Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!

Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!

ankerek

ankerek

9. 2. 2017 21:49

Patch nám ve zkratce přináší více stromků (a to, že si příchodem patche 7.00 Valve talenty doslova vycucali z prstu a v mnoha případech nedávali absolutně smysl, rozebírat asi nemusíme), nějaké ty zvířátka do Captain's Módu a příležitostně menší boostiky, nerfíky a samozřejmě změny o hovně.

Reklama

Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
i Zdroj: DOTA2.cz

V hlavě našli velké hovno, měli všechno v malíčku. Děti moje, učte se. Zavřete knížky, sešity s úkoly dejte psovi a psací potřeby vyhoďte ven oknem. Máme zde patch 7.02. Na školu čas nezbývá.

 


Seznam změn v angličtině si můžete přečíst na dota2.com.

Na překladu se velkým dílem podílel Skautik.

A Neficek začal omylom na nočnej prekladať duálne. Takže prakticky vznikli dva články - český a slovenský.  Svoj nakoniec zmazal a z tohto ich článku spravil článok poriadny (bol to hnusný wall of text).


 

Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
i Zdroj: DOTA2.cz

NEUTRÁL AGGRO

  • Věže již neutočí na neutrální jednotky
  • Následující schopnosti nevyvolají aggro od neutrálních jednotek:  Meat Hook (Pudge), Telekinesis (Rubick) a Toss (Tiny)

 

ZMěNY MAPY

  • Přidány stromy okolo Dire věží, aby zakryly znázornění teleportů hrdinů
  • Swapnutý druhý Ancient spot v džungli s medium Campem za stranu DIRE (změněny boxy pro spawn neutral creepů - jednodušší stackování)
  • Ward umístění na Dire straně nalevo od Ancientů již nedává vizi na runu před Roshanem
  • Zmenšen box pro spawn neutrálů z hard kempů na Dire straně
  • Posunut box pro spawn Ancientů v Dire sekundární jungle (ward na high ground nyní neblokuje daný kemp)
  • Posunut spawnbox Ancient kempu směrem dolů (dříve to byl Medium kemp) v druhé Dire džungli (takže wardení na High Ground nezablokuje kemp)
  • Opravena chyba, kdy Dire ancienti byli někdy při narození zaseknutí ve stromech
 

OSTATNÍ ZMĚNY

    • Studny jsou nyní zranitelné až po zničení jedné T3 věže (předtím to bylo po zničení všech T2 věží)
    • Satyr Trickster (neutral) - Zpomalení schopnosti Purge změněno z 100/80/60/40/20% po dobu 5s na 50/40/30/20/10%
    • Regen runa - má nyní stejná pravidla pro zrušení působení dle přijmutí poškození jako Healing Salve
    • Aegis regen po expiraci - má nyní stejná pravidla pro zrušení působení dle přijmutí poškození jako Healing Salve
    • Observer wardy - Nyní maji Fog of War simulator, který znázorňuje okolí, které warda dokáže odhalit (bere v potaz i stromy a terén)
    • Sentry wardy se nyní prodávají po 1ks za 100 zlaťáků (předtím to bylo po 2ks za 200)
    • Hemoroid (Lycan)přidán do Captains módu

      

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    • Battle Fury - Rozsah zvýšen z 280 na 300
    • Battle Fury - Dosah zvýšen z 520 na 570

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    • Blademail - Spell lifesteal se nyní nevztahuje na vrácené poškození z Blademailu

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    • Bloodthorn - Colldown zvýšen z 11 na 13

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    • Dragon Lance - Obratnost snížena z 14 na 13

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    • Heaven's Halberd - Šance na Maim zvýšena z 24% na 35%
    • Heaven's Halberd - Cooldown snížen z 30 na 22s

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    • Helm of Dominator - všechny staty změněny z 6 na 4
    • Helm of Dominator - Při zabití ovládnutých creepů dostanete 125 zlaťáků

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    • Sange - Šance na Maim zvýšena z 24% na 30%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    • Sange and Yasha - Šance na Greater Maim zvýšena z 30% na 35%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    • Silver Edge - Poškození z Shadow Walk sníženo z 225 na 200

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    • Solar Crest - Brnění zvýšeno z 10 na 12

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    • Tome of Knowledge - za každý další použitý svitek získáte navíc 135 XP (předtím to bylo 100 XP)

      

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Body začínající na Level X se týkají změn talentových stromů.

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Abaddon:

    • Level 10: změněn z +15% XP na +20%XP

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Alchemist:

    • Level 15: změněn z +15 rychlost pohybu na +80 poškození z Unstable Concoction
    • Level 25 změněn z -4 brnění z Acid Spray na -5

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Ancient Apparition:

    • Level 15: změněn z +25 regenerace životů na +30
    • Level 15: změněn z +15 inteligence na -1s cooldown pro Ice Vortex
    • Level 20: změněn z -30s pro znovuoživení na -35s

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Antimage:

    • Level 10: změněn z +6 síly na +150 životů
    • Level 15: změněn z +250 životů na -1s cooldown u Blink
    • Level 25: změněn z -2s cooldown u Blink na -50s cooldown u Mana Void

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Arc Warden:

    • Level 10: změněn z +125 životů na +20 poškození z Flux
    • Level 15: změněn z +8 síly na +200 životů

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Axe:

    • Level 20: změněn z +30 rychlost pohybu na +35

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Bane:

    • Level 20: změněn z +35 rychlost pohybu na +75 snížení poškození z Enfeeble
    • Level 25: změněn z +120 snížení poškození z Enfeeblena +75 rychlost pohybu

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Batrider:

    • Level 15: změněn z +175 životů na +200

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Beastmaster:

    • Level 10: z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
    • Level 15: z -30s z času oživení na -35s
    • Level 20: z +300 ke zdraví na +350
    • Level 25: z +175 poškození Wild Axes na +250

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Bloodseeker:

    • Level 10: z +5 brnění na +200 ke zdraví
    • Level 15: z +250 ke zdraví na +75 k poškození Blood Rite
    • Level 20: z -30s z času oživení na +14% k poškození schopností Rupture

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Bounty Hunter:

    • Scepter nyní také navyšuje trvání ministunu Shuriken Toss z 0.1 na 0.75
    • Level 10: z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
    • Level 20: z +100 k poškození na +120 k poškození
    • Level 20: z 8% k síle kouzel na +75 k poškození Shuriken Toss
    • Level 25: z +20% k uhýbání na +25%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Brewmaster:

    • Fire Spirit nyní má rozvržený pohyb (prochází přes jednotky)
    • Level 10: změněn z +25 k rychlosti útoku na +30
    • Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +75 Thunder Clap poškození
    • Level 20: změněn z -25s času oživení na -35s
    • Level 25: změněno brnění Primal Spirit z 14 na +20

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Bristleback:

    • Quill Spray: maximální poškození změněno z 450 na 550
    • Viscous Nasal Goo Scepter dosah změněn z 700 na 750
    • Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +4 Max Goo sečtení
    • Level 20: změněn z -30s času oživení na -35s
    • Level 25: změněn z +4 k sečtení Max Goo na +20 Quill Stack poškození

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Broodmother:

    • Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +25%
    • Level 10: změněn z +10 k obratnosti na +60 Spawn Spiderling poškození
    • Level 15: změněn z +7 k brnění na +250 ke zdraví
    • Level 20: změněn z +300 ke zdraví na +8 k poškození útoky pavoučků

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Centaur:

    • Level 10: změněn z +30 poškození na +35

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Chaos Knight:

    • Level 10: změněn z +7 k inteligenci na +8
    • Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Chen:

    • Level 10: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +25
    • Level 15: změněn z +25% k síle kouzel na -10s cooldown Test of Faith
    • Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +250

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Clinkz:

    • Level 15: změněn z +12 k síle na +15

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Clockwerk:

    • Level 15: změněn z +40 poškození na +50
    • Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +75 k poškození Rocket Flare

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Crystal Maiden:

    • Level 10: změněn z +50 poškození na +60
    • Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +250
    • Level 25: změněn z +200 poškození Crystal Novy na +250

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Dark Seer:

    • Rychlost pohybu snížena z 300 na 295
    • Manacost Ion Shellu změněna z 70/90/110/130 na 100/110/120/130
    • Level 15: změněn z +90 k poškození na +120
    • Level 20: změněn z +25 k inteligenci na +75 Vacuum AoE
    • Level 20: změněn z +12 k síle na +10% k redukci cooldownů
    • Level 25: změněn z +12% k redukci cooldownů na +25 k síle
    • Level 25: změněn z +70 k poškození Ion Shell na +80

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Dazzle:

    • Level 15: změněn z +40 k poškození na +60

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Death Prophet:

    • Level 10: změněn z +7 k síle na +8% k odolnosti vůči magii
    • Level 15: změněn z +8% k odolnosti vůči magii na -1s cooldownu Crypt Swarm
    • Level 15: změněn z +75 Cast Range na +100

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Disruptor:

    • Level 15: změněn z +200 ke zdraví na -3s cooldownu Kinetic Field
    • Level 20: změněn z 15% redukce cooldownů na +400 ke zdraví

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Doom:

    • Level 10: změněn z +8 k inteligenci na +80 Devour bonusové zlaté
    • Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +250
    • Level 15: změněn z +6 k brnění na +15 k poškození/léčení schopností Scorched Earth
    • Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
    • Level 20: změněn z +65 poškození na +35 Doom DPS

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Dragon Knight:

    • Level 10: změněn z +6 k síle na 7
    • Level 15: změněn z +25% k přírůstku zkušeností na +35%
    • Level 25: změněn z +50 k rychlosti pohybu na +60

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Drow:

    • Level 25: změněn z +350 ke vzdálenosti Gust/Knockback na +400

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Earth Spirit:

    • Level 25: změněn z -35s času oživení na -45s

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Earthshaker:

    • Základní obnovování zdraví změněno z 0.25 na 0.75
    • Level 20: změněn z +10% k síle kouzel na +40 k poškození Echem
    • Level 25: změněn z +500 ke zdraví na +600 ke zdraví

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Elder Titan:

    • Natural Order: AoE změněna z 325 na 350
    • Level 15: změněn z +25% k přírůstku zkušeností na +30 k poškození Echo Snamp
    • Level 25: změněn z +80 útok hrdiny Astral Spiritem na +100

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Ember Spirit:

    • Root nyní znemožní aktivaci Fire Remnanta
    • Level 10: změněn z 15% k síle kouzel na 12%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Enchantress:

    • Level 10: změněn z +5 ke všem zkušenostem na +6
    • Level 10: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +25
    • Level 15: změněn z +40 k poškození na +50
    • Level 15: změněn z +8s k trvání Nature's Attendants na +10
    • Level 20: změněn z -30s času oživení na +60 Unnauchable Slow
    • Level 25: změněn z +25 k inteligenci na -50 času oživení
    • Level 25: změněn z +10 bludiček Nature's Attendants na +12

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Enigma:

    • Level 20: změněn z -30s času oživení na -40s

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Faceless Void:

    • Level 10: změněn z +5 k síle na +7

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Gyrocopter:

    • Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +200
    • Level 15: změněn z +10% k odolnosti vůči magii na +12%
    • Level 20: změněn z +25 k rychlosti pohybu na +35

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Huskar:

    • Level 10: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +5 Burning Spears DPS
    • Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +175

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Invoker:

    • Level 15: změněn z +25% k přírůstku zkušeností na +30%
    • Level 25: změněn z -15s cooldownu Tornáda na -18s

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Io:

    • Level 25: změněn z -40s času oživení na -50s

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Jakiro:

    • Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
    • Level 15: změněn z +250 ke zdraví na +25 k poškození schopností Dual Breath Burn

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Juggernaut:

    • Zničení Healing Wardy nyní dává 25 zlatých
    • Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +175 ke zdraví
    • Level 15: změněn z +6 k brnění na 7

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Keeper of the Light:

    • Level 10: změněn z +6 k síle na +7
    • Level 25: změněn z +300 Cast Range na +400

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Kunkka:

    • Vzdálenost Tidebringer Cleave změněna z 675/750/825/900 na 650/800/950/1100
    • Radius Tidebringer Cleave změněn z 450/500/550/600 na 500/550/600/650
    • Level 10: změněn z +150 k maně na +40 poškození Torrentem
    • Level 10: změněn z +20 k poškození na +25
    • Level 25: změněn z +25% k odolnosti vůči magii na +35%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Legion Commander:

    • Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Leshrac:

    • Level 15: změněn z +8% k odolnosti vůči magii na +10%
    • Level 20: změněn z +12 k síle na +15

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Lich:

    • Level 15: změněn z +100 Cast Range na +125
    • Level 15: změněn z +5 ke všem zkušenostem na -3s coldownu Frost Blast
    • Level 25: změněn z +25 Frost Armor Structure Armor na +35

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Lifestealer:

    • Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +250

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Lina:

    • Level 10: změněn z +20 poškození na -25s času oživení
    • Level 10: změněn z +250 k maně na +60 k poškození schopností Light Strike Array
    • Level 15: změněn z -30s času oživení na +40 poškození

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Lion:

    • Level 10: změněn z 175 ke zdraví na -25s času oživení
    • Level 15: změněn z -30s času oživení na +80 k poškození Earth Spike

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Lone Druid:

    • Level 10: změněn z +200 k dosahu útoku na +175
    • Level 15: změněn z +65 k poškození na +55
    • Level 20: změněno brnění Spirit Beara z +7 na +12
    • Level 20: změněn z -50s času oživení na -40s

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Luna:

    • Základní poškození útokem sníženo o 6
    • Lunar Blessing: bonus k nočnímu vidění změněn z 1000 na 250/500/750/1000
    • Level 10: změněn z +4 k brnění na +15 k rychlosti pohybu

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Lycan:

    • Přidán do Kapitánského módu
    • Přírůstek obratnosti změněn z 1.5 na 1.0
    • Howl: manacost změněna z 30 na 40
    • Level 15: změněn z -20s času oživení na -25s

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Magnus:

    • Level 15: změněn z +50 k poškození na +12 k síle
    • Level 20: změněn z +15 k síle na +15% k poškození Empower/Cleave
    • Level 20: změněn z +20 k pohybu na +40

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Medusa:

    • Level 10: změněn z +10 k inteligenci na +12
    • Level 15: změněn z 10% k uhýbání na 15%
    • Level 20: změněn z +15 k obratnosti na +1 cíl Split Shotu
    • Level 20: změněn z +500 k maně na +600

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Meepo:

    • Základní brnění sníženo o 2
    • Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +25

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Mirana:

    • Level 20: změněn z +8 k brnění na -4s Sacred Arrow cooldown
    • Level 20: změněn z +40 poškození na +50 poškození

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Monkey King:

    • Základní brnění sníženo o 3
    • Jingu Mastery bonus k poškození změněn z 80/120/160/200 na 75/100/125/150
    • Jingu Mastery lifesteal změněn z 20/30/40/50% na 15/30/45/60%
    • Wukong's Command již nepokračuje při reinkarnování
    • Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +75 k poškození Jingu Mastery
    • Level 20: změněn z +15 k síle na 20% k odolnosti vůči magii
    • Level 25: změněn z +25% k odolnosti vůči magii na +25 k síle

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Morphling:

    • Level 25: změněn z +30% poškození Replicate na +50%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Naga Siren:

    • Level 15: změněn z 15% uhýbání na -3s Ensnare cooldown

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Nature's Prophet:

    • Level 10: změněn z +20 k poškození na +30
    • Level 10: změněn ze +175 ke zdraví na +225 ke zdraví
    • Level 20: změněn z +8 k brnění na +10

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Necrophos:

    • Přírůstek obratnosti změněn změněn z 1.7 na 1.2
    • Rychlost pohybu změněna z 290 na 285
    • Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Night Stalker:

    • Level 25: změněn z -6s Crippling Fear cooldown na -8s

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Nyx Assassin:

    • Level 15: změněn z +10 k síle na +50 Impale poškození
    • Level 15: změněn z +25 k obratnosti na +12% k odolnosti vůči magii
    • Level 20: změněn z +15% k odolnosti vůči magii na +40 k obratnosti

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Ogre Magi:

    • Růst inteligence změněn z 2.4 na 2.0
    • Level 15: změněn z +40 k poškození na +50

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Omniknight:

    • Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Oracle:

    • Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Outworld Devourer:

    • Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +275 ke zdraví

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Phantom Assassin:

    • Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Phantom Lancer:

    • Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +75 k poškození Spirit Lance

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Phoenix:

    • Level 15: změněn z +12 k síle na +50 Fire Spirits DPS

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Puck:

    • Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +175
    • Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +15% k odolnosti vůči magii
    • Level 20: změněn z +20% k odolnosti vůči magii na -3s cooldownu Waning Rift
    • Level 20: změněn z +8% k síle kouzel na +10%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Pudge:

    • rychlost pohybu snížena z 285 na 280
    • Oprava: Meat Hook občas přistál na cíli za tvým hrdinou (někdy to vyžadovalo otočení se na dismember, "requiring you to sometimes turn to dismember")
    • Level 20: změněn z -35s k času oživení na -40s

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Pugna:

    • Level 15: změněn z +10 k síle na +12
    • Level 20: změněn z +10 ke všem statistikám na +0.5 k poškození Netherward za manu
    • Level 20: změněn z +100 Cast Range na +150
    • Level 25: změněn z +100 k požkození Nether Blast na +125

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Queen of Pain:

    • Level 10: změněn z +5 k síle na +6
    • Level 25: změněn z +35 k inteligenci na -3s cooldownu Shadow Strike

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Razor:

    • Level 15: změněn z +5 brnění na +130 k poškození schopností Unstable Current
    • Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +275

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Riki:

    • Level 15: změněn z +20% k přírůstku zkušeností na +30%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Rubick:

    • Level 10: změněn z +50 k poškození na +60

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Sand King:

    • Level 10: změněn z +200 k maně na +10% k odolnosti vůči magii
    • Level 15: změněn z +12% k odolnosti vůči magii na +50 Sand Snarm DPS
    • Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na -30s času oživení

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Shadow Demon:

    • Disruption: obdržené poškození iluzí změněno z 200% na 300%
    • Level 25: změněn z -1s Shadow Poison cooldown na -6s Soul Catcher cooldown

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Shadow Fiend:

    • Level 20: změněn z 15% k uhýbání na 15% k lifestealu

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Shadow Shaman:

    • Level 15: změněn z +20% přírůstku zkušeností na 30%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Silencer:

    • Level 25: změněn z +20% Curse Slow na +25%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Skywrath Mage:

    • Level 15: změněn z +50 k poškození na +75
    • Level 15: změněn z +60 zlatých/min. na +90

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Slardar:

    • Trvání stunu Slithereen Crush změněno z 1.6/1.9/2.2/2.5 na 1.5/1.75/2/2.25
    • Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +225

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Slark:

    • Rychlost pohybu snížena z 305 na 300
    • Level 15: změněn z +10 k síle na +15
    • Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +10% redukce cooldownů

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Sniper:

    • Level 10: změněn z +4 k regeneraci many na +5

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Spectre:

    • Level 20: změněn z +12 k síle na +15

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Spirit Breaker:

    • Level 10: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Storm Spirit:

    • Level 15: změněn z +175 ke zdraví na +200
    • Level 20: změněn z +7 brnění na +8

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Sven:

    • Level 25: změněn z -5s Snarm Hammer cooldown na -6s

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Techies:

    • Proximity Mines bounty zvýšeno z 30 na 50
    • Level 15: změněn z +25% přírůstku zkušeností na +30%
    • Level 25: změněn z +25% redukce cooldownů na +20%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Templar Assassin:

    • Level 10: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20
    • Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +275

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Terrorblade:

    • Level 15: změněn z +175 ke zdraví na +200
    • Level 20: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +25

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Tidehunter:

    • Level 15: změněn z +30% přírůstku zkušeností na +35%
    • Level 25: změněn z -5 brnění Gush na -6

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Timbersaw:

    • Level 10: změněn z +10% přírůstku zkušeností na +20%
    • Level 15: změněn z +15 k inteligenci na +20
    • Level 20: změněn z +125 Cast Range na +150

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Tinker:

    • Level 10: změněn z +5 brnění na +6
    • Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +225 ke zdraví

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Tiny:

    • Level 10: změněn z +10 k inteligenci na +12
    • Level 15: změněn z +15 k rychlosti pohybu na +20

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Treant Protector:

    • Zpomalení Leech Seedem změněno z 28% na 22/24/26/28%
    • Nature's Guise Bash trvání změněno z 0.7/1.2/1.7/2.2 na 0.4/1.0/1.6/2.2
    • Bonus k pohybu Nature's Guise změněn z 16/22/28/34% na 10/18/26/34%
    • Level 20: změněn z +65 k poškození na +90

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Troll Warlord:

    • Level 10  změněn z +6 k síle na +7
    • Level 20: změněn z +300 ke zdraví na +350

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Tusk:

    • Level 10: změněn z +20% přírůstku zkušeností na +35%
    • Level 10: změněn z +30 poškození na +35
    • Level 15: změněn z +15 k síle na +150 poškození Snowballem
    • Level 20: změněn z +10% k odolnosti vůči magii na +12%
    • Level 25: změněn z +500 ke zdraví na +700

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Underlord:

    • Rychlost pohybu snížena z 305 na 290
    • Atrophy Aura: redukce poškození změněna z 10/20/30/40% na 4/16/28/40%
    • Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +35 k rychlosti pohybu
    • Level 20: změněn z +100 Cast Range na +125
    • Level 20: změněn z +50 k rychlosti útoku na +60

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Undying:

    • Level 15: změněn z +30% k přírůstku zkušeností na +35%
    • Level 20: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +25
    • Level 20: změněn z +10 ke všem statistikám na +50 k poškození Tombstone Zombie
    • Level 25: změněn z +40 k poškození Tombstone Zombie na -2s cooldownu schopnosti Decay
    • Level 25: změněn z +12 brnění na +15

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Ursa:

    • Level 10: změněn z +8% k odolnosti vůči magii na +10%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Vengeful Spirit:

    • Level 20: změněn z +20 k rychlosti pohybu na +35
    • Level 20: změněn z +50 poškození na +65

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Venomancer:

    • Level 15  změněn z +175 ke zdraví na +200

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Viper:

    • Level 10: změněn z +125 ke zdraví na +150

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Visage:

    • Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +25%
    • Level 10: změněn z +60 zlatých/min. na +90
    • Level 20: změněn z -30s čas oživení na -40s
    • Level 20: změněn z +250 ke zdraví na +300

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Warlock:

    • Level 10: změněn z +15% k přírůstku zkušeností na +20%
    • Level 15: změněn z +20 k rychlosti pohybu na -4s Shadow Word cooldown
    • Level 15: změněn z +125 Cast Range na +150

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Weaver:

    • Základní poškození sníženo o 2
    • Poškození The Swarm změněno z 20 na 14/16/18/20
    • Level 25: změněn z +20% k odolnosti vůči magii na +25%

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Windranger:

    • Poškození Powershot změněno z 120/220/320/420 na 180/260/340/420
    • Powershot cooldown změněn z 9 na 12/11/10/9
    • Windrun: AoE zpomalení změněno z 300 na 325
    • Manacost Windrun změněna z 100 na 75
    • Level 10: změněn z +15 poškození na +25% zpomalení Windrun
    • Level 15: změněn z +16 k inteligenci na +20 k inteligenci
    • Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +40 k rychlosti pohybu
    • Level 20: změněn z +12% k odolnosti vůči magii na +20%
    • Level 20: změněn z +12% k síle kouzel na +15%
    • Level 25: změněn z -5s cooldownu Powershot na -6s

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Winter Wyvern:

    • Level 10: změněn z +5 k síle na +6

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Witch Doctor:

    • Level 10: změněn z +20% k přírůstku zkušeností na +25%
    • Level 15: změněn z +75 k poškození na +90
    • Level 15: změněn z -35s čas oživení na -40s

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Wraith King:

    • Level 10: změněn z +8 k inteligenci na +10
    • Level 15: změněn z +200 ke zdraví na +50 Wraithfire Blast DPS

     

    Balance patch 7.02 - There are trees everywhere!
    i Zdroj: DOTA2.cz

    Zeus:

    • Scepter: interval úderu změněn z 2.5 na 2.25
    • Scepter: cooldown změněn z 50 na 40 sekund
    • Scepter: trvání změněno z 50 na 40 sekund
    • Level 10: změněn z +150 ke zdraví na +175
    Reklama
    Reklama

    Komentáře

    Nejsi přihlášený(á)

    Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

    Rychlé přihlášení přes:

    Google
    Reklama
    Reklama