7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek 7.07b na sebe nenechal dlouho čekat

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat

Skaut

Skaut

6. 11. 2017 14:28

Už s jistotou můžeme říct, že Valve vydá zanedlouho po megapatchi také menší balance patche. První přistál na našich klientech dnes.

Reklama

 Budovy 

 
 

* Backdoor Protection: redukce poškození zvýšena z 25 % na 40 %

 

 

 Předměty 

 
 
7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Aeon Disk

 Cena receptu snížena z 1750 na 1675

 

 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Mask of Madness

Redukce brnění zvýšena ze 6 na 7

 

 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Battle Fury

Poškození sníženo z 50 na 45

 

 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Meteor Hammer

Poškození za sekundu sníženo z 60/115 na 50/90 (budovy/jednotky)

Nyní dává nárazově 75/150 poškození (budovy/jednotky)

 

 

 Hdrinové 

 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Anti Mage

  • Přírůstek síly snížen z 1.5 na 1.3
  • Základní inteligence snížena z 15 na 12
  • Spell Shield snížen z 26/34/42/50 % na 20/30/40/50 %
  • Level 15 změněn z Blink Uncontrollable Illusion na +15 k obratnosti
  • Level 20 změněn z +10 ke statům na Blink Uncontrollable Illusion
  • Level 25 snížen z +30 % Spell Shield na +25 %
  • Talent s iluzí: příchozí poškození zvýšeno z 250 % na 300 %
  • Oprava talentu s iluzí, která mohla být umístěna uvnitř vašeho hrdiny

 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Bane

  • Level 10 Talent změněn z Enfeeble kradení poškození na +100 Cast Range
  • Level 15 Talent změněn z +150 Cast Range na Enfeeble krade poškození

 

 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Beastmaster

  • Wild Axes manacost zvýšen z 60/65/70/75 na 80
  • Level 20 Talent snížen z +120 Wild Axes poškození na +100
  • Boar poškození snížen z 20/30/40/50 na 16/24/32/40
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dark Willow

  • Bramble maze nyní dává poškození v 0.5 vteřinových intervalech
  • Bedlam cooldown změněn z 20 na 40/30/20
  • Bedlam poškození sníženo ze 75/150/225 na 60/140/220
  • Cursed Crown cast range snížen z 800 na 600
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Dragon Knight

  • Level 15 Talent změněn z +40 % k získávání zkušeností na +35 poškození
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Drow

  •  Level 20 Talent zvýšen z +1.5s trvání Gust na +2s
  • Precision aura snížena z 20/26/32/38% na 16/22/28/34%
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Lone Druid

  • Obnovování zdraví Spirit Beara zvýšeno z 2/3/4/5 na 4/5/6/7
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Medusa

  • Přírůstek síly snížen z 1.95 na 1.5
  • Level 10 Talent zvýšen z 10 % k uhýbání na +12 %
  • Level 15 Talent zvýšen z 10 % Mystic Snake kradení many na +15 %
  • Level 20 Talent zvýšen z +2s k trvání Stone Gaze na +2.5s
  • Split Shot poškození sníženo z 35/50/65/80% na 30/45/60/75%
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Mirana

  • obratnost změněna z 20 + 3.6 na 18 + 3.2
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Morphling

  • Obnoven v Kapitánském módu in Captain's Mode
  • Adaptive Strike (obratnost) minimální násobič poškození zvýšen z 0.25 na 0.5
  • Adaptive Strike (obratnost) maximální násobič poškození zvýšen z 0.5/1.0/1.5/2.0 na 1.0/1.5/2.0/2.5
  • Adaptive Strike (síla) minimální stun zvýšen z 0.25 na 0.5
  • Attribute Shift: bonusová obratnost a síla zvýšena z 3/4/5/6 na 4/5/6/7
  • Level 10 Talent změněn z +20 k rychlosti pohybu na +300 dosah Waveform
  • Level 25 Talent změněn z +800 dosah Waveform na 2 nabití Waveform
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Kunkka

  • Level 25 Talent snížen ze 4 Ghost Ships na 3
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Pangolier

  • Swashbuckle nyní změní vaše poškození na 24/42/60/78, neuděluje tedy jen fyzického poškození jako nezávislý nuke (to znamená, že uvedené množství nyní může procnout lifesteal, kritické útoky atd.)
  • Shield Crash redukce poškození zvýšena z 8/10/12/14 na 9/12/15/18%
  • Shield Crash nyní způsobuje, že se budete pohybovat vpřed o 225 jednotek (lze překročit terén (nejspíš hrany))
  • Rolling Thunder má nyní 1.2s cast time místo 1.2s vyvolávání
  • Rolling Thunder rychlost otáčení zvýšena z 105/110/115 na 120
  • Rolling Thunder rychlost zvýšena z 550/575/600 na 600
  • Rolling Thunder: rychlost je nyní opravená
  • Rolling Thunder poškození zvýšeno z 200/250/300 na 200/275/350
  • Oprava: útoky Swashbuckle neovlivňovaly jednotky imunní vůči kouzlům 
  • Level 25 Talent zvýšen z -12s Rolling Thunder na -16s
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Riki

  • Level 15 Talent zvýšen z -4s cooldown na Smokescreen na -5s
  • Základní obratnost snížena z 34 na 30
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Spirit Breaker

  • Cooldown na Netherstrike změněn z 80/70/60 na 100/80/60
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Sven

  • God's Strength snížena z 12/24/36 na 10/20/30
  • Level 25 Talent zvýšen z -8s cooldown na Snarmhammeru na -9s
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Templar Assassin

  • Level 10 Talent zvýšen z +200 ke zdraví na +250
  • Psionic Traps bonusové poškození zvýšeno ze 100/125/150 na 175/250/325
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Tiny

  • Základní síla zvýšena o 4
  • Tree Grab cooldown změněn z 40/32/24/16 na 15
  • Tree Grab splash poškození ze 70 % na 100 %
  • Tree Grab bonus k poškození zvýšen z 25% na 30%
  • Tree Grab počet útoků zvýšen z 2/3/4/5 na 2/3/4/6
  • Grow attack redukce rychlosti změněna z -30 na -20/25/30
  • Tossed bonus k poškození zvýšen z 20% na 30%
  • Level 10 Talent zvýšen z +25 poškození na +30
  • Level 10 Talent zvýšen z +15% Magic Resistance na +20%
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Vengeful Spirit

  • Trvání iluze vytvořené po smrti sníženo z 7 na 6
  • Základní poškození sníženo o 3
 
 

7.07b na sebe nenechal dlouho čekat
i Zdroj: DOTA2.cz
 Visage

  • Poškození Familiarů zvýšeno z 25/40/55 na 30/45/60

 
 
 

Patch 8. 11.

 

  • Opravena chyba, kdy vstup hráče nemusel být registrován. Pokud se vám stanou další takové případy, prosím poskytněte ID zápasu a čas.
  • Opraven talent Backtrack, docházelo k disablu Breakem.
  • Oprava chyby, kdy při odpojení hráčů nedocházelo k přidání teleportu na začátku hry.
  • Tree Toss může být nyní bodově zaměřen (dopadne na první jednotku cestou)
  • Oprava X Marks The Spot: při použití schopnosti na sebe samého docházelo k redukování vlastní status resistencí (ta obecně pracuje pouze na debuffech nepřátel)
  • Oprava Stormboltu: trvale se snižoval status rezistencí v závislosti na jednotkách v AoE

 
 
 

Patch 9. 11. 

 

  • Opravena chyba, kdy bonusové Mango šlo prodat po postavení Magic Wand
  • Opravena rychlost pohybu "kurýra" (350 -> 380) u Monkey Kingova Mischiefu
  • Opraven čas transformace True Form
  • Opraven talent Lifesteal, docházelo k disablu Breakem.
  • Denní bonusoví hrdinové se nyní zobrazují v hlavním menu
  • Přidána indikace trvání pro Astral Imprisonment a Disruption
  • Opravena chyba v módu All Random Death Match: docházelo k přidání teleportu do vašeho inventáře po každé smrti
  • Různé opravy chyb ve Workshopu
  • Opravena regrese (?) s herolists.txt v custom hrách
  • Přidána podpora pro přepisování konstant síly, obratnosti a inteligence odvozených statistik v custom hrách.
 
Dnešní update také přináší novinky v oblasti snižování vstupní odezvy různých komponent v systému. Byly přepracovány dedikované servery, resp. jejich vypořádání se s příchozími zprávami a to, jak se s uživatelskými příkazy nakládá v enginu - ve výsledku to vše přináší lepší reakce a kratší zpoždění u vašich akcí! :-)
 

 
 

Patche 10. 11.

 

  • Turbo: Možnost kupovat věci kdekoliv byla změněna na vylepšené kurýry: bleskově rychlé, nezranitelné a automatické.
  • UI: Jak bylo dříve ohlášeno při představení Panoramy, kompletně jsme dokončili odstranění Scaleform, který již nebude dostupný v Dotě. Tato platforma jako taková již byla zastaralá. Podpora pouze jednoho UI frameworku bude vylepšením pro celkovou stabilitu hry a využití paměti.
  • Oprava: Heartpiercer HUD ukazoval, že hrdina měl stále bonusové brnění, i když jej neměl.
  • Oprava: při použití Bladefury šlo použít Omnislash.
  • Turbo: oprava zrození kurýra - nyní se narodí společně s creepy, namísto při startu hry.
  • Turbo: kurýr nyní automaticky doručí zásilku po dvou vteřinách namísto pěti
 

 

Zdroj: Blog Dota 2 updates

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama