2.9 na 2.2
  • Base armor znížený o 1
  • Smoke Screen už viac nespomaluje turn rate
 
Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz
Rubick
  • Fade Bolt - reduckia poškodenia zvýšená z 14/20/26/32 to 20/25/30/35
 
Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz
Sand King
  • Prepracovaný Aghanim:
Zdvojnásobuje dosah schopnosti Burrowstrike a na zasiahnutých hrdinov aplikuje jed zo schopnosti Caustic Finale
Poznámka: nepridáva predchádzajúce bonusy z Aghanimu

  • Základná strength zvýšená z 18 na 21
  • Caustic Finale - slow zvýšený z 25% na 30%

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Demon

  • Ilúzie zo skillz Disruption - doba trvania zvýšená z 5/6/7/8 na 6/8/10/12 sec
  •  
Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Fiend

  • Pridaný Aghanim u Shadow Fienda:
  • So Scepterom sa vlna schopnosti Requiem of Souls vráti späť k Shadow Fiendovi a cestou udelí 40% dmgu.
  • Všetok dmg, který udelí cestou späť hrdinom, sa SF vrátí ako heal.
 
  • Základný armor znížený o 1
  • Shadow Raze - mana cost zvýšený zo 75 na 90

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Shaman

  • Shackles -  celkový damage zvýšený zo 120/180/240/300 na 120/200/280/360
  • Mass Serpent Wards  - na zničenie hada treba dva hity (predtým mali HP - 135/150/150)

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Silencer

  • Zmena skillu Curse of the Silent za novú schopnosť, Arcane Curse

V zacielenj oblasti saplikuje debuff na nepriateľov, ktorí začnú dostavať priebežne dmg. Vždy keď je použitá schopnosť, je trvanie debuffu predĺžené. Pokiaľ bude zasiahnutý nepriateľ silencnutý, debuff sa zapauzuje (neudelí dmg, ale ani neskončí)

Trvanie: 7 sek

Poškodenie za sekundu: 14/21/28/35

Cooldown: 18/16/14/12 sek

Mana cost: 75/95/115/135

Rozsah: 425

Má efekt aj na creepy

Poznámka: Použitím schopnosti je myslené všetko čo zaktivuje Magic Stick a nie je predmet.

 

  • Glaives of Wisdom - už viac nie je Unique Attack Modifier

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Skywrath Mage

  • Concussive Shot - mana cost znížený zo 110 na 95

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Slardar

  • Amplify Damage - Teraz odhalí len ciele a nie oblasť okolo nich

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Storm Spirit

  • Electric Vortex - mana cost znížený zo 100/110/120/130 na 85

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Sven

  • Základný damage zvýšený o 4
  • God's Strength Scepter - damage z bonusovej aury zvýšený z 50/75/100% na 75/100/125%

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Templar Assassin

  • Refraction - je vždy viditeľný

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Terrorblade

  • Pridaný do Captain's Mode

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Tidehunter

  • Pridaný Aghanim:

Zo skillu Gush sa stane na zem targetovacia vlna, ktorá letí do vzdialenosti 1800.

AoE: 240
Rýchlosť projektilu: 1500
Cooldown: 7

 

  • Anchor Smash - cast time znížený z 0.5 na 0.4
  • Ravage - trvanie stunu upravené z 2.02/2.32/2.77 na 2.0/2.4/2.8

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Timbersaw

  • Whirling Death - trvanie debuffu zvýšené zo 7 na 11
  • Whirling Death - mana cost znížený zo 70/80/90/100 na 70
  • Reactive Armor - doba trvania upravená zo 16 na 14/16/18/20

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Tinker

  • Laser - cast time znížený z 0.53 na 0.4
  • Laser - cast range zvýšený z 550 na 650

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Tiny

  • Craggy Exterior - stun sa aktivuje až po zásahu, nie pred zásahom

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Treant Protector

  • Leech Seed - mana cost znížený zo 100/110/120/130 na 80/95/110/125
  • Overgrowth - AoE zväčšené z 675 na 800
  • Scepter Overgrowth - damage a vision AoE zvýšené zo 700 na 800

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Troll Warlord

  • Fervor - znížené z 20/25/30/35 na 15/20/25/30
  • Fervor - maximálny počet stackov zvýšený z 4 na 6
  • Ranged Whirling Axes - cooldown znížený z 20/19/18/17 na 20/18/16/14

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Tusk

  • Rýchlosť pohybu znížená z 305 na 300
  • Ice Shards - damage znížený zo 70/140/210/280 na 60/120/180/240
  • Snowball - nevtiahne jednotky preč z Blackhole alebo Chronosphery
  • Snowball - rádius na vtiahnutie zmenšený z 400 na 350

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Undying

  • Tombstone Zombie - damage znížený z 35 na 33
  • Tombstone - odmena za zničenie zvýšená zo 75/100/125/150 na 125/150/175/200
  • Tombstone - už viac nedáva 44 XP

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Ursa

  • Pridaný Aghanim:
  • Umožní vám zakúzliť Enrage aj keď ste v stune/hexe etc a znižuje cooldown z 50/40/30 na 30/24/18 sekúnd.

Enrage sa nedá konečne purgnúť.
 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Vengeful Spirit

  • Pridaná nová vlastnosť k Aghanim Scepteru:
  • Keď umriete, vytvorí sa vaša ilúzia. Táto ilúzia dáva 50% vašeho poškodenia, dostáva 150% dmgu a môžete s ňou používať všetky vaše schopnosti (ale nie predmety). Vengeance Ilúzia trvá až kým neobživnete.
    Poznámka: Stále udeľuje rovnaké bonusy u Nether Swap, ako tomu bolo doteraz.

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Venomancer

  • Venomous Gale cooldown znížený z 22 na 21/20/19/18

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Visage

  • AoE Stone Form zvýšené z 340 na 350

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Warlock

  • Základná strength zvýšená o 4
  • Doba trvania Shadow Word zvýšená z 11 na 12 sec

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Weaver

  • Základný damage zvýšený o 3
  • Interval damageu z The Swarm Beetles upravený z 1.4/1.25/1.1/0.95 na 1.25/1.1/0.95/0.8 sek

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Windranger

  • Shackleshot je disjointable - dá sa mu vyhnúť (blink, port etc.)
  • Rýchlosť letu Shackleshot zvýšená z 1515 na 1650
  • Uhol pri Shackleshote znížený z 26 na 23 stupňov
  • Powershot sa už viac nespomaluje pri prechode cez jednotku (bolo to o 10%)

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Winter Wyvern

  • Celá je doj*baná, nemusíte ani čítať ďalej.
  • Odstránená z Captain's Mode, aby ju mohli Nefovi sprasiť následovne:
  • Cold Embrace cooldown zvýšený zo 17/16/15/14 na 24/21/18/15
  • Spomalenie z Arctic Burn prakticky znížené z 25/30/35/40% na 19/26/33/40%
  • Winter's Curse - zasiahnutá primárna a následne ovplyvnené sekundárne jednotky sú TOTÁLNE IMUNNÉ VOČI VEŠKERÉMU DMGU, ktorý dostanú od nepriateľa počas trvania tohoto useless skillu. (po novom využiteľnosť na chytanie kuriérov - irónia)
  • Winter's Curse sekundárne jednotky ovplyvnené týmto skillom dostanú + 50 attack speed bonus
  • Winter's Curse AoE zvýšené z 400 na 500
  • Winter's Curse cooldown zvýšený zo 110/100/90 na 120/110/100
  • Doba trvania Winter's Curse zvýšená z 2.5/3/3.5 na 3.25/4/4.75
  • Opravená Winter's Curse, keď naďalej pretrvávala, aj keď primárny ciel umrel.

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Witch Doctor

  • Maledict mana costupravený zo 120 na 105/110/115/120
  • Maledict cast range zvýšený z 525 na 575

 

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz

Wraith King

  • Vampiric Aura sa dá prepnúť do režimu, kde budú dostávať lifesteal len hrdinovia.

 

Nové předměty

Překlad: Filiman

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Faerie Fire

  • Nový consumable předmět, Faerie Fire
    Cena: 75 zlata
    Poskytuje:
    + 2 Damage
    Použití: Snězte Faerie Fire pro obnovení 75 HP. Cooldown: 5 vteřin.

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Dragon Lance

  • Nový předmět, který se skládá z Ogre Club a Quarterstaff.
    Vyžaduje:
    Ogre Club (1000)
    Quarterstaff (875)
    Celkem: 1875
    Poskytuje:
    + 10 Strength
    + 10 Attack Speed
    + 10 Damage
    + 130 Attack Range (jen pro ranged hrdiny, nestakuje se)
    Může být rozložen.

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Aether Lens

  • Nový předmět, který se skládá z Energy Booster, Ring of Health a Cloak.
    Vyžaduje:
    Energy Booster (900)
    Ring of Health (850)
    Cloak (550)
    Celkem: 2300
    Poskytuje:
    + 250 Mana
    + 8 HP Regeneration
    + 15 Magic Resistance
    + 200 Cast Range
    + 8% Spell Damage

    Efekt zvýšení cast range platí na targeted kouzla a kouzla, která se hází na dálku, jako je Venomous Gale. Neplatí na AoE schopnosti jako Poison Nova.

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Iron Talon

  • New item formed from Quelling Blade, Ring of Protection and a Recipe.
    Vyžaduje:
    Quelling Blade (200)
    Ring of Protection (175)
    Recept (125)
    Celkem: 500
    Poskytuje:
    + 2 Armor
    Bonusy předmětu Quelling Blade
    Aktivní: Umožní zaměřit nepřátelskou nehrdinskou jednotku a odstranit jí 40% z jejich současných HP. Cooldown: 14 vteřin.
    Poznámka: Nelze aplikovat na ancients. Má normální 4 vteřinový cooldown při použití na stromy.


Změny předmětů

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Abyssal Blade

  • Bash damage zvýšen z 60 na 120
  • Damage bonus snížen z 85 na 70 (Pro následující předměty platí stejné změny v bonuse damage: Abyssal Blade, Javelin, Monkey King Bar a Skull Basher)

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Animal Courier

  • Cooldown pořízení kurýra zvýšen ze 7 vteřin na 2 minuty
  • Cena kurýra snížena ze 120 na 100

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Arcane Boots

  • Rychlost pohybu snížena o 5 a celková cena snížena o 50

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Assault Cuirass

  • Bonus Attack speed aury nyní ovlivňuje i budovy. (Armor portion již působí i na budovy)

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Blade Mail

  • Cooldown snížen z 15s na 13s

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Boots of Speed

  • Cena snížena z 450 na 400
  • Movement speed snížena o 5 (Toto platí pro následující: Boots of Speed, Arcane Boots, Phase Boots, Power Treads a Tranquil Boots)

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Bottle

  • Cena snížena ze 700 na 660
  • Regenerace životů za jednu dávku snížen z 110 na 90
  • Regenerace many za jednu dávku snížen z 70 na 60
  • Jedna dávka nyní působí 2.5 teřiny místo 3 vteřin (celkové množství je pořád 90/60)
  • Bottle přidána do Side Shopu, ale při pořízení jen s jednou dávkou (Jako obvykle, když použijete předmět, tak ho nemůžete prodat zpět za plnou cenu)

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Butterfly

  • Rychlost pohybu Flutter zvýšena z 25 na 35%
  • Doba trvání Flutter snížena ze 6 na 4 vteřiny

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Clarity

  • Mana regenerace zvýšena ze 170 po dobu 45 vteřin na 190 po dobu 50 vteřin (Stejný mana ragen za vteřinu)

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Cloak

  • Odolnost vůči magii snížena z 20% na 15%

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Crimson Guard

  • Crimson Guard šance 75% na blok 40/20 změněna na 100% na blok 32/16
  • Cooldown snížen ze 70 na 60 vteřin

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Daedalus

  • Critical Strike z 25% šance na 2.4x změněn na 30% šance na 2.2x (Průměrné poškození zvýšeno z 35% na 36%)

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Diffusal Blade

  • Agility bonus zvýšen z 20/35 na 25/35
  • Intelligence bonus zvýšen z 6/10 na 10/15

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Drum of Endurance

  • Endurance bonus movement speed zvýšen z 10% na 13% (Endurance je aktivní schopnost)

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Ethereal Blade

  • Spotřeba many snížena ze 150 na 100

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Flying Courier

  • Cena snížena ze 220 na 200

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Glimmer Cape

  • Základní odolnost vůči magii snížena z 20% na 15%

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Heart of Tarrasque

  • Regenerace životů zvýšena z 4% na 4.75%

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Helm of the Dominator

  • Dominate nyní nastaví ovládnutému creepovi základní movement speed na 350 (Dominate je aktivní schopnost)

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Hood of Defiance

  • Hood of Defiance má nyní aktivní schopnost.
    Vytvoří na tvém hrdinovi spell shield, který absorbuje až 325 magical damage.
    Doba trvání: 12 vteřin
    Cooldown: 60 vteřin
    Mana cost: 75

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Iron Branch

  • Může nyní být použit při zaměření na zem pro zasazení malého a veselého stromečku, který vydrží 20 vteřin. 200 Cast Range.

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Javelin

  • Pierce vylepšen z 20% pro způsobení 40 damage na 25% pro způsobení 85 bonus damage (Pierce je aktivní schopnost)
  • Damage bonus snížen z 21 na 10 (Pro následující předměty platí stejné změny v bonuse a Proc damage: Abyssal Blade, Javelin, Monkey King Bar a Skull Basher)

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Linken's Sphere

  • Cooldown snížen ze 16 na 13
  • Damage bonus zvýšen z 10 na 15

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Mantle of Intelligence

  • Odstraněno ze Side Shopu

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Monkey King Bar

  • Mini bash proc damage zvýšen ze 100 na 160
  • Damage bonus snížen z 88 na 66 (Pro následující předměty platí stejné změny v bonuse a Proc damage: Abyssal Blade, Javelin, Monkey King Bar a Skull Basher)

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Necronomicon

  • Cena receptu snížena z 1250 na 1200
  • Necronomicon Archer attack range zvýšen z 350/450/550 na 450/500/550

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Observer a Sentry Wardy

  • Observer and Sentry Wardy nyní mají AoE indikátor dosahu před položením (Také používají nové UI pro položení)

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Observer Ward

  • Zkušenost za znižení wardy zvýšena ze 50 na 100

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Octarine Core

  • Nyní ovlivňuje obnovení času nabitých schopností

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Orb of Venom

  • Orb of Venom už není unikátní modifikátor útoku

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Phase Boots

  • Phase aktivní schopnost se už nepřeruší při použití kouzel
  • Rychlost pohybu snížena o 5 a celková cena snížena o 50

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Power Treads

  • Rychlost pohybu snížena o 5 a celková cena snížena o 50

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Quelling Blade

  • Cena snížena z 225 na 200

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Ring of Protection

  • Cena snížena z 200 na 175
  • Armor bonus snížen ze 3 na 2

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Rod of Atos

  • Cripple cooldown zvýšen z 10 na 12
  • Cripple nyní poskytne jednotkám útočícím na target přesnost 40%

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Sange

  • Maim už neprochází přes imunitu vůči magii

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Sange and Yasha

  • Greater Maim už neprochází přes imunitu vůči magii

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Satanic

  • Doba trvání zvýšena ze 4 na 4.5

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Scythe of Vyse

  • Hex cooldown reduced from 30 to 25

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Silver Edge

  • Silver Edge debuff už se nedá dispellnout

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Skull Basher

  • Strength bonus zvýšen z 8 na 10
  • Bash damage zvýšen ze 60 na 120
  • Damage snížen z 25 na 10 (Pro následující předměty platí stejné změny v bonuse a Proc damage: Abyssal Blade, Javelin, Monkey King Bar a Skull Basher)

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Smoke of Deceit

  • Cena snížena ze 100 na 50

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Tango

  • Boosted Tangoes nyní trvá dvakrát tak dlouho, místo dvojnásobné dávku healu.
  • Použití Tango na stromeček z Iron Branch poskytuje dvojnásobnou délku léčení

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Tranquil Boots

  • Tranquil Boots armor snížen ze 4 na 3
  • Rychlost pohybu speed snížena o 5

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Vanguard

  • Vanguard šance 75% na blok 40/20 změměna na 100% blok 32/16

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Veil of Discord

  • Nyní vyžaduje 2x Robe of the Magi, místo receptu za 900 (Int bonus zvýšen o 12)

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Vitality Booster

  • Přidáno do Side Shopu

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Ultimate Orb

  • Odstraněno ze Side Shopu

Obrovský patch: The Balance of Power
i Zdroj: DOTA2.cz


Rychlost pohybu snížena z 10% na 8% (Sange and Yasha a Manta jsou nezměněny)

 

Další změny

Překlad: Filiman

Upravena horní část menu:

  • Zbrojnice byla přesunuta z karty Hrdinové do svého vlastního tlačítko v horní části (vedle tlačítka ukončit)
  • Zbrojnice má nyní panel přehledu nových předmětů
  • Custom Games se nyní nacházejí uvnitř Arcade tabulky
  • Nová karta Obchodu, která obsahuje zajímavé předměty, nejprodávanější, nově vydané, spotlighted treasures a předměty na prodej
  • The Treasury byl přesunut do karty Obchod

 

Upraven ARDM herní mód:

  • Opraveny různé chyby pádu klienta
  • Když v ARDM prodáváte itemy, tak dostanete 85% z původní ceny
  • Můžete nyní vidět vašeho dalšího hrdinu a rozdělení lvlů, jakmile váš aktuální hrdina zemře

 

Opravy ve Steam klientu vypuštěném ve Čtvrtek, 10. Prosince:

  • Opravena chyba, která mohla způsobovat poklesy FPS, zejména hráčům, kteří odebírali velké množství hero guide
  • Do Steamu byla přidaná funkce pro Dotu, která jí řekne, když jste v zápase, aby Steam neaktualizoval hru. Jakmile zapnete Dotu, tak Steam nebude stahovat aktualizace na hru nebo custom games předměty, které již byly plně nainstalovány. Tato změna také zajišťuje to, že Steam nebude aktualizovat Dotu, když ukončíte hru nebo vám hra spadne a vy se budete snažit napojit zpět.

 

  • Přidána možnost nastavení, jestli chcete slyšet defaultní hudbu při respawnu, i když používáte music pack
  • V soukromých lobby hrách nyní můžete nastavit jak bude možné pozastavit hru: Neomezeně, kdy může každý hráč hru pozastavit. Omezeně, kdy má každý hráč omezené množství pozastavení. Vypnuto, kdy není možné hru pozastavit.
  • Přidána nová UI pro zaměřování jednotek AOE schopností
  • Když napíšete "lmao", tak se váš hrdina bude smát
  • Při Fountain Healing se bude nyní zobrazovat ikona buffu během trvání
  • Opravena chyba, kdy se "None" nezobrazuje na vašem profilu, když si ho vyberete
  • Přidáno tlačítko "Clear", které vám umožní vyčistit slot na vašem profilu.

 

  • Přidána stránka, která ukáže detaily o předmětech, které je možné zakoupit včetně jejich popisu, značky a souvisejících informací o lize, předměty, které jsou obsaženy v balíčcích, demo mode, ikony schopností a ostatní modifikátory spojené s předměty.
  • Vylepšen vzhled Prismatic Gemů ve zbrojnici
  • Divácké Gemy nyní ve zbrojnici ukazují logo týmu se kterým jsou spojeny
  • Na obrazovce Customize je nyní možné kliknutím pravého tlačítka na ikonu označit všechny předměty stejného setu jako určitý předmět a zvolit 'Select Set Items'
  • Opraveny částice demon formy Terrorblada, které se nezobrazovaly ve výzbroji hrdiny při výběru hrdinů.
  • Opravena chyba, kdy se Arcana předměty na Legion Commandera, Shadow Fienda a Techies zobrazovali špatně na obrazovce při výběru hrdinů
  • Opravena chyba, kdy se špatně vybarvoval Arcana gem předmět Demon formy na Terrorblada na Customize obrazovce

 

  • Vylepšeno pathfinding (prosíme o nahlašení případných chyb)
  • Opravena chyba, kdy někdy nabídka přátel překryla ostatní prvky.
  • Opraveno dota_spectator_auto_spectate_games.
  • Přidán příkaz dota_redeem_item_code. Příkaz do konzole, který nahradí starší dota příkazy (zejména autogramy z TI3/TI4)
  • Opraveny portréty zničených Dire věží
  • Opravena chyba, kdy někdy hudba z hlavní nabídky hrála během hraní
  • Opravena "Přenést do popředí, když je nalezen zápas" volba, která správně nefungovala v Exclusive Fullscreen módu
  • Opravena chyba, kdy se někdy netřásla obrazovka (např. Enigmy immortal blackhole)
  • Opravena chyba, kdy se někdy hrdinům nehýbal v portrétech obličej
  • Opravena chyba náhodných polygonů, které vystřelovaly z obličeje hrdiny
  • Opraven status efekt a efekt iluze na Bonkers the Mad
  • Opravena chyba, kdy se efekt částic nezobrazoval správně v částicovém editoru
  • Opravena chyba, kdy jste se vybavali určitým nositelným předmětem (těmi, které neměli modely)
  • Opravena chyba, kdy se někdy na obrazovce s výzbrojí zobrazovaly špatné ceny z Marketplace a tlačítko Market vás přesměrovalo na špatnou stránku Marketplace
  • Opravena chyba, kdy se někdy duch jednotky objevil uprostřed minimapy
  • Opravena chyba, kdy byl odříznut nějaký text, když jste najeli na položku
  • Sníženo využití paměti, zejména na stránce a podrobnostmi truhel.

 

Workshop Importer

  • Added ability to preview work that doesn't yet meet submission constraints (still cannot be submitted until the errors are resolved)
  • Všeobecná vylepšení UI workshop importeru
  • Added more information about submission constraints (triangle count, etc.) to workshop importer UI
  • Přidána podpora pro efekt sítí (geometrie záře meče, atd.)
  • Přidána podpora pro importování balíčků kurzorů a hudby

 

SFM

  • Character picker nyní může zobrazit náhled alternativných setů modelů (Tiny, Night Stalker) a nahradní modely (Dragon Knight, Lone Druid, Lycan, Terrorblade)
  • Character picker může nahlédnout a vytvořit snímky částic specifických itemů namísto používání snímku základního předmětu (například opravena záře zbraně Anti-Mage)
  • Fixed models with cloth collision volumes having bones incorrectly marked as procedural (Axe, Zeus)
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama