Update 7.00 - Herní změny
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Update 7.00 - Herní změny

Update 7.00 - Herní změny

ankerek

ankerek

12. 12. 2016 21:26
Reklama

Nový strom talentů, batoh pro další předměty vedle vašeho inventáře, předělaná mapa s pozicí Roshana, překopaná jungle s novými Ancient creepy, změněné runy... to vše a mnoho dalšího v aktualizaci 7.00.

Strom talentů

Jednou z největších novinek této aktualizace je pozchyby zavedení nového systému talentů. S každým hrdinům si nyní můžete na 5/10/15/20/25 úrovni vybrat ze dvou dostupných talentů a tím získat lepší staty, schopnosti, aury, atd.

Výběr talentů na vás začne svítit hned, jak dosáhnete 5/10/15/20/25 úrovně. Na každé z těchto úrovní vybíráte ze dvou dostupných talentů. Strom talentů je pro každého hrdinu jiný. Talenty jsou pro všechny hrdiny předem dané a nemění se (samozřejmě v nejbližších týdnech budou balance patche, které to mohou trošku přeházet). Jakmile si zvolíte talent, tak ho už nemůžete změnit.

Ukázky talentových stromů

Update 7.00 - Herní změny
i Zdroj: DOTA2.cz

Update 7.00 - Herní změny
i Zdroj: DOTA2.cz

Update 7.00 - Herní změny
i Zdroj: DOTA2.cz

Update 7.00 - Herní změny
i Zdroj: DOTA2.cz

Vypsané všechny talentové stromy naleznete v našem článku o hrdinech v aktualizaci 7.00.

Změny úrovní hrdinů

Úrovně pro ultimátky

  • Ultimátky si nyní můžete vybrat na těchto úrovních: 6/12/18
  • Hrdinové nyní nemají na výběr +2 do statů za úroveň
  • Hrdinové mají nyní na výběr 4 talenty na úrovních 10/15/20/25. Viz výše.

Předělané zkušenosti

  • Nyní pro dosažení 12. úrovně vám stačí tolik zkušeností jako v předchozí verzi pro 11. úroveň
  • Nyní pro dosažení 18. úrovně vám stačí tolik zkušeností jako v předchozí verzi pro 16. úroveň
  • Nyní pro dosažení 25. úrovně vám stačí tolik zkušeností jako v předchozí verzi pro 23. úroveň

Tabulka úrovní a zkušeností nyní vypadá takto:

  6.88   7.00  
1 200 200
2 200 300 200 300
3 500 400 500 400
4 900 500 900 500
5 1400 600 1400 600
6 2000 600 2000 615
7 2600 800 2615 630
8 3400 1000 3245 645
9 4400 1000 3890 660
10 5400 600 4550 675
11 6000 2200 5225 775
12 8200 800 6000 1175
13 9000 1400 7175 1200
14 10400 1500 8375 1225
15 11900 1600 9600 1250
16 13500 1700 10850 1275
17 15200 1800 12125 1375
18 17000 1900 13500 1400
19 18900 2000 14900 1425
20 20900 2100 16325 1600
21 23000 2200 17925 1900
22 25200 2300 19825 2200
23 27500 2400 22025 2500
24 29900 2500 24525 2975
25 32400 27500

 

Předělány časy pro znovuoživení

Časy na znovuoživení na úrovních s ultimátkami jsou přibližně stejné s předchozí verzí hry. Vzorec je nyní takový, že se přidávají 2s za každou úroveň. Za každou ultimátní úroveň se přidá 10s. Po úrovni 18 se přidává za každou úroveň 4s.

Tabulka:

  6.88 7.00
1 8.8 8
2 12.6 10
3 16.4 12
4 20.2 14
5 24 16
6 27.8 26
7 31.6 28
8 35.4 30
9 39.2 32
10 43 34
11 46.8 36
12 50.6 46
13 54.4 48
14 58.2 50
15 62 52
16 65.8 54
17 69.6 56
18 73.4 66
19 77.2 70
20 81 74
21 84.8 78
22 88.6 82
23 92.4 86
24 96.2 90
25 100 100

 

Odměny za zabití hrdinů

Odměna za zabití hrdiny změněna z [110 + Streak + Level * 9.9] na [110 + Streak + Level * 8]

Změněna ztráta zlaťáků za smrt

  • Předchozí verze: 30 x úroveň hrdiny
  • Nyní: 100 + Net worth/50

Změněny zkušenosti za zabití hrdiny

  6.88 7.00
1 100 100
2 120 120
3 140 140
4 160 160
5 180 180
6 280 200
7 380 220
8 480 330
9 580 440
10 680 550
11 780 660
12 880 770
13 980 880
14 1080 990
15 1180 1100
16 1280 1210
17 1380 1320
18 1480 1430
19 1580 1540
20 1680 1650
21 1780 1760
22 1880 1870
23 1980 1980
24 2080 2090
25 2180 2200

 

AOE zlaťáky

Zlaťáky, které dostanete, pokud jste v okolí, kde byl zabit nepřátelský hrdina.

       Old:
1:    150 + 6 * Level
2:    100 + 5 * Level
3:    40 + 4 * Level
4:    25 + 3 * Level
5:    20 + 3 * Level
       Old:
1:    150 + 6 * Level
2:    100 + 5 * Level
3:    40 + 4 * Level
4:    25 + 3 * Level
5:    20 + 3 * Level

 

Batoh

Nový systém batohu je také velkou novinkou. Nyní můžete nosit sebou vedle inventáře nosit další tři předměty, které sice nejsou aktivní, ale můžete je po krátkém intervalu použít.

 

  • Předměty, které máte v batohu nejsou aktivní. Pokud je přesunete do inventáře, budou aktivní až za 6 vteřin.
  • Tyto předměty nemůžete uložit do batohu: Gem, Rapier, Bloodstone, Aegis.
  • Předměty v batohu můžete přesunout do inventáře bez prodlení 6s pokud jste blízko obchodníka.
  • Pokud rozložíte předměty na více části, části se první pokusí zabrat místo v inventáři a batohu, až potom spadnou na zem.
  • Když rozložíte předměty, tak se části automaticky uzamknou a nebudou se skládat do dalších předmětů. Tento zámek odemknete pravým klikem na tyto předměty.
  •  
  • ---
  • Následující část překládal Bartoval.

Změny mapy

Stejně jako naši pradávní předkové uměli přetvářet myšlení tvorů, kteří je uctívali, tak jim jejich schopnosti dovololy proplout cestami lesů, přetvořit pláně pro odhalení nových zdrojů energie a zpustošit vše pro svou bezpočnost. Díky změnám téměř každé části mapy, novým Ancient Neutral Creepům a sadě nových spojeneckých budovo v Jungli je tu hodně nového co se naučit a co prozkoumat!

Roshan

  • Roshan byl přesunut na nové místo blízko vrchní Powerup Runy
  • Dosah útoku Roshana zvýšen ze 128 na 150
  • Armor Roshana zvýšen z 5 na 15
  • HP Roshana sníženo z 8000 na 5500
  • HP Roshana získané po 4 minutách sníženo z 700 na 460
  • Armor Roshana získaný za 4 minuty zvýšen z 0.7 na 1.1

 

Shrine

  • Byl přidán nový typ budovy — Shrine (má 1500 HP, 20 Armor)
  • Na mapě lze nyní najít novou budovu nazvanou Shrine, lze ji najít u Secret Shopu a nové lokace Ancient Campu. Je možné se na Shrine teleportovat (stejně, jako na všchny týmové budovy).
  • Jakmil jsou zničeny všechny Tier 2 věže příslušného týmu, tak jsou jeho Shrines zbaveny nezničitelnosti a jsou možné zničit. Každý tým má také 5 Shrines ve své base.
  • Shrines mají schopnost, která má 5 minut cooldown. Přátelští hrdinové ji mohou right-clickem aktivovat, kolem Shirine se vytvoří 500 AoE aura, která trvá 5 sekund. Aura poskytuje 120/40 HP/MP regeneraci za sekundu (hodnoty healování jsou zvýšeny průběhem hry o 2 HP / 1 MP  za minutu). Aktivuju se stejně pro hrdiny na blízko a na dálku right-clickem na ni. Schopnost Shrine lze použít mimo base, jakmile se spawnou creepové v 0:00.
  • Shrines neposkytují vision.
  • Hráč při zničení Shrine získá odměnu 150 goldů.

Runy

  • Runy jsou nyní rozděleny do dvou kategorií: Powerup Runy (Haste, Double Damage, atd.) a Bounty Runy.
  • Bounty Runy se už neobjevují v Řece.
  • Powerup Runy se nyní objevují pouze jedna na jednom místě řeky. (Neobjevují se na začátku hry)
  • Každá ze 4 Junglí nyní spawnují Bounty Runy každé 2 minuty. (Včetně začátku hry)
  • Násobič odměny za Bounty Runu u Greevil's Greed přepočten z 3/4/5/6x na stálých 2x
  • Bottle se nyní naplní pouze na 2 charge, jestliže je naplněna Bounty Runou.

 

Jungle

  • Byl přepracovaný celý terén Jungle pro Radiant i Dire (obě, primární i sekundární Jungle) a všechny jejích cesty
  • Primární Jungle pro každý tým má nyní 1 Ancient, 2 hard, 2 medium, a 1 small camp.
  • Sekundární Jungle pro každý tým má nyní 1 Ancient, 1 hard, a 1 medium camp.

Úprava terénu

  • Byly přepracovány cesty a hiding spoty z levé a pravé strany linek
  • Přepracováno mnoho spotů pro wardy a cesty pro jukeování
  • Přidány rozamnité juke cesty blízko krajům mapy mezi tier 1 a tier 2 věžemi
  • Unpraveno rozložení stromů na levé straně topu od kasáren radiantu

Změny neutrálů

  • Neutrálové se nyní spawnují místo 0:30/1/2/3/4/atd. v 0:30/1/3/5/7/atd.
  • Jestliže je hráč zabit Neutral creepam získá nyní minimální respawn time - 26 sekund (stejně, jako respawn time na levelu 6)
  • Ancienti nyní už nejsou imunní vůči spellům (mají nyní 70% Magic Resistance)
  • Následující schopnosti nefungují proti Ancientům: Arcane Orb a Chakram
  • Neutral creepové nyní mají 1 mana regen
  • Změněno pořadí schopností Ancienta Thunderhide (Slam je nyní třetí)
  • Změněno pořadí schopností Ancienta Black Dragon (Dragonhide Aura je nyní třetí)

 

Noví Ancienti

  • Byl přídán nový Ancient Neutral Camp (2 Prowler Acolytes a 1 Prowler Shaman)

Prowler Acolyte:

  • Poskytuje Auru - Poskytující 10% Lifesteal a 10 HP regeneration
  • Má 0% Magic Resistance, 10 Armor

Prowler Shaman:

  • Passive Auto-Cast - Způsobí, že jeho další útok použije root na nepřítele na 2 sekundy, omezující pohyb a uděluje 75 DPS. Cooldown: 15                             
  • Active - Vytvoří kolem něj 300 AoE, které redukuje základní Physical Damage o 50 % a udělí 200 physical damage.
    Trvá 6 sekund. Cooldown: 12
    Dodatek: Obě schopnosti budou použiti neutral creepem na hrdinu, jestliže projde blízko něj.
  • Má 0% Magic Resistance, 11 Armor

Ostatní změny mapy

  • Tier 4 věže mají nyní regeneraci stejnou jako Ancient.
  • Použití TP scroll nyní už nezničí stromy v jeho blízkosti.
  • Cooldown Glyphu má garantované okamžité obnovení, jestliže je zničena Tier 1 věž
  • Vision Ancient Building zvýšena z 1900/1200 na 2600
  • Snížen počet Effigy building v každé base z 15 na 5
  • Změněny pozice Effigy buildings v base
  • HP Effigy buildings zvýšeno z 500 na 1000
  • Armor Effigy buildings zvýšen z 10 na 12
  • Odměna za zničení Effigy buildings zvýšena z 111 na 125 hráči
  • Opravena chyba, kdy Glyph nefungoval pro Effigy buildings
  • Damage Tier 2/3/4 věží přepočítán z 122-182 na 142-162

Iluze

Iluze nyní dávají Goldy a XP

Iluze dá 5 + Level Goldů a XP

Snížení útoku iluze vůčí budovám zvýšen z 30% na 50%

Bonusy rychlosti útoku nyní fungují i pro iluze

  • Bonus Magic Resistance pro iluzi nyní už nefunguje
  • Následující aury nyní působí i na iluze: Heartstopper Aura, Precision Aura, a Essence Aura.
  • Iluze nyní nezískávají bonusy armoru z Dragon Blood
  • Následující iluze mají danou hodnotu:
    • Juxtapose iluze dávají odměnu 5 goldů/xp
    • Wall of Replica iluze dávají odměnu 5 goldů/xp

Obecné změny

Iluze nyní dávají Goldy a XP

Iluze dá 5 + Level Goldů a XP

Snížení útoku iluze vůčí budovám zvýšen z 30% na 50%

Bonusy rychlosti útoku nyní fungují i pro iluze

  • Bonus Magic Resistance pro iluzi nyní už nefunguje
  • Následující aury nyní působí i na iluze: Heartstopper Aura, Precision Aura, a Essence Aura.
  • Iluze nyní nezískávají bonusy armoru z Dragon Blood
  • Následující iluze mají danou hodnotu:
    • Juxtapose iluze dávají odměnu 5 goldů/xp
    • Wall of Replica iluze dávají odměnu 5 goldů/xp

Mechanika Root

  • Root nyní oslabuje následující movement spelly: Burrow Strike, Waveform, Blink Strike, Phantom Strike, Reality Rift, Pounce, Skewer, Ball Lightning, Timber Chain, Rolling Boulder, Icarus Dive, Leap, Poof, a Time Walk.

Mechanika Dispel

  • Základní mechaniky Dispel - schopnosti rozdělené do Undispellable, Dispellable, nebo Dispellable jsou nyní sjednocené do jednoho druhu Strong Dispels.
  • Schopnosti které mají Dispel jsou rozděleny nyní do 2 skupin podle užití Dispelu (Basic Dispel nebo Strong Dispel).
  • Na následující schopnosti nyní už nejde použít undispell: Soul Catcher, Stampede slow, Recall, Windrun, Rocket Barrage, Howl, a Sprint.
  • Na Insatiable Hunger nyní už nejde použít undispell.
  • Opravena chyba, kdy Fatal Bonds pokračoval v udělování damage, potom co byl dispellnut.

Mechanika Cleave

  • Area Cleave je nyní vypočítávána, jako kužel ve vzdálenosti od útoku (místo kruhu, který začínal před útočící jednotkou):
    • Shrnutí vzdáleností od kterých může dostat jednotka hit zhruba stejně s novými cleave pravidly.
    • Battle Fury:
      • Začínající Radius: 150
      • Končící Radius: 280
      • Vzdálenost: 520
    • Empower:
    • Začínající Radius: 150
    • Končící Radius: 240
    • Vzdálenost: 460
    • Grow:
    • Začínající Radius: 150
    • Končící Radius: 400
    • Vzdálenost: 600
    • Tidebringer:
    • Začínající Radius: 150
    • Končící Radius: 450/500/550/600
    • Vzdálenost: 675/750/825/900
    • Great Cleave:
    • Začínající Radius: 150
    • Končící Radius: 280
    • Vzdálenost: 520
      • Starting Radius: 150
      • Ending Radius: 280
      • Distance: 520

Ostatní změny

  • Maximální movement speed zvýšen z 522 na 550
  • Trvání Haste runy snížena z 25 na 22 sekund

  • Rychlost otočení zvýšena o 15% (turn rate ramps up over time as you start turning, the max values that it reaches while you turn are increased by 15%, not the initial value or acceleration/deceleration rate)
  • Lane creepové darují 50% z XP, když jsou deniednuty neutral creepem spíše než 35% (normální deny od hráče dává 50% XP)
  • Dočasně odstraněni následující hrdinové z Captains Modu: Necrophos, Techies, Lycan, a Treant
  • Následující ability nyní už nevyhnou projektilům: Borrowed Time, True Form, Pounce, Metamorphosis, a Leap
  • Následující ability nyní vyhnou projektilům: Test of Faith, Recall, a Morph Replicate
  • Následující projektily jsou nyní nevyhnutelné: Splinter Blast secondary hit a Soul Assumption
  • Následující ability nyní už nemají žádné speciální pravidla nebo omezení vůči Ancientům: Battle Hunger, Adaptive Strike, Electric Vortex, a Last Word
  • Následující ability nyní používají Pseudo Random Distribution: Juxtapose, Craggy Exterior, Alpha Wolf Critical Strike, a Giant Wolf Critical Strike
  • Searing Chains Ensnare nyní odhaluje neviditelné jednotky podobně k ostatním debuffům Rootu
  • Následující flying vision ability mají snížené AoE: Unstable Concoction Throw (400->300), Wild Axes (500->350), Spirits impact (300->150), Chain Frost (1000->800), Sprout (1000->750), Sacred Arrow (650->500), Illusory Orb (800->550), Stifling Dagger (600->450), Concussive Shot (400->300), a Static Remnant (600->500)
  • Moon Glaive už nedostavá bonus od Spell Amplification.
  • Cleave už nedostává bonus od Spell Amplification.
  • Schopnost Lifesteal nezpůsobuje heal pro věci které nedostávají spell amplification (Moon Glaive, Cleave)
  • Opraveny následující passivní schopnosti které byly nefunkčí kvůli schopnosti Break: Golem Flaming Fists, Golem Permanent Immolation, Last Will, Boar's Poison, Lycan Wolf Cripple, Necronomicon Archer Aura, Necronomicon Mana Break
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama