Nerf them all (Patch 7.05)

Znáte tu o dědečkovi, který měnil, až vyměnil? Tady je to stejná pohádka, akorát ještě nedospěla ke konci...

..a proto stále měníme a měníme. Měníme hrdiny, měníme předměty. Další patch plný měnění je tady, tentokrát s označením 7.05, a došlo v něm k mnoha změnám. Mnohdy nemalým změnám. A protože mi slovo měnit už leze krkem, je na čase vám ukázat něco více než mé blbé kecy. Jen ty se ještě nezměnily. Bohužel.

 

 

  • Treant protector povolen v Kapitánském módu
  • základní brnění věží sníženo o 2
  • věže nyní získávají navíc 1 bod k brnění za každého nepřátelského hrdinu poblíž (nyní celkově 3 za nepřátelského hrdinu)
  • změna AoE pro výše uvedený bonus změněna z 1 200 na 1 400
  • Shrines: základní obnova zdraví snížena z 100 na 90
  • navýšení poškození kouzel založené na inteligeci zvýšeno z 1% za 16 inteligence na 1% za 15 inteligence
  • zkušenosti vyžadované pro přechod z levelu 20 na 25 sníženy z 10895 na 10000 (z 1600/1900/2200/2500/2695 na 1500/1750/2000/2250/2500)

   

   

  

 ZMĚNY PŘEDMĚTŮ 

 Hand of Midas Hand of Midas


  • bonus ke zkušenostem snížen z 2.5x na 1.75x
  • bonus získání zlatých zvýšen z 190 na 220

  


Orb of Venom Orb of Venom


  • trvání zpomalení sníženo z 4 na 3 sek
  • DPS zvýšen z 3 na 5

 


Tranquil Boots Tranquil Boots


  • Vyžaduje Wind Lace namísto of Ring of Protection
  • Již neposkytuje brnění
  • Aktivní stav - obnova zvýšena z 12 na 14
  • Aktivní stav - rychlost pohybu zvýšena z 85 na 90
  • Neaktivní stav - rychlost pohybu zvýšena z 55 na 65

 


Power Treads Power Treads 


  • bonus atributů zvýšen z 9 na 10

 


Quelling Blade Quelling Blade


  • Bonus k poškození se již nesčítá s Iron Talon
  
 

 ZMĚNY HRDINŮ 

 Abaddon

  • přírůstek síly snížen z 2.5 na 2.3

 


 Ancient Apparition

  • Cold Feet poškození za sečtení změněno z 37.5/50/62.5/75 na 30/50/70/90
  • Cold Feet cooldown změněn z 13/11/9/7 na 10/9/8/7

 


Alchem Alchemist

  • Acid Spray radius změněn z 625 na 400/475/550/625
  • Chemical Rage cooldown zvýšen z 45 na 55

 


 Bane

  • Talent Level 15 - přírůstek ke zkušenostem zvýšen z +25% na +30%
  • Talent Level 20 - zvýšena redukce poškození Enfeeble z +75 na +90

 


 Brewmaster

  • Earth Primal - Demolish nyní garantuje +90/180/270 poškození proti budovám (fakticky 300% základního poškození, namísto 300% celkového poškození)
  • Earth Primal - BAT (base attack time) snížen z 1.35 na 1.25
  • Talent Level 15 - Odolnost vůči magii zvýšena z +12% na +15%
  • Talent Level 20 - čas oživení změněn z -35s na -40s
  • Talent Level 25 - zvýšeno poškození z +75 na +120
  • Talent Level 25 - změněn z +20 k brnění jednotkám Primal Split na +2000 zdraví pro Primal Split

 


 Bristleback

  • Quill Spray AoE zvýšen z 650 na 700
  • Talent Level 15 - zvýšeno zdraví  z +200 na +225
  • Talent Level 25 - zvýšena obnova zdraví z +25 na +30
  • Talent Level 25 - zvýšeno poškození Quill Spraye za sečtení z +20 na +25

 


 Broodmother

  • Incapacitating Bite zpomalení zvýšeno z 14/24/34/44% na 16/26/36/46%
  • Talent Level 15 - zvýšeno zdraví z +325 na +350
  • Talent Level 25 - zvýšeno zdraví pavoučků z +200 na +225

 


Chen Chen

  • Talent Level 10 - zvýšena rychlost pohybu z +25 na +30
  • Talent Level 20 - změněna doba oživení z -40s na -45s

 


Clock Clockwerk

  • základní síla zvýšena o 2

 


 Death Prophet

  • přírůstek síly zvýšen z 1.9 na 2.3
  • Talent Level 15 - Crypt Swarm Cooldown změněn z -1s  na -1.5s
  • Talent Level 15 - zvýšen cast range z +100 na +150

 


DOOM Doom

  • Doom poškození zvýšeno z 20/35/50 na 25/40/55
  • Talent Level 10 - zvýšeno zdraví z +250 na +275
  • Talent Level 15 - zvýšena z rychlost pohybu +20 na +25
  • Talent Level 20 - zvýšeno DPS z +35 na +40
  • Talent Level 20 - změněn z +25 k obnově zdraví na Devour může být použit na Ancienty
  • Talent Level 25 - změněn z Devour může být použit na Ancienty na +40 k obnově zdraví

 


 Dragon Knight

  • Talent Level 10 zvýšena síla z +9 na +10
  • Talent Level 10 zvýšena rychlost útoku z +25 na +30
  • Talent Level 15 zvýšen přírůstek zkušeností z +35% na +40%

 


 Earth Spirit

  • Rolling Boulder trvání zpomalení sníženo z 1.4/1.6/1.8/2.0 na 0.8/1.2/1.6/2

 


 Ember Spirit

  • přírůstek síly snížen z 2.0 na 1.8

 


 Enchantress

  • růst inteligence zvýšen z 2.8 na 3.1
  • Talent Level 15 zvýšen z +7 Nature's Attendants Wisps na +8

 


 Faceless Void

  • přírůstek k obratnost zvýšen z 2.65 na 2.8

 


 Invoker

  • základní síla snížena o 1

 


 Juggernaut

  • základní rychlost pohybu snížena o 5

 


 Lich

  • Chain Frost zvýšeno zpomalení z -30% na -50%
  • Chain Frost trvání zpomalení sníženo z 4 na 2.5
  • Sacrifice cooldown snížen z 60/50/40/30 na 60/48/36/24

 


 Lifestealer

  • Open Wounds manacost změněn z 110 na 140/130/120/110
  • rychlost útoku při Rage změněna snížena 50/60/70/80 na 40/50/60/70

 


 Lina

  • Talent Level 10 změněn z Čas oživení -30s na +125 Cast Range
  • Talent Level 15 změněn z +125 Cast Range na -30s Čas oživení

 


 Lycan

  • Talent Level 15 - zvýšeno zdraví z +175 na +200
  • Shapeshift poškození kritického útoku zvýšeno z 140/160/180 na 160/180/200%

 


Magnus Magnus

  • Empower manacost zvýšen z 30/40/50/60 na 30/50/70/90
  • Talent Level 20 sníženo z +15% Empower poškození/Cleave na +10%

 


 Monkey King

  • Boundless Strike - trvání stunu sníženo z 0.5/1/1.5/2.0 na 0.4/0.8/1.2/1.6
  • Primal Spring manacost změněn z 100/110/120/130 na 130/120/110/100
  • zpomalení Primal Spring změněno z 30/45/60/75% na 20/40/60/80%
  • Primal Spring cooldown z 16 na 19/17/15/13
  • síla zvýšena z 2.2 na 2.5
  • Wukong's Command cooldown z 100/85/70 na 130/110/90

  


 Nature's Prophet

  • základní poškození zvýšeno o 6

 


 Phantom Lancer

  • Phantom Rush bonus k obratnosti z 6/12/18/24 na 6/14/22/30

 


 Phoenix

  • základní síla zvýšena o 2

 


 Pugna

  • základní rychlost pohybu zvýšena z 330 na 335
  • Talent Level 25 - zvýšeno Nether Blast poškození z +125 na +150

 


 Queen of Pain

  • Talent Level 10 - zvýšena síla z +9 na +10
  • Shadow Strike cast range z 450/475/500/525 na 450/500/550/600
  • Shadow Strike poškození za sečtení z 30/40/50/60 na 30/45/60/75

 


 Razor

  • základní inteligence zvýšena z 19 na 21
  • Talent Level 10 - zvýšena rychlost pohybu z +20 na +25
  • Talent Level 15 - z +150 Cast Range na +175
  • Talent Level 20 - zvýšeno zdraví z +325 na +400

 


 Shadow Shaman

  • Talent Level 10 - zvýšeno zdraví z +175 na +200
  • Talent Level 10 - zvýšena rychlost pohybu z +20 na +25
  • Talent Level 15 - zvýšen přírůstek zkušeností z +30% na +35%
  • Talent Level 20 - změněn z +20% odolnost vůči magii na +3s k trvání Shackles
  • Talent Level 15 - změněn z +3s trvání Shackles na +350 k poškození Ether Shock 

 


sky Skywrath Mage

  • základní rychlost pohybu zvýšena z 325 na 330
  • Talent Level 10 - zvýšeno zdraví z +125 na +150

 


sven Sven

  • Great Cleave vzdálenost zvýšena z 550 na 570
  • Talent Level 10 - zvýšena mana z +200 na +225
  • Talent Level 20 - zvýšeno uhýbání z +15% na +20%
  • Talent Level 25 - cooldown Snarm Hammer změněn z -6s na -8s

 


 Techies

  • přidán zvukový efekt pokud jsou Proximity Mines připraveny k odpálení
  • Talent Level 20 - změněn z -60s z času oživení na +400 Blast Off poškození
  • Talent Level 25 - změněn z +400 Blast Off poškození na -60s z času oživení

 


 Tiny

  • základní poškození zvýšeno o 3
  • Talent Level 15 - zvýšena rychlost pohybu z +35 na +40

  


 Treant Protector

  • Povolen v módu CM
  • Leech Seed zpomalení sníženo z 22/24/26/28% na 16/20/24/28%
  • Overgrowth cooldown změněn z 70 na 100/85/70
  • základní rychlost pohybu snížena o 5

 


und Underlord

  • Talent Level 10 - zvýšeno brnění z +4 na +5
  • Talent Level 15 - zvýšen z +10% Spell Amplification na +12%
  • Talent Level 15 - zvýšena rychlost pohybu z +35 na +40

 


 Viper

  • Talent Level 20 - zvýšeno zdraví z +150 na +175
  • Talent Level 15 - zvýšena síla z +8 na +10
  • Talent Level 15 - zvýšena obratnost z +14 na +16
  • Talent Level 15 - změněn z +7 k brnění na Poison Attack může ovlivnit budovy
  • Talent Level 25 - změněn z Poison Attack může ovlivnit budovy na +20 brnění

 


 Winter Wyvern

  • Talent Level 15 - zvýšeno poškození z +40 na +50
  • Talent Level 15 - zvýšena rychlost pohybu z +15 na +20

 


 Zeus

  • základní inteligence zvýšena o 2
  • Talent Level 10 - změněn z +200 ke zdraví na +25 k rychlosti pohybu
  • Talent Level 15 - zvýšen z +10% k odolnosti vůči magii na +15%
  • Talent Level 15 - zvýšen z +5 k brnění na +7 k brnění
  • Talent Level 20 - změněn z +35 k rychlosti pohybu na +75 Arc Lightning poškození

 

 

Velké díky za spolupráci patří Nefovi!

Zdroj: Dota 2

(13)

Komentáře

Obrázek uživatele Grakon2702
Grakon2702
10/4/2017 - 22:10

Ta midaska je čím dál, tím víc k hovnu.

Obrázek uživatele Maskett
Maskett
11/4/2017 - 14:08

asi ne ale newa

Obrázek uživatele Grakon2702
Grakon2702
11/4/2017 - 23:00

Vzhledem k tomu, že se neustále snižuje počet expů potřebných k dosažení max lvlu, tak ano. A těch 220 goldů? To máš 5 LH i s časovým přídavkem v goldech.

Obrázek uživatele JimmyX
JimmyX
12/4/2017 - 15:28

Šak prave preto že znižuju expy potrebne k dosiahnutiu max lvlu museli "nerfnuť" midasku.Predtim ak si mal v 10 midasku v 50 minutovej hre tak si ju mohol použit tak 24 krat,z range creepa by si teda mal 3240 expov,teraz maš sice "len" 1620 ale musiš počitať aj s tim že celkovo potrebuješ menej expov. A tich +30 goldov je dosť z celkove hladiska

Obrázek uživatele Neony
Neony
12/4/2017 - 16:03

Az nato ze se pocet expu zvysuje ne snizuje..

Obrázek uživatele JimmyX
JimmyX
12/4/2017 - 18:23

XP required to go from level 20 to 25 reduced from 10895 to 10000 (1600/1900/2200/2500/2695 to 1500/1750/2000/2250/2500)

Obrázek uživatele Grakon2702
Grakon2702
12/4/2017 - 18:43

Já to myslel tak, že se za ty prachy, které do toho investuješ na začátku, ta midaska neoplatí. A to právě kvůli snižování hranic potřebných expů. K čemu ti je 25lvl v 30. minutě, když nemáš itemy? Ty goldy navíc po tom nerfu jsou směšné. Na druhou stranu, nechci se tu zbytečně hádat. Vyzkouším, jak to funguje přímo ve hře, až bude příležitost.

Obrázek uživatele zhul
zhul
12/4/2017 - 18:56

Jn ten 25 lvl co nejdriv je totalne worthless, vubec se tam nenachazi vsechny broken talenty.

Obrázek uživatele Grakon2702
Grakon2702
12/4/2017 - 20:09

Talenty < Itemy. Sory jako.

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
12/4/2017 - 20:50

To říkej carry Lichovi :D

Obrázek uživatele jahoda1
jahoda1
10/4/2017 - 22:56

viper op gg

Obrázek uživatele meezy5
meezy5
12/4/2017 - 18:58

Devour může být použit na Ancienty

Doom is back?

Obrázek uživatele Skorpio
Skorpio
12/4/2017 - 20:54

To má od 7.00...