Obsah na této stránce nemusí být aktuální podle posledního patche.

Morphling ikonkaMorphling

"Beware the riptide."
Radiant
19 + 2
19 + 3
17 + 1.5
32 - 41
0.66
285

Po temné věky kometa kolovala... Držena v otroctví vzdáleného slunce - svázána neúprosným tahem gravitace. Tato masivní koule ledu, jež se prohnala černotou mezi světy, byla ozvláštněna svou temnou poutí. Na přelomu starobylé Vloyské války se snesla skrz nebesa, zanechávajíc na noční obloze ucelenou zářící stopu - znamení, které obě armády pochopily jako předzvěst. Zmrzlá koule se roztavila v záblesku vařícího žáru, v okamžiku, kdy se dvě mocnosti postavily podél břehů úzké řeky k bitvě. Osvobozen ze své ledové stáze se zrodil Morphling. Do konfliktu se připojila elementární moc, moc identická s přílivy océanu - nepředvídatelná a nezadržitelná. Jakmile vstoupil do boje, insktinktivně převzal podobu prvního generála, který se odvážil překročit vodu, a pak ho usmrtil úderem. A zatímco se nejrůznější válečnící navzájem utkávali, přeměňoval se Morphling napříč celou bitvou z jedné podoby do druhé. Okamžitě tak absorboval všechny způsoby těchto záhadných stvoření. Teďka pěšák, teď zas lučištník, nyní jezdec a jeho oř - až v ten čas, kdy padl poslední voják, měl Morphling ozkoušeny všechny role. Konec bitvy byl jeho vzestupem.

Lane Support
Carry
Disabler
Ganker
Nuker
Initiator
Jungler
Pusher
Roamer
Durable
Escape
Support

Waveform

Morphling se rozpustí na kapalinu, vyrazí kupředu a poškodí všechny nepřátelské jednotky které mu přijdou do cesty.

 

Dosah: 1000
Rozsah: 200
Poškození: 100/175/250/325
Poznámky:
-Typ poškození: magické
-Cíl: nepřátelé
-Morphling se během přemisťování ve Waveform stane nezranitelným. Může útočit a také kouzlit během tohoto procesu.
-Waveform nepřeruší kontrolu nad Morphlingem.
-Je blokován magickou imunitou.

 

Přívalové povodně násilím strhnou nepřátele.

11
140/155/160/165
Adaptive Strike

Zasáhne nepřátelskou jednotku náporem vody. Pokud je Morphlingova agillity o 50% větší než strenght, udělí maximální poškození a minimální stun. Pokud je Morphlingova strenght o 50% větší než agillity, udělí maximální stun a minimální poškození.

 

Dosah: 600/700/800/900
Doba stunu: od 0.25 do 0.75/1.5/2.25/3
Poškození: 20/40/60/80 + (od 0.25 do 0.5/1/1.5/2) x Agillity
Poznámky:
-Typ poškození: magické
-Cíl: nepřátelé
-Vždy je uděleno poškození i stun.
-Odhodí cíl zpátky o 100-300 jednotek. 

 

Morphling přivolá své součásti, aby rozdrtil své protivníky ve vlnách.

10
100
Morph (Obratnost)

Morphling změní svou podobu a body ze síly postupně převede na body obratnosti. Tento proces lze vrátit zpět. Rychlost přeměny bodů se s rostoucí úrovní Morphu zvyšuje. Pasivně přidává bonus k obratnosti.

 

Počet bodú za Shift: 2
Rychlost Shiftu: 1/0.5/0.33/0.2
Bonus k Obratnosti: 3/4/5/6
Poznámky:
- Získáte tuto schopnost, když se naučíte Morph.
- Mění 2/4/6/10 Síly na Agilitu za sekundu.
- Bude pokračovat v převádení i když je Morphling hexnutý. Nelze umlčet (silence).
- Bonus Agility nebo Síly z předmětů nelze převést.
- Jeho pasivní bonus dává 3/4/5/6 do
rychlosti útoku, 3/4/5/6 do poškození a  0.42/0.56/0.7/0.84 do armoru.

 

Změna vody ztěžuje rozeznat povahu Morphlinga.

30 za vteřinu
Morph (Síla)

Morphling změní svou podobu a body z obratnosti postupně převede na body do síly. Tento proces lze vrátit zpět. Rychlost přeměny bodů se s rostoucí úrovní Morphu zvyšuje. Pasivně přidává bonus k síle.

 

Počet bodú za Shift: 2
Rychlost Shiftu: 1/0.5/0.33/0.2
Bonus k síle: 3/4/5/6
Poznámky:
- Získáte tuto schopnost, když se naučíte Morph.
- Mění 2/4/6/10 Agility na Sílu za sekundu.
- Bude pokračovat v převádení i když je Morphling hexnutý. Nelze umlčet (silence).
- Bonus Agility nebo Síly z předmětů nelze převést.

 

Valící se voda ztěžuje rozpoznání povahy Morphlinga.

30 za vteřinu
Replicate

Morphling vytvoří repliku jakéhokoliv hrdiny, spojence nebo nepřítele, ačkoli uděluje pouze 50% poškození původního hrdiny. Morphling se kdykoli může přemístit na pozici repliky.

 

Dosah: 700/1100/1500
Doba trvání iluze: 30/45/60
Poznámky:
-Cíl: jednotky
-Jakmile je iluze vytvořena, tato schopnost je dočasně nahrazena jinou schopností dokud iluze nezmizí.
-Replikovaná iluze uděluje 50% poškození originálu a obdrží 100% poškození.
-Replikovaná iluze má všechny vlastnosti normální iluze.
-Není možné zacílit vlastní jednotky.
-Je blokován předmětem Linken's Sphere a magickou imunitou.


Dívání na Morphlinga vytváří reflexi, která napodobuje pozorovatele.

80
25

Guidy uživatelů

Komentáře

Obrázek uživatele iCrow
iCrow
8/11/2012 - 15:13

Podľa mňa najlepší hrdina.
Ak ten kto ho má a dobré ho vysklada tak protivníci nemajú šancu :)

Obrázek uživatele fulis
fulis
18/2/2013 - 18:34

šialenec!

Obrázek uživatele Rozpor
Rozpor
23/6/2013 - 10:47

Jeden z nej hero...

Obrázek uživatele Mewtwo
Mewtwo
25/7/2013 - 22:00

Super hero nikdy jsem nebyl ze žadnýho hrdiny tak udělaný

Obrázek uživatele XeneX
XeneX
29/7/2013 - 20:12

a co winda ? :D

Obrázek uživatele pesslovany
pesslovany
29/7/2013 - 20:33

nice

Obrázek uživatele Anthraxbaby
Anthraxbaby
16/10/2013 - 23:17

dobry hero velmi len to morfovanie je dost tazke a skuste my povedat ze nie :-D len to ma serie ze prečo taky užasny hero ako je morphling sa nehrava vobec ho nevydno v hrach nikde ani po turnajoch raz som vydel hru s nim ked si ho kuroky pickol :-D a daval neskutocne ozaj a chcem sa spitat ked idem morfovat tak sa mam namorfovat hnet a tak ist do mas faitu alebo v masfaite mam morfovat ?? poradte niekto diky :-D

Obrázek uživatele pesslovany
pesslovany
16/10/2013 - 23:31

http://dotabuff.com/matches/347637277 download replay, have fun....
viděl s měkkým i , děkuju

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
16/10/2013 - 23:57

měl si začít hrát o 2 roky dřív... to byl Morphling v každej hře

Obrázek uživatele Underdog
Underdog
18/2/2015 - 00:45

myslim ze sa nehra kvoli jeho low ms. keby mu to zdvihli z 285 na 300 bol by nezastavitelny

Obrázek uživatele Anthraxbaby
Anthraxbaby
17/10/2013 - 00:20

hraval jsem dotu od warcraftu ale tam ho nehraval nikto a ak hej tak lamy a dotu 2 nehravam ani rok este 29:12 2013 bude rok ako hravam dotu 2 ale celkovo dotu hram uz 6 rokov bude

Obrázek uživatele Hewkii
Hewkii
23/1/2015 - 17:41

mohl bych se zeptat, myslím, že uš dootě celkem rozumím, ale nevím do dělá kouzlo Morph. Ten popisek mi nic neříká, co se stane když převedu body síly na body agillity? Rád bych se tohoto hera naučíl hrát tak pls pisněte :D

Obrázek uživatele Jedudaal
Jedudaal
23/1/2015 - 17:43

Stane se že prevedeš sílu na agility,nebo naopak

Obrázek uživatele Hewkii
Hewkii
23/1/2015 - 17:46

No dobře, ale co to udělá, budu silnější nebo rychlejší nebo co?

Obrázek uživatele limetkacz
limetkacz
23/1/2015 - 17:50

1 bod síly ti dá asi 19 hp bo kolik, jeden bod agi ti dá asi 0,13 brnění a trochu attack speed a hlavně, protože jsi agi hero tak 1 bod agi = 1 dmg
navíc zvětší dmg u toho stunu

Obrázek uživatele R4nd0m
R4nd0m
23/1/2015 - 17:51

ak nevies co to robi, tak asi dote celkom nerozumies
su tu 3 zakladne staty -> (dufam ze nedokurvim preklad :D ) sila, obratnost, inteligencia
sila ti dava hit points (životy)
obratnost ti dava armor (brnenie)
inteligencia manu

takze ked premorphujes do sily z obratnosti, stratis armor ale ziskas životy a naopak

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
23/1/2015 - 17:57

síla ti dává HP + HP regen
obratnost ti dává armor, attack speed a DMG (u Morpha - zrovna ten armor je tady asi nejmíň důležitej, Morphuješ do agi kvůli DMGi a do str kvůli HP)
int ti dává manu + mana regen

Obrázek uživatele R4nd0m
R4nd0m
23/1/2015 - 17:57

to bolo len strucne zhrnutie pre zaciatocnika tieto veci ako regen vobec niesu podstatne, nikto si nekupi bracer pre hp regen....
a armor u morpha neni podstatny? mas pravdu ze attack speed je podstatnejsi, ale armor je velmi podstatny, vzdy u kazdeho

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
23/1/2015 - 17:59

Šlo mi spíš o to, že nikdy nemorphuješ do agi, kvůli armoru :D
Prostě:
agi (obratnost) = dmg
str (síla) = HP.

Obrázek uživatele R4nd0m
R4nd0m
23/1/2015 - 18:02

toto je trosku tricky, pretoze som pri hlavych statoch som nezahrnul aj to ze existuju 3 typy herov (agi, str, int) a jeho main stat mu pridava dmg...
neni to teraz tak ze chalan bude hrat ability draft a vezme liona s morphom a bude si davat agi aby mal vacsi dmg...to iste plati aj pre situaciu s rubickom v normal game

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
23/1/2015 - 18:13

1. Ptal se na to konkrétně u Morpha a konkrétně u tohodle skillu. (Z toho tvýho prvního postu vyplynulo, že morphuješ do agi abys měl armor, proto sem tam dopsal ten DMG a AS)
2. V AD Morph neni.
3. Tak s Rubickem chceš většinou víc HP, než DMG, takže i kdyby mu morph do agi ten DMG skutečně dával, tak morphuješ do str. (navíc je to tak málo pravděpodobný, že to ani nemá cenu řešit)
.
Ale důležitý je, že už ví, jak to funguje.

Obrázek uživatele R4nd0m
R4nd0m
23/1/2015 - 17:50

double post :(

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
23/1/2015 - 17:55

Umíš aspoň trochu anglicky? Jestli jo, koukni na tohle https://www.youtube.com/watch?v=4XdR3UObna8 - mluví tam o těch úplně nejzákladnějších věcech z Doty (jako jsou například staty).
Jinak doporučuju http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck, popř. českou verzi http://www.dota2.cz/guide/vitajte-v-dote-2-ste-na-hovno. Dovíš se tam hodně důležitých věcí.

Obrázek uživatele Hewkii
Hewkii
23/1/2015 - 17:57

všem moc děkuji :D. Nevěděl sem koho se zeptat, tak sem to napsal sem :D
Ještě jednou díky za všechny odpovědi :d