Update 7.00 - Herní změny
Nový strom talentů, batoh pro další předměty vedle vašeho inventáře, předělaná mapa s pozicí Roshana, překopaná jungle s novými Ancient creepy, změněné runy... to vše a mnoho dalšího v aktualizaci 7.00.
Strom talentů
Jednou z největších novinek této aktualizace je pozchyby zavedení nového systému talentů. S každým hrdinům si nyní můžete na 5/10/15/20/25 úrovni vybrat ze dvou dostupných talentů a tím získat lepší staty, schopnosti, aury, atd.
Výběr talentů na vás začne svítit hned, jak dosáhnete 5/10/15/20/25 úrovně. Na každé z těchto úrovní vybíráte ze dvou dostupných talentů. Strom talentů je pro každého hrdinu jiný. Talenty jsou pro všechny hrdiny předem dané a nemění se (samozřejmě v nejbližších týdnech budou balance patche, které to mohou trošku přeházet). Jakmile si zvolíte talent, tak ho už nemůžete změnit.
Ukázky talentových stromů
Vypsané všechny talentové stromy naleznete v našem článku o hrdinech v aktualizaci 7.00.
Změny úrovní hrdinů
Úrovně pro ultimátky
- Ultimátky si nyní můžete vybrat na těchto úrovních: 6/12/18
- Hrdinové nyní nemají na výběr +2 do statů za úroveň
- Hrdinové mají nyní na výběr 4 talenty na úrovních 10/15/20/25. Viz výše.
Předělané zkušenosti
- Nyní pro dosažení 12. úrovně vám stačí tolik zkušeností jako v předchozí verzi pro 11. úroveň
- Nyní pro dosažení 18. úrovně vám stačí tolik zkušeností jako v předchozí verzi pro 16. úroveň
- Nyní pro dosažení 25. úrovně vám stačí tolik zkušeností jako v předchozí verzi pro 23. úroveň
Tabulka úrovní a zkušeností nyní vypadá takto:
6.88 | 7.00 | |||
1 | 200 | 200 | ||
2 | 200 | 300 | 200 | 300 |
3 | 500 | 400 | 500 | 400 |
4 | 900 | 500 | 900 | 500 |
5 | 1400 | 600 | 1400 | 600 |
6 | 2000 | 600 | 2000 | 615 |
7 | 2600 | 800 | 2615 | 630 |
8 | 3400 | 1000 | 3245 | 645 |
9 | 4400 | 1000 | 3890 | 660 |
10 | 5400 | 600 | 4550 | 675 |
11 | 6000 | 2200 | 5225 | 775 |
12 | 8200 | 800 | 6000 | 1175 |
13 | 9000 | 1400 | 7175 | 1200 |
14 | 10400 | 1500 | 8375 | 1225 |
15 | 11900 | 1600 | 9600 | 1250 |
16 | 13500 | 1700 | 10850 | 1275 |
17 | 15200 | 1800 | 12125 | 1375 |
18 | 17000 | 1900 | 13500 | 1400 |
19 | 18900 | 2000 | 14900 | 1425 |
20 | 20900 | 2100 | 16325 | 1600 |
21 | 23000 | 2200 | 17925 | 1900 |
22 | 25200 | 2300 | 19825 | 2200 |
23 | 27500 | 2400 | 22025 | 2500 |
24 | 29900 | 2500 | 24525 | 2975 |
25 | 32400 | 27500 |
Předělány časy pro znovuoživení
Časy na znovuoživení na úrovních s ultimátkami jsou přibližně stejné s předchozí verzí hry. Vzorec je nyní takový, že se přidávají 2s za každou úroveň. Za každou ultimátní úroveň se přidá 10s. Po úrovni 18 se přidává za každou úroveň 4s.
Tabulka:
6.88 | 7.00 | |
1 | 8.8 | 8 |
2 | 12.6 | 10 |
3 | 16.4 | 12 |
4 | 20.2 | 14 |
5 | 24 | 16 |
6 | 27.8 | 26 |
7 | 31.6 | 28 |
8 | 35.4 | 30 |
9 | 39.2 | 32 |
10 | 43 | 34 |
11 | 46.8 | 36 |
12 | 50.6 | 46 |
13 | 54.4 | 48 |
14 | 58.2 | 50 |
15 | 62 | 52 |
16 | 65.8 | 54 |
17 | 69.6 | 56 |
18 | 73.4 | 66 |
19 | 77.2 | 70 |
20 | 81 | 74 |
21 | 84.8 | 78 |
22 | 88.6 | 82 |
23 | 92.4 | 86 |
24 | 96.2 | 90 |
25 | 100 | 100 |
Odměny za zabití hrdinů
Odměna za zabití hrdiny změněna z [110 + Streak + Level * 9.9] na [110 + Streak + Level * 8]
Změněna ztráta zlaťáků za smrt
- Předchozí verze: 30 x úroveň hrdiny
- Nyní: 100 + Net worth/50
Změněny zkušenosti za zabití hrdiny
6.88 | 7.00 | |
1 | 100 | 100 |
2 | 120 | 120 |
3 | 140 | 140 |
4 | 160 | 160 |
5 | 180 | 180 |
6 | 280 | 200 |
7 | 380 | 220 |
8 | 480 | 330 |
9 | 580 | 440 |
10 | 680 | 550 |
11 | 780 | 660 |
12 | 880 | 770 |
13 | 980 | 880 |
14 | 1080 | 990 |
15 | 1180 | 1100 |
16 | 1280 | 1210 |
17 | 1380 | 1320 |
18 | 1480 | 1430 |
19 | 1580 | 1540 |
20 | 1680 | 1650 |
21 | 1780 | 1760 |
22 | 1880 | 1870 |
23 | 1980 | 1980 |
24 | 2080 | 2090 |
25 | 2180 | 2200 |
AOE zlaťáky
Zlaťáky, které dostanete, pokud jste v okolí, kde byl zabit nepřátelský hrdina.
1: 150 + 6 * Level
2: 100 + 5 * Level
3: 40 + 4 * Level
4: 25 + 3 * Level
5: 20 + 3 * Level
1: 150 + 6 * Level
2: 100 + 5 * Level
3: 40 + 4 * Level
4: 25 + 3 * Level
5: 20 + 3 * Level
Batoh
Nový systém batohu je také velkou novinkou. Nyní můžete nosit sebou vedle inventáře nosit další tři předměty, které sice nejsou aktivní, ale můžete je po krátkém intervalu použít.
- Předměty, které máte v batohu nejsou aktivní. Pokud je přesunete do inventáře, budou aktivní až za 6 vteřin.
- Tyto předměty nemůžete uložit do batohu: Gem, Rapier, Bloodstone, Aegis.
- Předměty v batohu můžete přesunout do inventáře bez prodlení 6s pokud jste blízko obchodníka.
- Pokud rozložíte předměty na více části, části se první pokusí zabrat místo v inventáři a batohu, až potom spadnou na zem.
- Když rozložíte předměty, tak se části automaticky uzamknou a nebudou se skládat do dalších předmětů. Tento zámek odemknete pravým klikem na tyto předměty.
- ---
- Následující část překládal Bartoval.
Změny mapy
Stejně jako naši pradávní předkové uměli přetvářet myšlení tvorů, kteří je uctívali, tak jim jejich schopnosti dovololy proplout cestami lesů, přetvořit pláně pro odhalení nových zdrojů energie a zpustošit vše pro svou bezpočnost. Díky změnám téměř každé části mapy, novým Ancient Neutral Creepům a sadě nových spojeneckých budovo v Jungli je tu hodně nového co se naučit a co prozkoumat!
Roshan
- Roshan byl přesunut na nové místo blízko vrchní Powerup Runy
- Dosah útoku Roshana zvýšen ze 128 na 150
- Armor Roshana zvýšen z 5 na 15
- HP Roshana sníženo z 8000 na 5500
- HP Roshana získané po 4 minutách sníženo z 700 na 460
- Armor Roshana získaný za 4 minuty zvýšen z 0.7 na 1.1
Shrine
- Byl přidán nový typ budovy — Shrine (má 1500 HP, 20 Armor)
- Na mapě lze nyní najít novou budovu nazvanou Shrine, lze ji najít u Secret Shopu a nové lokace Ancient Campu. Je možné se na Shrine teleportovat (stejně, jako na všchny týmové budovy).
- Jakmil jsou zničeny všechny Tier 2 věže příslušného týmu, tak jsou jeho Shrines zbaveny nezničitelnosti a jsou možné zničit. Každý tým má také 5 Shrines ve své base.
- Shrines mají schopnost, která má 5 minut cooldown. Přátelští hrdinové ji mohou right-clickem aktivovat, kolem Shirine se vytvoří 500 AoE aura, která trvá 5 sekund. Aura poskytuje 120/40 HP/MP regeneraci za sekundu (hodnoty healování jsou zvýšeny průběhem hry o 2 HP / 1 MP za minutu). Aktivuju se stejně pro hrdiny na blízko a na dálku right-clickem na ni. Schopnost Shrine lze použít mimo base, jakmile se spawnou creepové v 0:00.
- Shrines neposkytují vision.
- Hráč při zničení Shrine získá odměnu 150 goldů.
Runy
- Runy jsou nyní rozděleny do dvou kategorií: Powerup Runy (Haste, Double Damage, atd.) a Bounty Runy.
- Bounty Runy se už neobjevují v Řece.
- Powerup Runy se nyní objevují pouze jedna na jednom místě řeky. (Neobjevují se na začátku hry)
- Každá ze 4 Junglí nyní spawnují Bounty Runy každé 2 minuty. (Včetně začátku hry)
- Násobič odměny za Bounty Runu u Greevil's Greed přepočten z 3/4/5/6x na stálých 2x
- Bottle se nyní naplní pouze na 2 charge, jestliže je naplněna Bounty Runou.
Jungle
- Byl přepracovaný celý terén Jungle pro Radiant i Dire (obě, primární i sekundární Jungle) a všechny jejích cesty
- Primární Jungle pro každý tým má nyní 1 Ancient, 2 hard, 2 medium, a 1 small camp.
- Sekundární Jungle pro každý tým má nyní 1 Ancient, 1 hard, a 1 medium camp.
Úprava terénu
- Byly přepracovány cesty a hiding spoty z levé a pravé strany linek
- Přepracováno mnoho spotů pro wardy a cesty pro jukeování
- Přidány rozamnité juke cesty blízko krajům mapy mezi tier 1 a tier 2 věžemi
- Unpraveno rozložení stromů na levé straně topu od kasáren radiantu
Změny neutrálů
- Neutrálové se nyní spawnují místo 0:30/1/2/3/4/atd. v 0:30/1/3/5/7/atd.
- Jestliže je hráč zabit Neutral creepam získá nyní minimální respawn time - 26 sekund (stejně, jako respawn time na levelu 6)
- Ancienti nyní už nejsou imunní vůči spellům (mají nyní 70% Magic Resistance)
- Následující schopnosti nefungují proti Ancientům: Arcane Orb a Chakram
- Neutral creepové nyní mají 1 mana regen
- Změněno pořadí schopností Ancienta Thunderhide (Slam je nyní třetí)
- Změněno pořadí schopností Ancienta Black Dragon (Dragonhide Aura je nyní třetí)
Noví Ancienti
- Byl přídán nový Ancient Neutral Camp (2 Prowler Acolytes a 1 Prowler Shaman)
Prowler Acolyte:
- Poskytuje Auru - Poskytující 10% Lifesteal a 10 HP regeneration
- Má 0% Magic Resistance, 10 Armor
Prowler Shaman:
- Passive Auto-Cast - Způsobí, že jeho další útok použije root na nepřítele na 2 sekundy, omezující pohyb a uděluje 75 DPS. Cooldown: 15
- Active - Vytvoří kolem něj 300 AoE, které redukuje základní Physical Damage o 50 % a udělí 200 physical damage.
Trvá 6 sekund. Cooldown: 12
Dodatek: Obě schopnosti budou použiti neutral creepem na hrdinu, jestliže projde blízko něj. - Má 0% Magic Resistance, 11 Armor
Ostatní změny mapy
- Tier 4 věže mají nyní regeneraci stejnou jako Ancient.
- Použití TP scroll nyní už nezničí stromy v jeho blízkosti.
- Cooldown Glyphu má garantované okamžité obnovení, jestliže je zničena Tier 1 věž
- Vision Ancient Building zvýšena z 1900/1200 na 2600
- Snížen počet Effigy building v každé base z 15 na 5
- Změněny pozice Effigy buildings v base
- HP Effigy buildings zvýšeno z 500 na 1000
- Armor Effigy buildings zvýšen z 10 na 12
- Odměna za zničení Effigy buildings zvýšena z 111 na 125 hráči
- Opravena chyba, kdy Glyph nefungoval pro Effigy buildings
- Damage Tier 2/3/4 věží přepočítán z 122-182 na 142-162