Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul

ankerek

ankerek

25. 9. 2014 12:42

Valve nám představuje obrovský patch s ohromnými změnami, které totálně mění hru. Pojďme se na ně společně podívat.

Reklama

Velký patch s názvem Rekindling Soul byl oficiálně představen a krom nové Arcany na Shadow Fienda přináší 6.82 změny, které mění celou hru! Je předělána mapa, někteří hrdinové, nová runa, nový předmět, změny u předmětů a další věci. Patch je zatím v testovací verzi klienta a nikde se nepíše, kdy se dostane do hlavní. Možná to bude hned den po vydání patche nebo pravděpodobněji až příští týden.

Update 26.9. 12:00: Patch je venku!

Stránka patche: dota2.com/rekindlingsoul

 

Nová Arcana

Nová Arcana na Shadow Fienda se jmenuje Demon Eater a obsahuje nový model, animace, hlas, ikonky, portrét.

 

 

Pojďme se podívat na to důležité v tomto patchi - 6.82 změny. Společně s Nefem jsme vám přeložili všechny změny. Něco je tedy česky a něco slovensky. Některé věci jsme nechali i anglicky, protože jsme si nebyli jistí s překladem. Určitě tam taky bude spousta překlepů. Případné chyby, opravy nám můžete napsat do PM nebo do komentářů.

 

Obecné změny

  • Místo kde je umístěná fontána je nyní umístěno výše
  • Vize fontány zvýšena z 1400 na 1800
  • Dosah útoku fontány zvýšen z 1100 na 1200
  • True Sight fontány zvýšen z 900 na 1200

  • Předělán terén v okolí Roshana
  • Předělán terén v okolí spodní lajny Dire
  • Předělán terén pod horní Radiant T1 věží
  • Předělán terén v levém okolí spodní Dire T2 věže
  • Posunutí spodní Dire T2 věží trošku nahoru
  • Přidána další cesta ze shora k spodnímu lane side shopu
  • Přidána další cesta z prava k spodní Dire T1 věži
  • Přidáno nové místo pro ward poblíž spodní Dire T2 věže
  • Přidáno nové místo pro ward poblíž horní Radiant T2 věže
  • Přidáno nové místo pro ward mezi Roshanem a Dire spodní lajnou
  • Creepové na Dire spodní lajně nyní chodí blíže k Dire T1 věži
  • Creepové na Radiant horní lajně nyní chodí dále od Radiant T1 věže

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

 

  • Přidána nová Bounty runa, která dává jednorázový bonus +50XP, +50g a (+5XP +2g) za každou odehranou minutu ve hře.
  • Každé dvě minuty se na řece zjeví dvě runy najednou. Jedna z nich je vždy Bounty runa.
  • Runy se každé dvě minuty sami vymění, pokud je nikdo nevezme.

 

  • Deniednutí creepové nyní dávají o 50% měně zkušeností (bývávalo stálých 36XP)
  • Bonus za First blood snížen z 200 na 150

 

  • Předěláno získávání zkušeností, když se nacházíte v okolí zabití nepřátelského hrdiny (nemá vliv na zkušenosti, když přímo vy zabijete hrdinu)


Staré:
==============
VictimLevel = Úroveň zabitého hrdiny

1 Hrdina: XP = 120 + 20 * VictimLevel
2 Hrdinové: XP = 90 + 15 * VictimLevel
3 Hrdinové: XP = 30 + 7 * VictimLevel
4 Hrdinové: XP = 20 + 5 * VictimLevel
5 Hrdinů: XP = 15 + 4 * VictimLevel


Nový:
==============
VictimLevel = Úroveň zabitého hrdiny
VictimXP = Celkový počet zkušeností zabitého hrdiny
EnemyTeamXP = Celkový počet zkušeností nepřátelského týmu
AlliedTeamXP = Celkový počet zkušeností vašeho týmu
XPDifference = ( EnemyTeamXP - AlliedTeamXP )/ ( EnemyTeamXP + AlliedTeamXP ) (minimum 0)
XPFactor = XPDifference * VictimXP

1 Hrdina: XP = 20 * VictimLevel + XPFactor * 0.5
2 Hrdinové: XP = 15 * VictimLevel + XPFactor * 0.35
3 Hrdinové: XP = 10 * VictimLevel + XPFactor * 0.25
4 Hrdinové: XP = 7 * VictimLevel + XPFactor * 0.2
5 Hrdinů: XP = 5 * VictimLevel + XPFactor * 0.15

 

    • Předěláno získávání goldů, když se nacházíte v okolí zabití nepřátelského hrdiny (nemá vliv na to, když přímo vy zabijete hrdinu)

Staré:
==============
VictimLevel = Úroveň zabitého hrdiny

1 Assist: Gold = 125 + 12 * VictimLevel
2 Assist: Gold = 40 + 10 * VictimLevel
3 Assist: Gold = 10 + 6 * VictimLevel
4+ Assist: Gold = 6 + 6 * VictimLevel


Nové:
==============
Hráč, který dal last hit nyní krom goldů za zabití získává i goldy za to, že se nachází v okolí.

VictimLevel = Úroveň zabitého hrdiny
VictimNW = Hodnota inventáře a goldy zabitého hrdiny
EnemyTeamNW = Hodnota inventáře a goldy nepřátelského týmu
AlliedTeamNW = Hodnota inventáře a goldy vašeho týmu
NWDifference = ( EnemyTeamNW - AlliedTeamNW )/ ( EnemyTeamNW + AlliedTeamNW ) (minimum 0)
NWFactor = NWDifference * VictimNW

1 Hrdina: Gold = 40 + 7 * VictimLevel + NWFactor * 0.5
2 Hrdinové: Gold = 30 + 6 * VictimLevel + NWFactor * 0.35
3 Hrdinové: Gold = 20 + 5 * VictimLevel + NWFactor * 0.25
4 Hrdinové: Gold = 10 + 4 * VictimLevel + NWFactor * 0.2
5 Hrdinů: Gold = 10 + 4 * VictimLevel + NWFactor * 0.15

Společně s těmito změnami se také zmenšuje odměna za ukončení killing spree z 125->1000 na 100->800.

 

  • Glyph of Fortification cooldown se nyní resetuje, když přijdete o T1 věž
  • Zbroj T2 věží je zvýšen z 20 na 25
  • Peníze za zníčení Tier 1/2/3/4 věží je snížen z 264/312/358/405 na 160/200/240/280 (denied je 50%)

 

  • Captain's Mode: 3. fáze banování je prohozena

 

  • Doba trvání aegisu snížena z 6ti minut na 5 minut
  • Roshan's Slam okolí působení zvýšeno z 250 na 350
  • Roshan's Slam poškození se zvyšuje každé 4 minuty o 20

 

  • Centaur Conqueror's Swiftness Aura byla přesunuta k Hellbear Smasher
  • Hellbear Smasher Attack Time zvýšen z 1.35 na 1.55
  • Hellbear Attack Time zvýšen z 1.35 na 1.5
  • Centaur Conqueror Attack Time zvýšen z 1.65 na 1.5
  • Centaur Courser Attack Time zlepšen z 1.35 na 1.3
  • Dark Troll Summoner's Ensnare doba trvání zvýšena z 1.5 na 1.75
  • Satyr Banisher HP zvýšeno z 240 na 300
  • Satyr Banisher movement speed zvýšen z 300 na 330
  • Satyr Banisher attack range snížen z 600 na 300
  • Satyr Banisher Base Attack Time zlepšen z 1.8 na 1.7
  • Satyr Banisher's Purge cast range zvýšen z 200 na 350
  • Wildwing Ripper's Toughness Aura nyní působí na katapulty

 

  • Následující schopnosti nyní jde kouzlit na spojence imunní vůči magii: Ice Armor, Surge, Alacrity, Nature's Guise, Chakra Magic, Recall and Mist Coil

 

  • Následující buffy nyní lze dispelnout: Chilling Touch, Thunderstrike, Inner Vitality, Alacrity, Chaos Meteor, Shadow Word, Liquid Fire, Shadow Strike, Warcry, Concussive Shot, Overpower, Mana Leak, Curse of the Silent, Press The Attack, Poison Touch, Flame Guard, Whirling Death, Viper's Poison Attack, Sticky Napalm, DK's Frost Breath, Whirling Axes, Walrus Punch's slow

 

  • Dark Pact/Kraken Shell/Aphotic Shield/Press The Attack/Time Lapse no longer have a special condition for purging the following otherwise unpurgeable spells: Poison Nova, Heaven's Halberd, Ensnare, Eye of Skadi slow

 

Hrdinové

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Abaddon
Mist Coil mana cost rozdelený z pôvodných 75 na 50/60/70/80
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Alchemist
Mínusový armor z Acid Spray zvýšený z 3/4/5/6 na 4/5/6/7
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Anti-Mage
Základná strength zvýšená z 20 na 22
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Axe
Šanca na aktivovanie Counter Helix zvýšená z 17% na 20%
Culling Blade už nebude ignorovať Linken's Sphere
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Bane
Fiend's Grip (ulty) s Aghanim's Scepter má novú vlastnosť. Ak niekto napadne Banea zatiaľ čo kásti ultymátku, dostane automaticky Nightmare.
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Batrider
Cooldown u skillu Flaming Lasso (ulty) zvýšený z 90/70/50 na 90/75/60
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Beastmaster
Wild Axes - typ dmgu zmenený zo Zloženého na Fyzický
Wild Axes - dmg znížený z 90/120/150/180 na 70/100/130/160
Primal Roar - polomer bočného odhodenia nepriateľa zvýšený z 250 na 300
Primal Roar - dmg z ulty je teraz rovnaký aj pre odhodené jednotky - rovnaký dmg ako na primárny cieľ (100/200/300 na 200/250/300)
Primal Roar - vzdialenosť odhodenia zvýšená z 240 na 300
Primal Roar - doba trvania bočného odhodenia predlžená z 0.4 na 0.6 sek
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Bloodseeker
Odstránený z Captain's Mode
Movement speed znížená z 300 na 290
 
Prerobený Bloodrage

Starý Bloodrage:
===============
Zvýši base dmg, silencne a dáva dmg po dobu trvania.

- Dispelluje cieľ.

- Buff sa nedá dispellnúť.

- Doba trvania: 6/7/8/9
- Base Damage Bonus: 30/60/90/120%
- Damage za Sekundu: 20
- Mana Cost: 80
- Cooldown: 12/10/8/6

- Cast Point: 0.4

Nedá sa targetnúť cieľ imunný voči kúzlam (ale Spell Immunita ho neodstráni)

 

 

Nový Bloodrage:
===============
Zvýšuje všetko dmg ktorý dostane alebo udelí (vrátane kúziel)

Hrdina, ktorý ma na sebe Bloodrage buff a zabije nejakú jednotku, bude healnutý o 25% z max HP umierajúcej jednotky.  Avšak ak umrie hrdina s týmto buffom na sebe, healne vraha (ten čo vás zabil) o 25% svojho max HP.

- Nedispelluje cieľ.

- Buff sa dá dispellnúť.

- Doba trvania: 9/10/11/12
- Zvýšený Damage: 25/30/35/40%
- Mana Cost: 0
- Cooldown: 12/10/8/6

- Cast Point: 0.2

Dá sa targetnúť cieľ imunný voči kúzlam (Ale aktivovaná Spell Immunita ho odstráni)

Poznámka: Tento skill už viac nesilencuje a ani nedáva dmg za určitý čas.

 
Nahradený Blood Bath za nový aktívny skill, Blood Rite.

Blood Rite:
==========

Cieľ - oblasť (klik na zem). Efekt kúzla na zemi vidia aj nepriatelia . Po uplynutí 3 sekúnd, nepriatelia v danej oblasti dostanú dmg a silence .

Rozsah Efektu: 600
Cast Range: 1500
Silence: 3/4/5/6
Damage : 120/160/200/240 Pure Damage

Mana Cost: 100
Cooldown: 29/26/23/20

 
Thirst - vision a true sight sú poskytované iba v prípade, že cieľ je na alebo pod 30 % HP (namiesto 50 / 25 % pre vision / true sight )
Thirst - zobrazí debuff a viditeľný efekt na nepriateľovi, keď ho odhalí
Thirst- rýchlosť pohybu a damage bonus je teraz úmerný tomu, aké nízke zdravie nepriateľa je

Thirst sa stupňuje lineárne s HP. Čo znamená, že postupne poskytuje bonus z 0 na 100 % zdravia. Plný bonus dostanete pri 1 % zdravia nepriateľa.
Predtým poskytoval plný bonus na 50% a ďalej sa nestupňoval.
Bonus z Thirst je nezávislý na visione ktorý dostanete pri 30% HP cieľa.

Thirst - rýchlosť pohybu a damage bonus zvýšený z 5/15/25/35 na 10/20/30/40
Rupture - už nedáva prvotný dmg pri zakúzlení
Rupture - doba trvania zvýšená z 7/8/9 na 12
Rupture - cooldown znížený z 70/60/50 na 60
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Bounty Hunter
Shuriken Toss - sa po novom odrazí na všetky Tracknuté jednotky v dosahu 900 range
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Brewmaster
Drunken Brawler's critical strike/evasion timer zvýšený z 10 na 16/14/12/10 sekúnd
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Broodmother
Spin Web - má teraz 1/2/3/4 chargov s 40 sekundovým obnovením chargu, miesto 30 sekundového cooldownu - stále má 2/4/6/8 max pavučín.Spin Web - čas na to, aby sa Mamička zneviditeľnila po tom čo zaútočila, sa zvyšuje z 3 na 6 sekúnd
Spin Web - movement speed bonus sa zdvojnásobí,  keď je Mamička v neviditeľnom móde (ak nedostane dmg)
Spin Web - prechádzanie cez jednotky a speed bonus už nefunguje na Spiderlingov (to sú tie malé mrochty)
Spin Webs - sa dajú targetnúť a majú abilitu na ich zničenie
Spin Web - dá sa vykúzliť odkiaľkoľvek, ak sa nová pavučina bude dotýkať tej starej
Ak Mamička odíde z pavučiny, zničí najbližší strom
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Centaur Warrunner
Stampede mana cost zvýšený z 80 na 100
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Chaos Knight
Phantasm Illusion - doba trvania ilúzií zvýšená z 24 na 34
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Chen
Penitence - (slow) čas pôsobenia upravený z 7 na 5/6/7/8 sekúnd
Penitence - slow a zvýšenie dmgu upravené z 8/16/24/32 na 14/18/22/26
Penitence - proste po starom "Bonusové poškození bude vždy fyzické, nezávisle na jeho zdroji." No a po novom, keď udelíš magic, dostane bonus dmg magický. Fyzický dmg -> dostane fyzicý  etc.
Penitence - cast range zvýšený z 600 na 800
Holy Persuasion - dokáže si privlastniť aj Spell Immune neutral creepu. Čiže GOLEM.
Aghanim's Scepter umožňuje po novom so skillom Holy Persuasion targetnúť Ancient Creepu (maximum 1 Ancient za lvl Hand of God - lvl 3 HoG = 3 Ancienti)
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Clinkz
Searing Arrows už nie je Attack Modifier (orb)
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Clockwerk
Hookshot presunie Clockwerka k neutral creepe normálne, ako ku akejkoľvek inej creepe (mali sme tu futurku, kde síce neutral dostal dmg/stun, ale Clock ostal na mieste)
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Crystal Maiden
Frostbite - damage interval zmenený zo 70 za 1 sekundu na 50 za 0.5 sekundy (total damage je teraz 150/200/250/300) (naďalej pôsobí 10 sek na neutrálov)
Freezing Field - radius zvýšený z 230 na 250
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Dark Seer
Vacuum cooldown rozdelený z 28.0 sekúnd na 28 sekúnd. (pravdepodobne pokus o vtip, nakoľko sa CD stále mení)
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Dazzle
Redukcia armoru zo skillu Weave (len Aghanim verzia) sa zvyšuje za sekundu z 1/1.25/1.5 na 1.25/1.5/1.75
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Death Prophet
Exorcism cooldown zvýšený z 115 na 135
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Doom
Doom potrebuje Aghanim's Scepter na to aby vypol pasívne schopnosti nepriateľa
Doom ability cast point zvýšený z 0.3 na 0.5
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Drow Ranger
Frost Arrows - spomalenie zvýšené z 11/24/37/60 na 15/30/45/60
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Earth Spirit
Pridaný Aghanim's Scepter: Pridá Earth Spiritovi nový skill, Enchant Remnant, ktorý mu umožňuje dočasne previesť hrdinu do Stone Remnant.

Enchant Remnant:
=================
Zmení spojenca alebo nepriateľa (nie seba) na Stone Remnant po dobu 3och sekúnd. Cieľ sa chová tak isto ako Stone Remnant, až do doby, keď skončí doba jeho trvania. Keď skončí, Remnant sa rozbije, uvoľni hrdinu a dá 300 damage v rádiuse 300.

Cast Range: 600
Mana Cost: 150
Cooldown: 45

Poznámka:  Enchanted Remnant je presne ako ostatné Remnanty, sami od seba nemôžu nič robiť, sú nezraniteľné a môžu byť použité skillami Earth Spirita.

 
Boulder Smash - targetovanie Boulder Smashom len vyberie jednotku
Boulder Smash - targetovanie na zem odhodí najbližší Remnant (od 200 oblasti pôsobenia) vo vybranom smere
Geomagnetic Grip - silence upravený z 2/3/4/5 na 2.5/3/3.5/4
Geomagnetic Grip - damage upravený z 100/150/200/250 na 50/125/200/275
Geomagnetic Grip - rýchlosť stiahnutia spojenca znížená z 1000 na 600
Stone Remnant - range na položenie Remnantu znížený z 1400 na 1100
Opravený bug -  Stone Remnant nedokázal prejsť cez Chronospheru
Opravený bug -  Stone Remnant sa nezobrazoval vo fogu
Magnetize - radius zvýšený z 300 na 400
Magnetizovaný Stone Remnants zmizne po 8 sekundách, miesto po 5
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Earthshaker
Fissure - sa už nedá targetnúť na jednotku
Fissure - nie je blokovaná Linken's Spherov
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Elder Titan
Pridaný Aghanim's Scepter: Jednotky zasiahnuté Earth Splitterom budú aj disarmuté. Trvanie Slowu/disarmu zvýšené z 3/4/5 na 4/5/6.
Natural Order - zníženie armoru zvýšené z 25/50/75/100% na 40/60/80/100%
Natural Order - redukcia magic resistance zvýšená z 8/16/25/33% na 12/19/26/33%
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Enchantress
Základná movement speed zvýšená z 310 na 315
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Enigma
Midnight Pulse - cooldown zvýšený z 25 na 35
Black Hole - max damage upravený z 60/100/140 na 50/100/150
Black Hole - max damage v oblasti pôsobenia zvýšený z 150 na 200
Black Hole - min damage upravený z 30/50/70 na 25/50/75
Black Hole - min damage v oblasti pôsobenia znížený z 500 to 400
Black Hole - mana cost upravený z 250/350/450 na 275/350/425
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Faceless Void
Chronosphere - oblasť pôsobenia znížená z 450 na 425
Chronosphere - flying vision area znížená z 1000 na 425
Chronosphere - už nedisabluje pasívne skilly
Efekt Chronosphery už nepridáva 0.5 sekundy (tak ako normálne aury robia) na konci jeho trvania
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Gyrocopter
Homing Missile - Maximum damage zvýšený z 110/220/330/440 na 125/250/375/500
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Huskar
Inner Vitality  - cooldown znížený z 25 na 25/22/19/16
Berserker's Blood - attack speed bonus zvýšený z 8/12/16/20 na 14/16/18/20
Life Break - cooldown znížený z 45/30/15 na 12
Life Break - damage znížený z 50% na 35% - s Aghanimom je to stále 65%
Life Break - self damage upravený z 40/35/30% na 35%
Life Break - doba pôsobenia slowz upravená z 5 na 4/5/6
Life Break - slow upravený z 50% na 40/50/60%
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Invoker
Tornado - flying vision area znížená z 1200 na 600
Tornado - damage upravený z 2*Wex+Quas na 3*Wex (tak to dopadá, keď sa ožere Pytogor s Archimedom - teleso ponorené do kvapaliny ani Boh nevytlačí nad preponu pravoúhleho trojuholníka)
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Jakiro
Dual Breath - rýchlosť pohybu a útoku upravená z 30% to 28/32/36/40%
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Juggernaut
Nasledujúce skilly nezrušia Blade Fury: Chronosphera, Toss, Black Hola, Global Silence, Doom.
Blade Fury - cooldown znížený z 30/27/24/21 na 30/26/22/18
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Keeper of the Light
Mana Leak - percentil brania many zvýšený z 3.5/4/4.5/5 na 5
Mana Leak - doba pôsobenia zvýšená z 4/5/6/7 na 5/6/7/8
Recall - dá sa zacástiť aj na nesmrteľných spojencov (jednotky pod vplyvom Song of the Siren)
Blinding Light -  vzdialenosť odhodenia zmenená z 250 na 400
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Kunkka
X Marks The Spot - cooldown rozdelený z 13 na 14/13/12/11
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Legion Commander
Vypustená do sveta Captain's Modu
Duel - už nezruší pasivne skilly
Overwhelming Odds - base damage zmenený z 60/100/140/180 na 40/80/120/160
Press The Attack - mana cost upravený z 80/90/100/110 na 110
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Leshrac
Pulse Nova - damage zvýšený z 80/120/160 na 100/130/160; Aghanim's Scepter damage z 100/160/220 na 160/190/220
Pulse Nova - mana cost po pri aktivácií znížený z 110 na 70/90/110
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Lich
Ice Armor - spomalí range herov rovnako ako melee (miesto polovičného spomalenia)
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Lina
Light Strike Array - cast range zvýšený z 600 na 625
Light Strike Array - trvanie stunu zvýšené z 1.6/1.7/1.8/1.9 na 1.6/1.8/2/2.2
 
Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Lion
Earth Spike - damage zvýšený z 60/130/200/260 na 80/140/200/260
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Lone Druid
Spirit Bear - má 300 many
Spirit Bear - ak použije Hand of Midas, zaručí to XP Lone Druidovi
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Lycan
Shapeshift - už nepridáva 1.5 Base Attack Time
Shapeshift - cooldown zvýšený z 100/70/40 na 120/90/60
Shapeshift - speed zvýšený z 522 na 650
Shapeshift - má 1.5 sekundový transformation time
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Magnus
Empower - už nie je odstránený Spell Immunitov
Empower - mana cost zvýšený z 40 na 30/40/50/60
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Medusa
Mana Shield - absorbovanie dmgu zvýšené z 50% na 60%
Mystic Snake - rýchlosť hada pri vypustení zvýšená z 633 na 800
Mystic Snake - rýchlosť pri vracaní sa hada znížená z 833 na 800
Mystic Snake - kradnutie many zvýšené z 20/30/40/50 na 20/35/50/65
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Meepo
Mepo ma presne určený slot pre Boty. Na klony sa prenášajú len tie boty, ktoré sú v tom slote.
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Mirana
Leap - rýchlosť skosku znížená z 2000 na 1600
Leap - vzdialenosť skoku upravená z 630/720/780/870 na 600/700/800/900
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Nature's Prophet
Nature's Call - Treant magic resistance znížený z 20% na 0%
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Necrophos
Reaper's Scythe - pridaná respawn time penalta z 30% na prostých 30 sekúnd
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Night Stalker
Hunter in the Night  - attack speed zvýšená z 45/55/65/75 na 45/60/75/90
Darknes - trvanie zvýšené z 25/50/80 na 40/60/80
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Ogre Magi
Base HP regen zvýšený z 0.25 na 2.5
Fireblast - damage znížený z 80/145/210/275 na 60/120/180/240
Šanca na 2x Multicast zvýšená z 25/40/50 na 40/50/60%
Multicast interval zvýšený z 0.3 to 0.4 (Postihuje Ignite a Fireblast)
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Omniknight
Base armor zvýšený o 1
Purification - rozsah damagu zvýšený z 240 na 260
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Outworld Devourer
Essence Aura - šanca na aktivovanie zvýšená z 10/20/30/40% na 40%
Essence Aura - percentá doplnenia many rozdelené z 25% na 10/15/20/25%
Aghanim's Scepter u Sanity's Eclipse vždy zapne mana drain.
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Phantom Assassin
Blur - skritie na minimape ma teraz opačný efekt a aktivuje sa, keď nie sú nepriatelia nablízku.
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Phantom Lancer
Rakovina odstránená z Captain's Modu
Agility gain za lvl znížené 4.2 na 3.0
Základná Agility zvýšená z 23 na 29
Základná Strength zvýšená z 18 na 21
Upravená rakovina:


Spirit Lance - nezmenené
 

Phantom Rush:
==============
Pasivny skill s cooldownom. Spúšťa sa pri zaútočení na nepriateľskú jednotku, ktorá je mimo dosah útoku. Pridá bonus movement speed a Phase, až pokým Phantom Lancer nehitne svoj cieľ.

Minimálna vzdialenosť na spustenie: 300
Maximálna vzdialenosť na spustenie: 600/700/800/900
Cooldown: 16/12/8/4

Poznámka: Ilúzie majú tiež túto pasivku
Poznámka: Ak zrušíte útok na danú jednotku, bonusová rýchlosť skončí.

 

Doppelganger:
============
Cieľ - zem. Phantom Lancer a všetky ilúzie okolo sa zneviditeľnia na jednu sekúdnu, ich pozície sa premiešaju a presunú sa do cieľovej oblasti. Taktiež vytvorí dve ilúzie iného druhu.

Illusion 1: Dáva 0% damage a dostáva 100% damage.
Illusion 2: Dáva 20% damage a dostáva 600% damage.
Trvanie Ilúzie: 8 sekúnd

Cast Range: 600
Cieľový Radius: 325
Rozsah zhormažďujúcich sa ilúzií: 900

Mana Cost: 50
Cooldown: 25/20/15/10

Poznámka: týmto skillom môžete dodgnúť prichádzajúci projektil.
Poznámka: Spojenci vidia ktorá ilúzia dostáva 100% damage.

 

Juxtapose:
===========
Dáva Rakovine a jeho ilúziam šancu vytvoriť ilúziu, keď útočia.

Max Illusions: 6/8/10
Trvanie ilúzie: 8 ak ju vytvoril Phantom Lancer, 4 ak je vytvorená inou ilúziou
Hero Chance: 40/45/50%
Illusion Chance: 8%
DMG ktorý dostáva ilúzia: 500%
DMG ktorý ilúzia dáva: 16%

Poznámka: Ilúzie z Juxtapose útočia na cieľ, z ktorého boli spustené.

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Phoenix
Pridaný Aghanim's Scepter: Umožní zakúzliť supernovu na spojenca, spojí oboch do slnka a znovuzrodia sa spolu. Čo však neobnoví ani jednomu ultymátny skill. 500 cast range. Ak nepriateľ stihne zničiť Slnko, obaja hrdinovia umierajú.
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Pudge
Turn Rate upravený z 0.5 na 0.7
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Puck
Dream Coil - funguje na neviditeľné jednotky aj ilúzie
Aghanim's Scepter Dream Coil - stun prechádza aj cez Magic Imunitu
Aghanim's Scepter Dream Coil - stun zvýšený z 1.5/2.25/3 na 1.5/3/4.5
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Pugna
Life Drain - dá sa použiť na spojenca, čo umožní vysávať Pugne svoj vlastný život a dávať ho spojencovi.
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Queen of Pain
Base Attack Time upravený z 1.7 na 1.6
Odstránené targetovanie Sonic Wave na jednotku.
Sonic Wave - finálna oblasť zväčšená z 300 na 450
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Razor
Plasma Field - minimum damage upravený z 60/100/140/180 na 30/50/70/90 (Max je stále 160/230/300/370)
Static Link - už neignoruje Linken's Sphere
Static Link - mana cost zvýšený z 20/30/40/50 na 50
Eye of the Storm - už viac nepokračuje po reinkarnácií z Aegisu
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Riki
Základná rýchlosť pohybu znížená z 300 na 290
Base damage znížený o 10
Base HP regen znížený z 1.5 na základných 0.25
Permanent Invisibility JE PO NOVOM NORMÁLNY SKILL

Permanent Invisibility - čas na zneviditeľnenie je zmenený z 3/2/1 na 8/6/4/2
Permanent Invisibility - dáva 4/5/6/7 HP regen, ak je neviditeľný. HP regen skončí, ak vyjde z neviditeľnosti, ale neskončí, ak je odhalený dustom/gemom etc.Blink Strike - je po novom Ulty a dá sa s ním targetnúť Magic Imune jednotky

Blink Strike - bonus damage upravený z 30/60/90/120 na 50/70/90
Blink Strike - má po novom 3/4/5 charge s 30 sekundovým obnovením, miesto pôvodného 20/15/10/5 cooldownu
Blink Strike - mana znížený z 50 na 40
Blink Strike - cast range zväčšený z 700 na 800
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Demon
Soul Catcher - zvyšuje dmg o 20/30/40/50% miesto toho, aby 20/30/40/50% dmgu prepočítaval na Pure (to isté čo chen)
Aghanim's Scepter Demonic Purge -  počet chargov sa zväčšuje z 2 na 3
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Fiend
Necromastery - branie duší zvýšené z 12/20/28/36 na 15/22/29/36
Requiem of Souls - debuf sa aplikuje, keď vlna zasiahne nepriateľa
Requiem of Souls - slow zvýšený z 20% na 25%
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Shaman
Shackles - mana cost upravený z 110/130/155/185 na 140/150/160/170
Mass Serpent Ward - cooldown zvýšený z 110 na 120
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Silencer
Glaives of Wisdom -prepočet INT do dmgu z 30/45/60/75 na 30/48/66/84
Global Silence - mana cost z 250/350/450 na 250/375/500
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Skywrath Mage
Concussive Shot - spomalenie pohybu upravené z 40% na 30/35/40/45%
Concussive Shot - je po novom disjointable (wut?)
Mystic Flare - damage dostáva cieľ po dobu 2.2 sekundy miesto 2och.
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Slardar
Slithereen Crush - trvanie stunu zmenené z 1/1.5/2/2.5 na 1.6/1.9/2.2/2.5
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Slark
Slark už nie je viditeľný v Chronosphere počas Shadow Dance
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Sniper
Headshot - dáva po novom 0.5 sekundy 100% MS a AS slow, miesto 0.25 sek stunu
Shrapnel - miesto pôsobenia zvýšené z 400 na 450
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Spectre
Spectral Dagger - movement speed zvýšená z 5/9/14/18% na 8/12/16/20%
Spectral Dagger - rýchlosť projektilu znížená z 857 na 800
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Spirit Breaker
Charge of Darkness - cooldown znížený z 35 na 12
Charge of Darkness - cooldown sa zapne, až keď je Chargovaný cieľ hitnutý alebo je Charge zrušený
Empowering Haste - sa dá aktivovať na zvýšenie aury na 50% po dobu 6 sekúnd. 20 sekundový cooldown. Potom čo je použitá, aura je o 50% slabšia, pokiaľ je skill na CD. Ak sa aktivuje, je rýchlosť zväčšená z 6/10/17/17 na 9/15/21/27. Ak je na CD, je znížená z 6/10/14/18 na 3/5/7/9.
Greater Bash - damage z rýchlosti zväčšený z 10/20/30/40% na 22/28/34/40%
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Storm Spirit
Ball Lightning - mana cost na vzdialenosť 100 jednotiek zmenená z 10 + 1% na 12 + 0.7%
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Sven 
Pridaný Aghanim's Scepter: Ak je aktivovaný God's Strength, pridá spojencom auru (900 area of effect) s bonusom 40/60/80% zo základného DMGu 

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Techies
Land Mines - cooldown upravený z 25/20/15/10 na 19/16/13/10

Stasis Trap - trvanie stunu upravené z 3/4/5/6 na 2.5/3/3.5/4
Stasis Trap - oblasť aktivovania je rovnaká ako oblasť pôsobenia (200->450)
Stasis Trap - trvanie upravené z 270/300/330/360 na 360

Remote Mine - trvanie zvýšené z 8 na 10 min
Remote Mines - vision znížený z 900 na 700
Remote Mines - oblasť výbuchu 400/410/425 na 425

Batrider vo Firefly, Visagovi Familiary, Beastmasterov Hawk a Flying Couriers už viac nespustia, ani nedostanú DMG od Land Mines.
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Templar Assassin
Psionic Trap - upravený cooldown z 11/9/7 na 11/8/5
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Terrorblade
Pridaný do Captain's Modu
Sunder cast point znížený z 0.5 na 0.35
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Tidehunter
Anchor Smash - damage redukcia upravená z 60% na 45/50/55/60%
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Timbersaw
Pridaný Aghanim's Scepter: Pridá Timberovi ďalší Chakram.
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Tinker
March of the Machines - nemá efekt na Spell Immune jednotky - čiže nemôže mimo iného farmiť ancientov
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Treant Protector
Nature's Guise - mana cost znížený z 90/80/70/60 na 60
Pridaný Aghanim's Scepter: Pridáva nový skill, Eyes in the Forest, čo umožní očariť Treantovi strom a poskytne mu možnosť špehovať nepriateľov.

Eyes In The Forest:
====================
Treant Protector očarí určený strom. Očarenie stromu dáva 800 vision (pokiaľ vo vision nezavadzajú iné veci, ako cliff, iné stromy etc.). Ak je Overgrowth zakúzlený Treant Protectorom, jednotky v blízkosti očarovaného stromu budú chytené a dostanú dmg.

V prípade , že ma nepriateľ true sight, budú môcť vidieť vizuálny efekt na stome a aj v oblasti postihnutého stromu - to jest 800 jednotiek okolo stromu.

Cast range: 160
Cooldown: 55
Overgrowth Bonus Damage: 135 damage per second (3/4/5 ticks)
Mana Cost: 100

Poznámka: Overgrowth spraví damage len ak prišiel z očareného stromu.

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Troll Warlord
Ranged Whirling Axes - cooldown zmenený z 20 na 20/19/18/17 sec
Acquisition Range - zväčšený z 600 na 800 
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Tusk
Ice Shards - už neskončí, keď zasiahne hrdinu
Ice Shards - pokračuje ďalej do cieľovej oblasti, kde vytvorí stenu
Ice Shards - cast range zvýšený z 1500 na 1800
Ice Shards - už neničí stromy
Snowball - bonus speed za hrdinu zvýšená zo 75 na 100
Spojenci môžu po novom kliknúť na GUĽU, aby do nej naskočili.
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Undying
Tombstone - oblasť pôsobenia zvýšená z 400/600/800/1000 na 600/800/1000/1200
Aghanim's Scepter Flesh Golem - zosilnenie dmgu zvýšené o 5% na každej úrovni. 

Aghanim's Scepter Minimum Damage Amplification z 10/15/20% na 15/20/25%
Aghanim's Scepter Maximum Damage Amplification z 25/30/35% na 30/35/40

Flesh Golem - slow aura zvýšená z 9% na  5% až 15% - v závislosti od vzdialenosti od Undyinga (rovnaká mechanika ako u damage amplification)
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Vengeful Spirit
Nether Swap - range zväčšený z 650/925/1200 na 700/950/1200
 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Venomancer
Poison Nova - aplikuje debuf aj na Spell Immune nepriateľov - avšak nedáva dmg, pokým imunita pretrváva

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Viper
Corrosive Skin - pôsobí na jednotky len v oblasti do 1400
Corrosive Skin - damage nemôže byť vrátený viac krát

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Visage
Familiar Stone Form - cooldown znížený z 30 na 26

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Warlock
Fatal Bonds - teraz zdieľa rovnaký typ dmgu, aký na neho pôsobí pred tým, ako je zredukovaný (pred tým zobral damage, ktorý mu bol udelený po všetkých redukciách a premenil ho na HP Removal. Teraz okamžite prerozdeľuje damage s rovnakým originálnym typom zdroja, pred všetkými redukciami.)
Fatal Bonds - percentuálny dmg zmenený z 20% na 25%
Golem - attack range zväčšený zo 100 na 225
Golem - Base Attack Time upravený z 1.35 na 1.2
Golem - HP regen zvýšený z 15/20/25 na 15/30/45
Golem - oblasť pôsobenia Immolation zvýšená z 250 na 300
Golem - šanca na  Flaming Fists znížená z 60% na 40%

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Weaver
The Swarm - doba pôsobenia zvýšená z 8/12/16/20 na 14/16/18/20
Shukuchi - už viac neignoruje neviditeľné jednotky
Shukuchi - damage znížený z 90/110/130/150 na 75/100/125/150
Geminate Attack - funguje aj cez orb effect - Maim/Bash/Diffusal/Deso/CL/Skadi/Crit etc.
Geminate Attack - cooldown zvýšený z 6/5/4/2.5 na 6/5/4/3

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Windranger
Shackleshot - maximálna vzdialenosť upravená z 525 na 575
Windrun - doba trvania zvýšená 2.75/3.5/4.25/5.0 na 3/4/5/6

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Witch Doctor
Maledict - oblasť pôsobenia zväčšená zo 165 na 180
Death Ward - odrazy sa správajú rovnako, ako útoky Death Wardy s ohľadom na Blademail (nevracia dmg Witch Doctorovi cez blade mail) - ak som to dobre pochopil

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Wraith King
Reincarnation - mana cost zvýšený z 140 na 160

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Zeus
Static Field - oblasť pôsobenia zvýšená z 1000 na 1200

 

Předměty

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Armlet of Mordiggian

  • Cena receptu snížena z 700g na 600g

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Assault Cuirass

  • Assault Aura už nezobrazuje debuff na nepřítelovi, pokud jste neviditelní

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Black King Bar

  • Doba trvání imunity proti magii se nyní váže k hrdinovi, ne k předmětu - to znamená, že koupením nového BKB se neresetuje doba trvání umunity
  • Minimální doba trvání imunity zvýšena z 4 na 5

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Blink Dagger

  • Cena zvýšena z 2150g na 2250g

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Bloodstone

  • Nyní místo Perseverance potřebuje Soul Ring a recept za 800g
  • Už nepřidává +10 poškození

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Bottle

  • Cena zvýšena z 650g na 700g

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Boots of Travel

  • Teleport cooldown snížen z 60s na 50s

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Butterfly

  • Nová aktivní schopnost - Flutter, která po aktivování odstraní Evasion a přidá 20% movement speed na 8s. 35s cd.

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Cloak

  • Cloak, Hood a Pipe magic resistance se nyní stackuje

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Crimson Guard

  • Nový předmět, který se staví z Vanguardu a Buckleru

Crimson Guard:
==============

Požaduje:
Vanguard (2225)
Buckler (800)
Recept (825)
Celkem: 3850 gold

Dává:
250 HP
+6 HP Regen
Passive Damage Block (80% šance na blok 40/20 melee/ranged)
+5 Armor
+2 do všech statů

Aktivní: Guard - Dá blízkým spojeneckým hrdinům (750 range) +2 armor a damage block štít, který má 100% šanci na blok 50 poškození. Trvá 9 sekund. Cooldown 70s.

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Dagon

  • Intelligence bonus za úroveň dagonu zvýšen z 13/15/17/19/21 na 13/16/19/22/25
  • Energy Burst mana cost zvýšen z 180/160/140/120/100 na 180

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Diffusal Blade

  • Cena receptu snížena z 850g na 700g
  • Agility bonus rzměněn z 25/30 na 20/35
  • Feedback změněn z 20/36 na 25

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Ethereal Blade

  • Ether Blast má nyní projektil, který se pohybuje rychlostí 1100
  • Držitel Ethereal Bladu nyní dostane Ethereal formu pouze, když to vykouzlí na sebe

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Eye of Skadi

  • Frost Attack attack speed zpomalení zvýšeno z 35 na 45

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Flying Courier

  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 350 na 430
  • Flying Courier nyní dostává o 50% větší poškození od melee hrdinů
  • Flying Courier Speed Burst cooldown zvýšen z 40 na 90
  • Flying Courier Speed Burst doba trvání snížena z 20 na 4
  • Flying Courier Speed Burst speed zvýšen z 522 na 650

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Helm of the Dominator

  • Nyní dává +3 HP regenerace
  • Dominated jednotky nyní mají +250 HP

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Hood of Defiance

  • HP regenerace zvýšena z 8 na 9

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Linken's Sphere

  • Linken's Sphere jenom blokuje Wrath of Nature pouze při prvním přeskoku
  • Linken's Sphere jenom blokuje Lightning Storm při prvním přeskoku
  • Nether Ward neaktivuje Linken's Sphere
  • Lightning Bolt, když se zaměří na zem, aktivuje Linken's Sphere
  • Maelstrom a Mjollnir už neaktivují Linken's Sphere

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Maelstrom

  • Cena receptu zvýšena z 600g na 700g

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Manta Style

  • Mirror Image vision type changed from Unobstructed/Flying to Ground
  • Cena receptu snížena z 900g na 800g

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Mask of Madness

  • Cena receptu snížena z 1000g na 900g

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Mekansm

  • Mana cost zvýšen z 150 na 225

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Pipe of Insight

  • HP regenerace zvýšena z 8 na 9

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Refresher Orb

  • Cooldown zvýšen z 160 na 185

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Ring of Protection

  • Zbroj zvýšena z 2 na 3
  • Cena zvýšena z 175g na 200g

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Sentry Ward

  • True Sight dosah zvýšen z 800 na 850

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Blade

  • První útok z neviditelnosti zvýšen z 150 na 175

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Shiva's Guard

  • Aura už nezobrazuje debuff na nepřítelovi, pokud jste neviditelní

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Town Portal Scroll

  • Cena snížena z 135g na 100g

 

Změny typu poškození

U některých schopností byl změněn typ poškození. Navíc se nyní u jejich popisků ten typ zobrazuje a ukazuje, jestli prochází přes Spell Immunity (dříve Magic immunity).

 

Připomeňme si, že jsou tři typy poškození:

  • Physical - je snižována armorem
  • Magical - je snižována magical resistance
  • Pure - není snižována armorem ani magical resistance

 

Dále tu máme Spell Immunity (dříve se jmenovalo Magic Immunity), která určuje jak na vás spelly působí, ne kolik poškození projde. To znamená, že Spell Immunity samo o sobě nesnižuje poškození.

Black King Bar, Repel, Rage a další "Magic Immunity" nyní dávají Spell Immunity a 100% Magic resistance.

I když to zní trochu matoucí, nebojte, ve většině případů bude všechno fungovat jako doposud. Příkladem změny je: Když měla schopnost typ poškození Pure a procházela přes Spell Immunity, tak nedávala žádné poškození, nyní dává.

 

K popiskům schopností ve hře byly přidány dva body:

-Typ poškození: Physical/Magical/Pure
-Prochází přes Spell Immunity: Yes/No

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Alchemist

  • Acid Spray typ poškození změněno z Composite na Physical (stále prochází přes Spell Immunity)
  • Acid Spray poškození sníženo z 14/20/26/32 na 12/16/20/24

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Bane

  • Nightmare typ poškození změněno z Removal na Pure

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Beastmaster

  • Wild Axes typ poškození změněno z Composite na Physical (stále prochází přes Spell Immunity)
  • Wild Axes poškození sníženo z 90/120/150/180 na 70/100/130/160

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Brewmaster

  • Schopnost Pulverize Earth Spirita - typ poškození změněno na Magical (už neprochází přes Spell Immunity)

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Doom

  • Doom typ poškození změněn z Magical procházející přes Spell Immunity na Pure procházející přes Spell Immunity
  • Doom poškození sníženo z 30/50/70 na 20/35/50 (Aghanim's Scepter z 50/80/110 na 40/60/80)

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Earthshaker

  • Echo Slam počáteční útok je nyní typ poškození Magical a už neprochází přes Spell Immunity

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Enigma

  • Midnight Pulse typ poškození změněno z Magical procházející přes Spell Immunity na Pure procházející přes Spell Immunity
  • Midnight Pulse poškození sníženo z 4/5/6/7% na 3/3.75/4.5/5.25%

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Leshrac

  • Diabolic Edict typ poškození změněno z Composite na Physical (stále prochází přes Spell Immunity)
  • Diabolic Edict poškození sníženo z 12.5/25/37.5/50 na 9/18/27/36
  • Diabolic Edict nyní dává o 40% více poškození věžím

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Lina

  • Laguna Blade s Aghanim's Scepter změněno z Magical procházející Spell Immunity na Pure procházející Spell Immunity
  • Laguna Blade s Aghanim's Scepter už nezvyšuje poškození, jen mění typ poškození

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Lone Druid

  • Smrt Spirit Beara nyní uděluje 10% max životů jako Pure poškození místo 100/200/300/400 composite poškození

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Lone Druid

  • Heartstopper aura je nyní negativní regenerace místo HP removal

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Techies

  • Land Mines typ poškození změněno z Composite na Physical (stále prochází Spell Immunity)
  • Land Mines poškození sníženo z 300/400/500/600 to na 225/300/375/450
  • Suicide Squad, Attack! typ poškození změněno z Composite na Physical (stále prochází Spell Immunity)
  • Suicide Squad, Attack! poškození sníženo z 650/850/1150/1550 (350/400/450/500 partial) na 500/650/850/1150 (260/300/340/380)

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Tinker

  • March of the Machines typ poškození změněn z Magical procházející Spell Immunity na Magical neprocházející Spell Immunity

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Vengeful Spirit

  • Wave of Terror typ poškození změněno z HP Removal na Pure procházející Spell Immunity

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Necronomicon

  • Last Will typ poškození změněno z Pure na Magical
  • Last Will poškození zvýšeno z 400/500/600 na 550/675/800

 

Obří 6.82 Patch - Rekindling Soul
i Zdroj: DOTA2.cz

Urn of Shadows

  • Typ poškození změněno z HP Removal na Pure

 

 

 

Jaké změny vás zaujaly nejvíce?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama