Obsah na této stránce nemusí být aktuální podle posledního patche.

Rubick ikonkaRubick, the Grand Magus

Radiant
19 + 1.5
14 + 1.6
27 + 2.4
0.96
44 - 54
290

Každý mág umí jedno nebo dvě kouzla. Několik mágů může dokonce studovat tak dlouho, že se stanou kouzelníky, nicméně jen ti nejnadanější se mohou honosit titulem Magus. A stejně jako v každé jiné skupině lidí, panuje i mezi kouzelníky určitá soutěživost.

Již známého kouzelníka a učence velké magie Rubicka nikdy nenapadlo, že by měl na to stát se Magusem. Do té doby, než se ho někdo po sedmé pokusil zabít. Jak už jen ledabyle z balkónu shazoval zbytek těla rádoby vraha, uvědomil si, jak patetické jsou pokusy o jeho zabití. Dřív byl překvapený kouzlem letícím jeho směrem, nyní mu však všechno připadalo velice předvídatelné. Toužil po větší konkurenci. A proto se rozhodl udělat to, co musí udělat každý kouzelník, aby se dostal do vyššího řádu: oznámil, že zabije Maguse.

Rubick rychle zjistil skutečnost, že když je v ohrožení jeden Magus, cítí se v ohrožení všichni, a tak se proti němu semkli. Kouzlo každého jeho protivníka bylo nezastavitelným proudem energie, každý útok byl smrtícím. Ale zanedlouho se stalo něco, co Rubickovi protivníky velmi nemile překvapilo: jejich kouzla se obracela proti nim. Uprostřed víru magie stál Rubick, usmíval se a podvědomě se učil kouzla na něj letící. Ty pak kopíroval a posílal zpět na jiné nepřátele. Tím v řadách proti němu spiknutých nepřátel vyvolal chaos. Brzy se začali obviňovat navzájem a nakonec začali bojovat i mezi sebou, bez toho, aby zjistili, kdo proti nim kouzla doopravdy posílal.

Když se bitva nachýlila ke konci, zůstaly na bojišti ležet ohořelé, zmrzlé, promočené, pořezané a probodnuté mrtvoly. Většina z nich zemřela rukou svého bývalého přítele. Rubick, unaveně, ale vítězoslavně stál a pohlížel na bojiště. Nikdo poté neměl sílu postavit se mu, když představil svůj návrh na převzetí Skryté rady. Nehmotných jedenáct mudrců se nakonec shodlo, a učinilo Rubicka Velkým Magusem.

Lane Support
Carry
Disabler
Ganker
Nuker
Initiator
Jungler
Pusher
Roamer
Durable
Escape
Support

Telekinesis

Rubick použije své telekinetické síly ke zvednutí nepřítele do vzduchu a jeho následnému mrštění o zem. Jednotka dopadne na zem takovou silou, že omráčí kolem stojící nepřátele.

 

Dosah: 550/575/600/625
Rozsah: 325
Trvání zvednutí: 1,5/1,75/2/2,25
Doba omráčení: 1/1,25/1,5/1,75 

Poznámky:
- Když je cíl vyzvednut, Rubick může použit sekundární abilitu aby cíl hodil určitým směrem.
- Stůn vznikne pouze pokud není jednotka odhozena určitým směrem, ale pouze vyzvednuta.
- Zobrazí se cíl dopadu, ale pouze na necelou sekundu.
- Když vybereš lokaci dál než 375, hodí to jednotku na hranici vzdálenosti 375.
- Všechny stromy poblíž dopadu budou zničeny. 

 

Dokonce i Nejvyšší Magus může svá kouzla použít pro zábavu.

22
120
Fade Bolt

Rubick vytvoří silný proud tajemné energie, která prolétává mezi nepřátelskými jednotkami, a na své cestě jim udělí poškození a sníží poškození od jejich útoků. S každým prolétnutím se poškození snižuje.

 

Trvání debuffu: 10
Poškození: 70/140/210/280
Redukce skoků: 4%
Redukce poškození hrdinů: 14/20/26/32
Redukce poškození creepů: 7/10/13/16 

Poznámky:
- Typ poškození: magické
- Není určen maximální počet přeskoků, skáče do té doby, dokud má cíl kam skočit v dosahu.
- Nepřátelské jednotky mohou být udeřeny pouze jednou.

 

Rubickovo oblíbené kouzlo pro zmizení by mezi zkušenými zabijáky obdiv nevyvolalo.

16/14/12/10
150
Null Field

Rubickovo umění tajemných sil ochrání jeho spolubojovníky před slabšími kouzly zaručením odolnosti vůči magii.

 

Odolnost vůči magii: 5%/10%/15%/20%

Poznámky:
- Aura má rozsah 900 a působí pouze na hrdiny.
- Stakuje se s magic resistancí a itemy.

 

Ne každý magus se může stát Velkým Magusem...

Spell Steal

Rubick vysleduje dráhu magické esence v jednom z nepřátelských hrdinů, čímž se naučí tajemství posledního tímto hrdinou vyvolaného kouzla. Rubick může poté toto kouzlo používat jako své po několik následujících minut, nebo dokud nezemře.

 

Trvání: 180/240/300
Vzdálenost zakouzlení:
1000 (1400*)

Poznámky:
- Nemůže ukrást passivní ability, použití předmětů nebo ability od creepů.
- Může ukrás přepínací kouzla.
- Pokud se jedná o kouzlo, která se škáluje, ukradne kopii podle aktuálního počtu/hodnoty.
- Nemůže ukrást Auto-castující kouzla, pouze pokud by ji hrdina používal ručně.
- Nemůže ukrás základní kouzla od Invokera (Quas, Wex, Exort).
- Cooldown ukradeného kouzla se dá vyresetovat ukradením dalšího kouzla a poté znovu předchozího. Jedinej Cooldown který proběhne je CD tvého Spell Stealu.
- Všechny ukradená kouzla jsou zakouzlena o 0,1s rychleji než originální, takže je možné kouzlit ukradená kouzla rychleji než originální vlastník ve stejnou chvili.
- Pokud má cíl Aghanim, neukradne vylepšené kouzlo.
- Pokud ukradne kouzla od Death Prophet, kouzla budou vylepšena podle aktuálního levelu passivní ability Witchcraft během ukradnutí.
- Pokud ukradne Shadowraze od Shadow Fienda, bude mít vzdálenost pouze podle posledně zakouzleného.
- Je možné vylepšit předmětem Aghanim's Scepter: znižuje CD skillu na 5, zvyšuje vzdálenost na zakouzlení z 1000 na 1400 a všechny ukradené kouzla, které mají možnost být vylepšené Aghanimem, budou vylepšené.

 

...ale dokonce i jejich slabší kouzla mohou být užitečná.

20/18/16 (5*)
25

Guidy uživatelů

Komentáře

Obrázek uživatele HerrDoktor
HerrDoktor
20/8/2012 - 16:51

model v dotě 2 jsem upřímně fakt nepochopil, sice chápu že valve se chtějí odlišit od blizzardu, ale čekal jsem že to bude aspoň člověk :/

Obrázek uživatele kovalensue
kovalensue
31/8/2012 - 12:14

náhodou teď vypadá libově...takovej tajemnej a od pohledu zlej šmejd:D

Obrázek uživatele GG@Dota
GG@Dota
17/10/2013 - 16:48

Souhlasím

Obrázek uživatele sebek815
sebek815
12/10/2013 - 11:45

sice chápu že valve se chtějí odlišit od blizzardu-musia sa:) u know, copyright

Obrázek uživatele Anthraxbaby
Anthraxbaby
19/9/2013 - 21:04

zlodej jeden pojebany :-D

Obrázek uživatele M.tyx
M.tyx
12/10/2013 - 11:03

muj nej hero

Obrázek uživatele Vodka
Vodka
12/10/2013 - 11:56

OP
-Mewtwo

Obrázek uživatele GG@Dota
GG@Dota
17/10/2013 - 16:48

Záleží na tom kdo za něj hraje a co má proti sobě ,ale jo je to výbornej secondarry support

Obrázek uživatele Duflator
Duflator
28/12/2014 - 00:51

Milujem hrat za rubicka proti zeusovi na mide.

Obrázek uživatele bob1na
bob1na
28/12/2014 - 01:14

Už som dávno nevidel tohto pána na scéne

Obrázek uživatele Mewtwo
Mewtwo
28/12/2014 - 02:20

MATIÁŠ ZTRATIL PLÁŠŤ

Obrázek uživatele bob1na
bob1na
28/11/2015 - 11:55

Jedna technická: ako si nastavím, aby mal každý ukradnutý spell legacy keys ako v dote 1 a nie ako "F" alebo čo to tuším je.

Obrázek uživatele pesslovany
pesslovany
28/11/2015 - 15:15

asi si dáš legacy ne ? každopádně je to pitomost protože nikdy nevíš co stealneš a nemůžeš tam hledat ten čudlík potom, musíš vědět kam ti to skočí ať to bude co to bude

Obrázek uživatele bob1na
bob1na
28/11/2015 - 15:35

no v tom je ten problém, že keď som naposledy hral rubicka ,s legacy pochopitelne, aj tak to dávalo pod "F", preto sa tomuto hrdinovi vyhýbam. Ani nie, keď niekto hrá dotu dlhé roky s w3 keys, tak automaticky stláča pri ravage "v" a nie nejaké pojebané r alebo f

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
28/11/2015 - 17:16

A nejsou některý spelly na stejnym čudliku jak Rubickovi spelly? Co když stealneš je?
Např. X Marks the Spot je na "X", stejně jako Fade Bolt... jak to pak vycastíš?
... i když je fakt, že moc takových spellů neni... jen
X Marks the Spot - X
Exorcism - X
Shadowraze (medium) - X
Shadowraze (near) - Z
Tornado - X
Alacrity - Z
a samozřejmě same hero Rubick vs. Rubick... ale to většina lidí nehraje.