Earthshaker - Raigor Stonehoof

Obrázek uživatele Asmoday
8
-20
Hrdina:

Zdravím, toto je má úplně první guida jak tady, tak i na jiných webech, tak prosím odpuste případné nedostatky. Earthsheakera (dále jen ES) jsem si vybral, protože jsem ho hrál ze všech hrdinů asi nejčastěji a také se domnívám, že ho umím hrát celkem dobře. ES se dá hrát na hodně způsobů, a tohle je jen jeden z nich, který se moc často nevidí. A to je taky důvod , proč ho sem dávám.

Pořadí spellů:

FissureEnchant TotemAftershockAftershockAftershockEcho SlamAftershockFissureFissureFissureEcho SlamEnchant TotemEnchant TotemEnchant TotemstatEcho Slamstatstatstatstatstatstatstatstatstat

Startovací předměty:

Iron BranchIron BranchIron BranchTangoClarityClarityCourier

Raná hra:

Magic WandArcane BootsTangoSmoke of DeceitTown Portal Scroll

Základní předměty:

Arcane BootsBlink DaggerAghanims Scepter 

Situační předměty:

Ghost ScepterShivas GuardVeil of Discord

 

________________________________________________________________________________________________

Představení

ES je ganker / initiator hrdina který se specializuje na plošný DMG a stunování nepřátel.

Atributy

Strenght: 22 (+2.9)

  • Agility: 12 (+1.5)
  • Intelligence: 16 (+1.8)
  • Animace spelů: 0.69 / 0.5
  • Animace útoku: 0.467 /0.863
  • Poškození: 46 - 56
  • Rychlost útoku: 1.7
  • Dosah útoku: 128 (Melee)
  • Armor: 2.68
  • Rychlost pohybu: 310 

    ________________________________________________________________________________________________

Skilly

Fissure

Zastunuje nepřátele před sebou a vytvoří neprostupnou trhlinu v zemi.

Level Cena many Cooldown Casting Range
AoE Doba trvání Ovlivněné jednotky

Účinky

1. 125 15 1400 225 1s/8s Nepřátelé 125dmg/stun
2. 140 15 1400 225 1.25s/8s Nepřátelé 175dmg/stun
3. 155 15 1400 225 1.5s/8s Nepřátelé 225dmg/stun
4. 170 15 1400 225 1.75s/8s Nepřátelé 275dmg/stun

DMG je magická. 

________________________________________________________________________________________________

Enchant Totem

ES získá bonus DMG na další útok.

Level Cena many Cooldown Casting Range AoE Doba trvání Ovlivněné jednotky

Účinky

1. 20 5 N/A N/A 14s /1 rána Earthsheaker 100% DMG
2. 30 5 N/A N/A 14s /1 rána Earthsheaker 200% DMG
3. 40 5 N/A N/A 14s /1 rána Earthsheaker 300% DMG
4. 50 5 N/A N/A 14s /1 rána Earthsheaker 400% DMG

Bonus DMG se počítá jen ze základního útoku. 

________________________________________________________________________________________________

Aftershock

Pokaždé když ES zakástí libovolný spell, zastunuje nepřátele okolo sebe.

Level Cena many Cooldown Casting Range
AoE Doba trvání
Ovlivněné jednotky

Účinky

1. N/A N/A N/A 300 0.6s Nepřátelé 50DMG/stun
2. N/A N/A N/A 300 0.9s Nepřátelé 75DMG/stun
3. N/A N/A N/A 300 1.2s Nepřátelé 100DMG/stun
4. N/A N/A N/A 300 1.5s Nepřátelé 125DMG/stun

DMG je magická. 

________________________________________________________________________________________________

Echo Slam

ES dá všem nepřátelským jednotkám v okolí silný DMG1 a navíc, každá jednotka v okolí ES (včetně ES) vyšle vlnu, která zasáhne všechny nepřátelské jednotky a dá jim určitý DMG2.

Level Cena many Cooldown Casting Range
AoE Doba trvání
Ovlivněné jednotky

Účinky

1. 145 150 N/A 575 N/A Nepřátelé 160dmg1 / 40dmg2
2. 205 130 N/A 575 N/A Nepřátelé 210dmg1 / 55dmg2
3. 265 110 N/A 575 N/A Nepřátelé 270dmg1 / 70dmg2

Dmg je magický.

Může být upravena Ultimate Sceptrem: Každý hrdina vyšle dvě vlny. 

Iluze se počítají jako hrdinové.

________________________________________________________________________________________________

Skillbuild

Vím, že skillbuild je na této guidě asi nejdivnější část, a že za něj dostanu asi nejvíc "mínusek", proto se tu pokusím vysvětlit, proč maxuju aftershock na úkor fissury. Jde hlavně o problémy s manou, u fissury se zvyšuje mana cost, kvůli čemu vám může občas utéct kill. Radši budu mít slabší fissuru s jistotou, že jí vycastim, než silnější, kterou použiji jednou a dojde mi mana. Navíc fissura skilluje hůř, než aftesrshock. U fissury dostanu 0,25s stun a 50dmg za 15many, u aftershocku dostanu 0,3s stun a 25dmg za 0many. Ano, rozdíl 0,05s stunu a 25dmg je téměř zanedbatelný, ale právě ten mana cost vás občas může připravit o kill. Navíc po prodloužení fissury na 1400 range je daleko jednoduší někomu úplně odříznout cestu, takže oběť bude muset buď počkat 8s, za který ho váš carry umlátí, nebo jít směrem k vám, kde ho můžete zastunovat aftershockem a body blockovat. Ani nemusíte aftershock maxovat úplně, osobně si ho dávám jen do doby, dokud nemam Arcane botky, díky kterým už pak nemam žádný problém s manou. Ale do tý doby může být rozdíl 15 many zároveň rozdíl mezi killem a útěkem oběti.


________________________________________________________________________________________________

Styl hraní

Velmi důležité za ES je naučit se trefovat fissury. Dobře položená fissura by měla zastunovat nepřítele a odříznout mu cestu k útěku. Odříznutí cesty je mnohdy důležitější, než samotné zastunování, proto pokud si nejste úplně jistí, je lepší hodit fissuru dál před utíkající cíl, aby jste neriskovali, že cíl sice zastunujete, ale zároveň ho odříznete od vašich spojenců.


Early - Mid game

Jak už jsem psal, ES je převážně ganker, takže na začátku hry by měl stát schovaný někde v lese, a čekat na vhodnou příležitost vyběhnout s fissurou, a dopomoct tak carrymu na lince k first bloodu. Poté by měl stále pobíhat po mapě, wardit, gankovat, pullovat neutrály atd. Díky čemuž budou enemy neustále v nebezpečí, že na ně odněkud vyskočí, a celému vašemu teamu se bude hrát líp. Důležité je taky, hlídat každou sudou minutu runu. Pokud budete mít štěstí a spawne se u vás invis, tak ho vemte a děte kang, když se spawne nějaká jiná, tak se domluvte se zbytkem teamu, jestli jí máte vzít, nebo jí pohlídat, dokud si pro ní někdo nepříde.


Mid - Late game

Teď už by měl ES mít nafarmenou Arcan botu a dýku, díky které se může s teamem v zádech pouštět do mass fightů. Po nenáročném combu dýka-ulty-enchant totem-fissura-rána by měl být celý enemy team minimálně na půl HP a zastunovaný. Díky čemuž už pak nebude těžké dorazit přeživší. Pokud se někdo stále snaží utéct, není těžké ho zapomocí dýky a fissury dohnat a zabít.  

________________________________________________________________________________________________

Itemy

Základní

Magic Wand Dává manu, hp, staty. Skvělej item na téměř každýho hrdinu.

Town Portal Scroll K tomu ani nemá cenu nic psát.

Observer Ward Vždy je dobrý vědět, kde se co děje. (pokud je ve hře další support, přenechte je jemu)

Arcane Boots Neustálá zásoba many na fissury.

Smoke of Deceit Gankování s nim je sranda xD.

Core

Blink Dagger Asi nejdůležitější iteam na ES.

Aghanims Scepter Kdyš skočíte do pěti enemy herů, a dáte U, dáte každému o 420(70*6) DMG víc!!!

Situační

Courier Flying Courier Pokud ho nekoupí jinej support.

Sentry Ward Dust of Appearance Gem of True Sight Proti invis herům a na counter wardění. Gem radši dejte někomu, kdo toho víc vydrží.

Ghost Scepter Pokud hrajete proti Auto Atack herům, v Late game je to téměř povinnost.

Veil of Discord Téměř veškerej váš DMG je magical, takže díky Vaile ho dáte daleko víc.

Scythe of Vyse  3.5s disable může rozhodnout team fight, případně i hru.

Luxury

Shivas Guard Další instantí plošnej DMG + AoE Slow.

Refresher Orb Hodně silnej item, většinou se k němu nedostanete, ale dokáže otočit hru.

Travel Boots Další item, kterej se hodí téměř na každého.

Zamítnuté itemy

Bottle Bottla mi na ES moc nesedí, radši nechte runy někomu kdo je potřebuje.

Quelling Blade Už jsem ho párkrát na ES viděl, ale ES neni carry.

Závěr

Předem počítám s tím, že mě budete hatovat za ten skill build. Ale je to build, který hraju já a nikomu ho nevnucuju, pouze ho doporučuju jako jednu možnou alternativu na ES. I přes to doufám, že tahle guida alespoň někomu pomůže, a že v komentech nebudou jen samý nadávky a hate.

EDIT: Aktualizováno.

(46)

Komentáře

Obrázek uživatele Vodka
Vodka
4/4/2014 - 14:18

vzdyt uz si to tu mel to same a bylo tak 10+ a 37- cca? :D

Obrázek uživatele Ady
Ady
4/4/2014 - 14:48

ee ' !!

Obrázek uživatele Maskett
Maskett
4/4/2014 - 14:48

ale uz je nova meta!

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
4/4/2014 - 15:19

Už 2x :D...
1. jsem dával fissuru až na 20,21,22 a totem 23,24,25
2. jsem opravil fissuru, ale totem sem furt dával až 23,24,25
3. jsem to aktualizoval + opravil totem

Obrázek uživatele pesslovany
pesslovany
4/4/2014 - 15:06

už zase?

Obrázek uživatele ShapeYourMind
ShapeYourMind
4/4/2014 - 15:12

pure skill build

Obrázek uživatele pesslovany
pesslovany
4/4/2014 - 15:52

es je převážně ganger... hahaha
a proto mu jedem skillbuild který je mu k hovnu... well played, pořád stejný shit bohužel :(
rád bych se koukal jak ganguješ ten mid a aftershockuješ ho
sis to spletl s ablitiy draftem ne?

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
4/4/2014 - 16:21

wtf? dyť tu fissuru furt máš, a právě proto, že je levnější máš dokonce jistotu, že jí budeš moct použít víckrát. Hodíš mu fissuru tak, aby si mu bloknul únikovou cestu, a pak buď bude muset jít k tobě, nebo k tvojemu midařovi - když půde k tobě, tak ho zastunuješ aftershockem a když půde k tvojemu midařovi, tak chcípne.
2. lvl fissury by ti nijak nepomoh... jen by si jí pak nemoh použít podruhý, kdyby tomu enemy midařovi přišel někdo pomoct.
Nebo ještě takle... na kterym konkrétnim lvlu bys to změnil?
1. lvl je jasnej - fissura bez žádný debaty
2. lvl je jasnej - aftesrshock - samotnej totem je ti k hovnu
3. lvl bys jel asi fissuru +50dmg a +0,25s stun - já jedu totem +50dmg, +0,6s stun a +dmg z critky - hodim fissuru, přijdu k enemy (on nemá kam zdrhnout, protože sem mu blok cestu) a tam mu aftershock
4. lvl ty by si měl 2x fissuru, 1x totem, 1x aftershock - ES má na 3. lvlu s 3ma gg branchema 312 many, 2.lvl fissury stojí 140, takže když použiješ fissuru + totem, tak nemáš manu na druhou fissuru (140+50+140 = 330 - 18many se ti za ten CD nevyregení). Já můžu použít 2x fissuru + totem

Obrázek uživatele TrackThor
TrackThor
4/4/2014 - 16:26

problem je, ze neni imo az tolik akci v early, tim myslim dobou trvani fightu, kdy behem toho hodis dve fisury, maxovani aftershocku chapu i kdyz to tak sam nejedu, imo cim lepsi hra, tim mas se shakerem vic "safe" pozici, takze si stejne nemuzes dovolit jit a bouchnout nekoho

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
4/4/2014 - 16:33

Jasný, ale už sem prostě viděl hodněkrát, že těch 15 many někoho stálo kill... podle mě to nemá cenu riskovat, zvlášť, když se fissura tolik nevylepšuje. Častějc se ti stane, že tě o ten kill připraví to, že nemůžeš fissuru použít, než to, že s ní dáš o 50dmg míň. A to navíc počítám s tim, že máš furt full manu, což nemáš... na 5. lvlu máš 0,92 mana/s regen, takže těch 30 many (2lvly do fissury) se ti regení téměř 40s.

Obrázek uživatele TrackThor
TrackThor
4/4/2014 - 17:02

ja kupuju ctyri clarity, regen me nezajima :D

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
4/4/2014 - 17:07

To pak musíš obětovat něco jinýho... buď se vysereš na curiera a druhej supp musí kupovat všechno, nebo nemáš gg brache = no gg a máš menší mana pool a i když máš 100% many, tak seš na tom hůř.

Obrázek uživatele TrackThor
TrackThor
4/4/2014 - 23:23

nemyslim si, ze 2 body do inteligence me nejak budou trapit

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
5/4/2014 - 00:59

Na 1. lvlu nemůžeš bez těch 3 gg brachí hodit 2 fissury... i s nima máš jen 247 many, fissura stojí 125 - hodíš jednu a za 15s se ti vyregení 11 many. I když budeš mít o jedinou gg brachi míň, tak nebudeš mít manu na druhou fissuru na cd - budeš muset čekat 7s. Většinou je to jedno, ale někdy to může znamenat rozdíl mezi smrtí/frist bloodem/útěkem enemy/záchranou carry...

Obrázek uživatele TrackThor
TrackThor
5/4/2014 - 09:02

teoreticky ano, prakticky nikoli, na lvlu 1 nehodim dve fisury z toho duvodu, ze ta jedna uz staci, budto je dobra nebo ne, co se tyce defensivni klady, tak ta se skoro neda zkazit, pokud vidim ze je fight dlouhej, coz v naproste vetsine pripadu neni (tim mysilm, ze se mi otoci cd na kladu) tak si proste jen hodis claritu, pochybuju, ze by ses 15s pohyboval v zone, kde ti to nekdo hned zrusi, to by tam es proste tech 15s neprezil, posledni dobou nemam problem koupit jen kure a jit ciste na linku se ctyrma (peti, podle nalady) claritama s tim, ze budto si nafarmim na sentrynu, pokud je bloklej spot nebo mam driv manabotu

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
5/4/2014 - 12:50

Pokud nemáš ani jednu větev, tak máš jen 208 many... potřebuješ doregenit 42 na druhou fissuru... to aby si měl zaplou claritku celých 15s a i tak ti to stěží vystačí.
Ano, jak sem řek, většinou to nehraje žádnou roli, ale i kdyby to mělo způsobit, že v 1 z 20 her díky tomu váš carry přežije/dá si fb, tak se to vyplatí.

Obrázek uživatele TrackThor
TrackThor
5/4/2014 - 13:00

mas pravdu, kazdopadne jeslti chces nekoho zabit na 1. lvlu, tak pravdepodobne budete ve trech nebo uz musi bejt castecne nabouchanej z linky, ja to rozjizdim vetsinou na druhym az ctvrtym a tam mi staci par sekund na to, abych mel na druhou kladu a stejne malokdy dam v early v akci dve klady -> das jednu, budto ho zabijes a nebo ma tvuj spojenec na lince dostatecnej lane control
ja treba zas na shakera stavim midas, pokud uz mas tu manabotu, je nejakej kill, neumiras a par vezi dole (tzn by mohla bejt early dyka, ale nemas level na nejaky lepsi ucko a vetsinou ta klada proste staci) pak staci ctyri-pet pouzitich a tu dyku dodelas
pokud dost roamujes, tak muzes taky zkusit tranquil + soul ring, ale to mi az tolik nefungoval :D

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
5/4/2014 - 14:39

Tak midasku určitě ne... i kdyby si jí měl ve 4. minutě s arcánama, tak nikdy nebudeš mít midasku dřív jak 6. lvl a blink ult vyhrává hry... pokud de dobře hra, tak můžeš i blink před arcánama - budeš mít jedno combo a pak půdeš domů pro manu, ale de to... ale midasku nikdy, na to je ta rychlá dýka až moc důležitá.
Tranquil + soul ring znám, je to dobrý, ale arcany nejsou jen pro tebe, ale i pro spoluhráče. Pokud chceš čistě solo roam, tak ti to dá víc many jak arcány + armor + hp regen + větší ms... ale ty arcány pro team bude muset postavit někdo jinej.

Obrázek uživatele TrackThor
TrackThor
5/4/2014 - 14:53

blink ult, ti to ve 20. nevyhraje, pokud nemas proti sobe hlupaky, co jdou vsichni s creepama v hloucku, dyku to posune cca o 6 minut, stejne si do nich nemuzes dovolit skocit s tak malym levelem pokud to nechces jen feednout, ale w/e hraj si ho jak chces

Obrázek uživatele pesslovany
pesslovany
5/4/2014 - 00:09

2. aftershock je ti k hovnu nikdy ho nepoužiješ s totemem k někomu doběneš) a dáš mu na levelu dva šlupku za 100, mnohem větší šance zabít midaře
3. level bych jel asi fisuru protože mám totem , opa co ? a nebo sitauačně si dal první level do pasivky
když chceš nějaký zajímavý build maxuj totem aspon to dava smysl

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
5/4/2014 - 01:25

2. ok, to je pravda... sice v určitých situacích můžeš trefit obojí (defensivní trojka), ale ten totem bude lepší - změněno.
3. takže máš 2x fissuru a totem... takže když někoho gankneš, tak máš jen jednu jedinou fissuru. Sice máš stejnej DMG, ale pouze jeden stun (1,25s) - já mam o trochku kradší (1s fissuru) a druhej z aftershocku (0,6s).

Obrázek uživatele TrackThor
TrackThor
5/4/2014 - 09:13

ok takze sme se tu vsichni shodli, ze es je na tom v early s manou hodne spatne, proto mu das na 2. lvlu spell, kterej za a) pouzije vyjimecne b) sam nic nedela c) stoji dalsi manu
pokud bychom se bavili o nejlepsim skillu na druhym lvlu, tak by se volili pluska, problem je, ze es muze mit mensi lvl, takze by pak ten lvl do aftershocku mohl chybet

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
5/4/2014 - 12:27

Tak ono ať dáš na druhym lvl cokoliv, tak to prakticky nepoužiješ... staty by byly nejlepší, ale to by ti zase na 3. lvl chyběl ten totem na procnutí aftershocku... prostě 2. lvl je u ES nahovno, nemusíě si tam dávat nic a na 3. lvlu si dář totem a shock najednou... tim, že si dáš staty, jen posuneš ten problém o lvl dál - totem je useless bez shocku a shock je useless bez totemu.

Obrázek uživatele filozof
filozof
4/4/2014 - 16:30

tohle je stejně nejlepší build: https://www.youtube.com/watch?v=dAlvOWCwlK4

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
4/4/2014 - 16:38

Je to hodně starý video - ještě z doby, kdy nebyli arcane botky... ale i tam je vidět, že ani jednou nerozhodovalo kolik dmg/stun dává fissura - důležitý je jí použít a vloknout enemy cestu. Prostě musíš mít jistotu, že jí budeš moct použít... a ne jí mít o 30 many dražší a jen smutně spamovat "OOM".

Obrázek uživatele Shadowhacker
Shadowhacker
5/4/2014 - 01:28

Tak nějak, ačkoliv pokud máš dost many, hodí se delší stun a větší dmg..

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
5/4/2014 - 12:30

Ano, pokud máš dost many... ES jí bohužel nemá... s 16 int má jen 208 na 1. lvlu - bez těch 3 gg branchí ani nehodí 2 fissury.

Obrázek uživatele pudicus
pudicus
5/4/2014 - 14:52

Všechny stuny, u nichž se prodlužuje doba trvání se zvyšováním úrovně se maxují jako první. Priorita u support shakera: Fissure -> Aftershock -> Enchant Totem (na 3. levelu jeden bod ve všech skillech). Ultimátní schopnost maxovat vždy, jak je možné.

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
5/4/2014 - 15:40

"Všechny stuny, u nichž se prodlužuje doba trvání se zvyšováním úrovně se maxují jako první."
Ne vždy - třeba cent většinou maxuje nuke.... ale ve většině případů jo.
.
"Priorita u support shakera: Fissure -> Aftershock -> Enchant Totem"
U aftershocku dostanu 0,3s u stunu s 5s CD za 0many - u fissury 0,25s u stunu s 15s CD za 15 many. + Sheaker je hodně náročnej na manu. K čemu ti je lepší fissura, když jí nebudeš moct použít?
.
"na 3. levelu jeden bod ve všech skillech" " Ultimátní schopnost maxovat vždy, jak je možné."
Ano, taky to tak mam...

Obrázek uživatele pudicus
pudicus
5/4/2014 - 18:01

Taky nemáš Fissure spamovat. To je skill, který ti buď udělá, nebo totálně zničí týmový souboj. Stejně jako v laning fázi nemáš Fissure používat pořád, ale použít ji jen tehdy, když 100% někoho rozjíždíte. Fissure rozhodně maxovat před Aftershockem. (Oprava chyby.)

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
5/4/2014 - 18:03

A když máš fissuru jenom na jedničce, tak někoho můžeš takle rozject 2x. Prostě tim nepřídeš o nic extra a získáš tim jistotu, že tu fissuru budeš moct použít.

Obrázek uživatele Azoxid
Azoxid
5/4/2014 - 17:12

Tenhle skillbuild jsem asi nějak nepochopil. K čemu ti bude vymaxovanej aftershock, kdyz shaker většinou háže fissury z větší vzdálenosti ?

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
5/4/2014 - 17:58

Hodíš fissuru, doběhneš k němu a dáš aftershock? Jedna fissura většinou na kill nestačí (i když jí máš vymaxovanou)... a kdžy ti bude stačit jedna fissura, tak furt máš druhej stun kdyby náhodou... nikdy nevíš, kdo mu příde na pomoc.

Obrázek uživatele Azoxid
Azoxid
5/4/2014 - 18:39

Že tou pasivkou ale budeš ownit xD xD tak ale dobře, nebudu ti to brát. Ale pořád mi to přijde jako totální kravina.

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
5/4/2014 - 18:47

Tak vždycky je lepší mít 2 stuny, než jen jeden... fissuru mam pořád, akorád má o 0,25s kratší stun + k tomu mam stun z shocku - kuli němu si beru ten 1 lvl totemu samozřejmě.

Obrázek uživatele Azoxid
Azoxid
5/4/2014 - 20:37

Jn, jenže když nepřítel vidí shakera kterej se pomalu ale jistě kolébá mezi ně, tak se rozeběhnou od sebe aby je netrefil účkem, a tim pádem je ani netrefíš aftershockem.

Obrázek uživatele Ady
Ady
5/4/2014 - 20:51

tak o momentu o kterem mluvis a to že shaker owní učkem se už nejak predpokládá dagger.
Asmoday mluví spíše o early, prvých minutách hry. kdy se počítá každý jeden dmg xD

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
5/4/2014 - 21:05

Jak už jsem několikrát řek... přídeš z lesa, blokneš enemy cestu aby nemoh zdrhat (s 1400 fissurou to neni problém) - samozřejmě ho bude celou dobu řezat tvuj carry, nebo kdokoli jinej, komu deš ten gank. Enemy může buď stát a chcípnout, nebo to otočí do toho tvýho carryho a chcípne (už má dost ubráno od něj i od tebe), nebo se přes tebe pokusí zdrhnout = aftershock + bodyblock a je mrtvej. Když mu někdo naportí pomoct, tak můžeš za 15s znova fissurovat (protože máš levnější fissuru, tak ti vystačí mana), a můžeš každých 5s dát celkem slušnej aoe stun (zase, když někdo bude obcházet fissuru, jako chain stun s nějakym jinym stunem, když se tě bude melee enemy pokoušet zabít... příležitostí je hodně).

Obrázek uživatele pesslovany
pesslovany
9/4/2014 - 14:11

ne

Obrázek uživatele Vodka
Vodka
9/4/2014 - 14:16

do pice pesslo vis co je alternativni build? ne jen jedna startegie je dobra kurva

Obrázek uživatele Wofik
Wofik
5/4/2014 - 21:01

bych si koupil mantle of inteligence a tím bych se dostal na nějaký počet many kde bych se dostal třeba na 2x fissure

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
5/4/2014 - 21:07

Mantle ti dá stejnej int, jak ty 3 gg branche - když je koupíš místo nich, tak si nepomůžeš, když je koupíš místo curiera, tak nasereš druhýho supporta, když je koupíš až dýl, tak si akorád oddálíš boty. Nezapomeň, že furt musíš mít porty, kupuješ smoke... 150 je pro suppa hodně peněz.

Obrázek uživatele Wofik
Wofik
9/4/2014 - 13:46

tak jestli hraje ještě 1 support tak bych v tom neviděl zas takový problém ale jak říkám věc nazoru jinak super guide až na ten skill trošku jedu jinej :)

Obrázek uživatele LaCZik
LaCZik
10/4/2014 - 17:53

čert vem skill build ( i ldyž je to divné),ale proč říkáš guida něčemu, u čeeho napíšeš 8 řádků jak máš vlastně hrát? -

Obrázek uživatele JimmyX
JimmyX
10/4/2014 - 17:58

Keket alebo troll???

Obrázek uživatele Asmoday
Asmoday
10/4/2014 - 18:08

:D Až na to, že je tam tak 2x tolik textu, co v průměrnej guidě na tomhle webu... ale jinak ok.