Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 25.9.: Gameplay update 6.85

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85

ankerek

ankerek

25. 9. 2015 14:56
Reklama

Máme tu 400MB patch plný novinek. Jedná se hlavně o změny pro vyvážení hry v podobě aktualizace 6.85 díky nimž se můžeme na Frankfurt Majoru těšit na trošku jinou Dotu, než jsme viděli v posledních měsících.

Krom 6.85 změn tu jsou i různé úpravy herního klienta (nová úvodní stránka, automatické přiřazování do chatu s lidmi podle lokality, ...), opravy chyb, atd.

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Přehled změn

  • změna desingu domovské stránky Dota
  • zlepšen výběr jednotek
  • záložka Hrdinové vás nyní pošle přímo na mřížku s hrdiny
  • vylepšeno propojení hráčských příkazů. To zabrání ztrátě požadavku při špatných síťových podmínkách - vysoký packet loss
  • opravení různých problémů s pamětí a zredukována celková velikost přidělené paměti
  • hráči jsou při spuštění automaticky přiřazeni k nejbližšímu kanálu
  • na hlavní stránce byl přidán panel zobrazující vaše poslední odehrané zápasy
  • na hlavní stránce byl přidán panel zobrazující hru, která je nejvíce sledovaná
  • přidáno uživatelské rozhraní pro team management
  • přidán příkaz chatu /flip v lobby hrách
  • opravení herních serverů, které nevyhodnotily správně opuštění hry
  • zlepšení snímkové frekvence obrazu na některých specifických hardwarech
  • mapa: zlepšení jižního okraje mapy a juke cest (volně přeloženo jako únikové cesty)
  • mapa: opraveno blokování Dire Ancient kempu
  • mapa: opravení Roshanovy agrese, pokud za ním wardujete kopec
  • mapa: opraven malý bug, který způsoboval kolizi u sochy Dire v severní části řeky
  • mapa: opraveny wardovací cliffy, které hrdinům umožňovali hledání cesty pomocí blinku
  • opravena chyba, kdy návrat z demo módu mohl způsobit nenasazení zkoušených setů
  • opravení chyby, která nastala, pokud jste byli na obrazovce s výzbrojí hrdiny a zvolili jste položku "About" a poté jste přešli na globální obrazovku s výzbrojí (jako jsou např. kurýři). To mohlo nesprávně zobrazit obrazovku "About" namísto itemů
  • na stránku o detailech itemu přidán styl odemykání
  • sety, které vlastníte, se nyní také zobrazí na seznamu na obrazovce s výzbrojí
  • opraven lokalizační problém s názvy balíčků na obrazovce s výzbrojí
  • opravení min Techiesů, které při detonaci řádně nezmizely
  • opravení chyby, díky které nefungovala klávesa pro pořízení screenshotů
  • opravení pádu hry, který nastal při hře za Treanta
  • opravení pádu hry, který mohlo způsobit příhlášení kamaráda v době, kdy jste se připojovali do hry
  • opraven pád hry, který nastal při pokládání ward
  • sníženo využití paměti videa při nahrávání Steam avataru
  • opravena chyba, která bránila změně slotu v profilu na nastavení trofeje
  • Windows OpenGL: opravena chyba, kde gamma nebyla při ukončení obnovena
  • Workshop Tools: vybrání nositelné arcany v dodatečných pohledech itemů nyní zobrazí arcana model v nástroji a ve hře

 

(na překladu se podílel skautik)

 

Aktualizace 6.85

Oficiální stránka aktualizace v angličtině

Obecné změny

  • Purge již nedává bonusové poškození přivolaným jednotkám
  • Na katapulty nyní působí kouzla stejně jako na ostatní creepy
  • Katapulty nyní mají 80% odolnost vůči magii
  • Ancient creep Thunderhide má novou schopnost: War Drums Aura - dává okolním jednotkám +15 rychlost útoku a +15% poškození
  • Ancient creep Black Drake má novou schopnost: Dragonhide Aura - dává okolním jednotkám +2 brnění (sčítá se)
  • Ancient draci mají o 2 méně brnění
  • Break nyní přeruší i tyto pasivní schopnosti: Nethertoxin, Tidebringer, Essence Aura, Hunter in the Night, Poison Sting a pasivní schopnosti neutrálních creepů

 

Hrdinové

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Abaddon

  • Cooldown Mist Coil snížen z 5s na 4.5s
  • Přesměrováné poškození schopnosti Borrowed Time s Aghanimem zvýšeno z 35% na 50%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Alchemist

  • Poškození Acid Spray zvýšeno z 12/16/20/24 na 15/20/25/30
  • Bonus z bounty runy pomocí schopnosti Greevil's Greed zvýšeno z 4x na 5x

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Ancient Apparition

  • Dosah zakouzlení Cold Feet zvýšen z 700 na 700/800/900/1000

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Anti-Mage

  • Vzdálenost Blinku změněna z 1000/1075/1150/1150 na 925/1000/1075/1150
  • Stun Mana Void změněn z 0.1/0.2/0.3 na 0.15

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Bane

  • Cooldown Enfeeble změněn z 10s na 8s
  • Spotřeba many Brain Sap snížena z 100/125/150/175 na 70/100/130/160
  • Opravena chyba, kdy Fiend's Grip někdy nedával True Sight nad cílem

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Batrider

  • Poškození Flamebreak sníženo z 50/s na 25/30/35/40/s
  • Doba trvání poškození Flamebreak zvýšeno z 1/2/3/4 na 3/4/5/6
  • Přidán Aghanim's Scepter: Flaming Lasso chytí cíl společně s dalším nejbližším spojeneckým hrdinou v dosahu 400. Druhý cíl je uvázán k prvnímu. Lasso také způsobuje 100 poškození/s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Bloodseeker

  • Škálování Thirstu změněno z 100%->25% na 75%->25%
  • Léčení Bloodrage sníženo z 25% na 19/21/23/25%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Bounty Hunter

  • Track nyní dává vizi jenom cílového hrdiny, ne jeho okolí
  • Bonusové zlato pro spojence z Tracku sníženo z 50/100/150 na 40/80/120

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Brewmaster

  • Storm z Primal Split: Rozsah Dispel Magic zvýšen z 200 na 600
  • Storm z Primal Split: Cooldown Dispel Magic snížen z 8s na 6s
  • Earth z Primal Split: Cooldown Hurl Boulder snížen z 7s na 5s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Bristleback

  • Práh poškození pasivky Quill Spray snížen z 250 na 230

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Centaur Warrunner

  • Bonusové poškození ze síly z Return zvýšeno z 26/34/42/50% na 30/42/54/66%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Chaos Knight

  • Chaos Strike nyní sníží brnění cíle o 5 na 8s, těsně předtím než udělí kritické poškození
  • Kritické poškození Chaos Strike sníženo z 150/200/250/300% na 125/175/225/275%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Chen

  • Zesílení poškození/zpomalení Penitence zvýšeno z 14/18/22/26% na 15/20/25/30%
  • Spotřeba many Test of Faith (Damage) snížena z 175 na 90/100/110/120
  • Cooldown Test of Faith (Damage) snížen z 24 na 16

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Clinkz

  • Cooldown Strafe snížen z 45/40/35/30s na 40/35/30/25s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Crystal Maiden

  • Cooldown Crystal Nova snížen z 15s na 13s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Dark Seer

  • Základní inteligence snížena o 2

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Dazzle

  • Spotřeba many Poison Touch snížena z 100/115/130/145 na 100

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Death Prophet

  • Počet duchů z Exorcism zvýšen z 6/13/21 na 8/14/21

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Disruptor

  • Cooldown Thunder Strike snížen z 16s na 12/11/10/9s
  • Thunder Strike nyní dává vizi jen nad cílem

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Doom

  • Poškození/léčení Scorched Earth zvýšeno z 12/18/24/30 na 12/24/36/48
  • Cooldown LVL? Death snížen z 8 na 7

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Dragon Knight

  • Doba trvání Breathe Fire debuffu zvýšena z 8s na 11s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Drow Ranger

  • Bonusové poškození z Precision Aury zvýšeno z 18/24/30/36% na 20/26/32/38%
  • Cooldown Precision Aury snížen z 120 na 100

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Earthshaker

  • Poškození Fissure sníženo z 125/175/225/275 na 110/160/210/260

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Earth Spirit

  • Stone Remnant nyní lze dvojklikem položit před sebe

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Elder Titan

  • Rozsah Echo Stompu zvýšen z 475 na 500
  • Spotřeba many Ancestral Spirit změněna z 110 na 80/90/100/110
  • Poškození za creepa z Ancestral Spirit zvýšeno z 3/6/9/12 na 6/9/12/15
  • Natural Order aura sticky duration increased from 0.5 to 1.0

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Enchantress

  • Počet bludiček Nature's Attendants zvýšen z 3/5/7/9 na 4/6/8/10
  • Impetus už není modifikátor útoku

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Enigma

  • Doba trváná zakouzlení Midnight Pulse snížen z 0.2s na 0.1s
  • Rozsah Midnight Pulse snížen z 600 na 550
  • Rozsah Black Hole zvýšen z 400 na 420

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Gyrocopter

  • Poškození za raketu z Rocket Barrage sníženo z 8/13/18/23 na 7/12/17/22 (celkové poškození 240/390/540/690 -> 210/360/510/660)
  • Zpomalení z Call Down již neprochází přes imunitu vůči magii

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Huskar

  • Odolnost vůči magii za stack Berserker's Blood Magic Resistance snížena z 4/5/6/7 na 3/4/5/6

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Invoker

  • Růst inteligence za úroveň zvýšen z 3.2 na 4.0
  • Bonusová rychlost/poškození Alacrity zvýšen z 20->80 na 30->90
  • Aghanim nyní přidává ještě jednu bonusovou úroveň do quas, wex a exort a zvyšuje o úroveň účinost všech kouzel
  • Deafening Blast na nejvyšší úrovni má nyní normální zaměřování

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Jakiro

  • Ohnivá vlna Dual Breath se nyní pohybuje stejnou rychlostí jako ledová: z 850 na 1050
  • Poškození Dual Breath zvýšeno z 16/26/56/76 na 20/40/60/80
  • Dosah Ice Path zvýšen z 1100 na 1200

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Juggernaut

  • Poškození Blade Fury zvýšeno z 80/100/120/140 na 80/105/130/155

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Keeper of the Light

  • Snížení cooldownu Chakra Magic zvýšeno z 1/2/3/4 na 2/3/4/5

 

  • Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
    i Zdroj: DOTA2.cz
    Kunkka
  • Poškození z Tidebringer zvýšeno z 15/30/45/60 na 20/35/50/65
  • Dosah zakouzlení X Marks the Spot změněno z 350/550/750/1000 na 400/600/800/1000
  • Cooldown X Marks the Spot změněn z 19/16/13/10 na 26/20/14/8
  • Doba vyvolávání Ghost Ship snížena z 0.4 na 0.3

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Legion Commander

  • Základní poškození zvýšeno o 4
  • Cooldown Overwhelming Odds snížen z 18 na 15
  • Doba vyvolávání Press The Attack snížena z 0.3s na 0.2s
  • Opravena chyba, kdy Legion Commander po Duelu někdy útočila na okolní jednotky místo na soupeře v Duelu

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Leshrac

  • Základní poškození sníženo o 4
  • Dosah skoku Lightning Storm snížen z 650 na 475
  • Poškození Lightning Storm sníženo z 80/140/200/260 na 50/100/150/200

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Lich

  • Sacrifice už nerozděluje zkušenosti mezi nepřátele
  • Rychlost projektilu Chain Frost zvýšena z 750 na 850
  • Zpomalení útoků z Chain Frost zvýšeno z 20 na 30

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Lifestealer

  • Cooldown Rage snížen z 19 na 16
  • Infest a Control lze nyní použít na ancient creepy

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Lina

  • Poškození Light Strike Array sníženo z 120/160/200/240 na 80/120/160/200
  • Poškození Laguna Blade damage sníženo z 450/675/950 na 450/650/850

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Lion

  • Finger of Death s Aghanimem: Rozsah poškození zvýšen z 200 na 300

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Lone Druid

  • Cooldown Summon Spirit Bear snížen z 180/160/140/120 na 120
  • Bonusové poškození z Battle Cry zvýšeno z 60/90/120 na 90/120/150
  • Bonusové brnění z Battle Cry zvýšeno z 6/12/18 na 10/15/20

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Luna

  • Růst síly za úroveň zvýšen z 1.9 na 2.2
  • Cooldown Eclipse snížen z 160/150/140 na 140
  • Eclipse s Aghanimem: Počet paprsků zvýšen z 6/10/14 na 6/12/18

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Lycan

  • Růst síly za úroveň zvýšen z 2.75 na 3.0
  • Šance na kritické poškození z Shapeshift zvýšena z 30% na 30/35/40%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Magnus

  • Cooldown Empower snížen z 12s na 8s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Medusa

  • Poškození a odcizení many za skok Mystic Snake zvýšeno z 25% na 35%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Mirana

  • Růst obratnosti za úroveň zvýšen z 2.75 na 3.3
  • Rozsah hledání cíle pro druhou hvězdu ze Starstorm zvýšen z 325 na 425

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz


Morphling

  • Růst obratnosti za úroveň zvýšen z 3 na 3.4
  • Poškození Adaptive Strike změněno z 20/40/60/80 na 50/60/70/80
  • Hybrid již neskrývá Morphlinga nebo neomezuje jeho použití, když je Replicate venku
  • Hybridi jsou pro nepřátele vizuálně rozeznatelní

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Naga Siren

  • Poškození Rip Tide damage změněno z 130/160/190/220 na 100/140/180/220
  • Song of the Siren s Aghanimem: Léčení zvýšeno z 6% na 8%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Nature's Prophet

  • Doba vyvolání Sproutu sníženo z 0.5s na 0.35s
  • Spotřeba many Sproutu sníženo z 100/120/140/160 na 70/90/110/130
  • Rychlost pohybu stromečků z Nature's Call zvýšena z  300 na 325
  • Vize stromečků z Nature's Call Treants snížena z 1200 na 1000
  • Základní poškození Greater Treantů sníženo z 1.75 na 1.0
  • Wrath of Nature Aghanim's Scepter: Nyní aplikuje 4s buff na zasažené nepřátele. Jestliže tito nepřátelé do 4s zemřou, narodí se extra Greater Treant

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Necrophos

  • Poškození Death Pulse zvýšeno z 75/125/200/275 na 125/175/225/275
  • Heartstopper Aura již nepůsobí na ancient creepy
  • Regenerace životů ze Sadist zvýšena z 1/2/3/4 na 1/2/3/6
  • Regenerace many ze Sadist zvýšena z 2/4/6/10 na 2/4/6/12

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Night Stalker

  • Základní regenerace životů zvýšena z 0.25 na 2

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Nyx Assassin

  • Cooldown Burrow Impale snížen z 9s na 7s
  • Bonusový dosah Burrow Impale a Mana Burn zvýšen z 50% na 75%
  • Doba trvání Vendetty zvýšena z 25/35/50s na 40/50/60s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Ogre Magi

  • Základní brnění zvýšeno o 1
  • Bonusová rychlost útoků z Bloodlust zvýšeno z 20/30/40/50 na 30/40/50/60
  • Bloodlust lze použít na věže
  • Opravena chyba, kdy Multicast Bloodlust nepůsobil na okolní jednotky s magickou imunitou

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Omniknight

  • Doba vyvolání Purification sníženo z 0.4s na 0.25s
  • Degen Aura stickiness reduced from 2 to 1

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Oracle

  • Doba vyvolávání Fortune's End snížena z 0.3s to 0s
  • Dosah vyvolání Fortune's End zvýšeno z 650 na 850
  • Rozsah Fortune's End zvýšen z 215 na 300
  • Poškození Fortune's End změněno z 75/150/225/300 na 90/120/150/180
  • Cooldown Fortune's End změněn z 12 na 15/12/9/6
  • Fate's Edict již nenavyšuje přicházající nemagické poškození
  • Fate's Edict má nyní normální chování Purge
  • Cooldown Purifying Flames snížen z 2.5 na 2.25

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Outworld Devourer

  • Růst síly za úroveň zvýšen z 1.85 na 2.3
  • Sanity's Eclipse nyní odstraní 40% z maximální many zasaženého cíle
  • Odstranění many Sanity's Eclipse již neprochází přes imunitu vůči magii
  • Dosah vyvolání Sanity's Eclipse zvýšen z 600/650/700 na 700
  • Dosah vyvolání Sanity's Eclipse cast již nelze zvýšit Aghanimem

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Phantom Assassin

  • Stifling Dagger nyní na zasažený cíl aplikuje efekty jako z normálních útoků
  • Blur již nemá 0.75s prodlevu

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Phantom Lancer

  • Růst obratnosti za úroveň snížen 3 na 2.6
  • Doba vyvolání Doppelganger zvýšena z 0s na 0.1s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Phoenix

  • Poškození/s podle maximálních životů ze Sun Ray zvýšeno z 1/2/3/4% na 1.25/2.5/3.75/5%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Puck

  • Rychlost pohybu Illusory Orbu zvýšena z 600 na 650
  • Cooldown Illusory Orbu snížen z 12s na 11s
  • Cooldown Dream Coilu snížen z 85s to 75s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Pudge

  • Poškození z Rotu změněno z 35/60/85/110 na 30/60/90/120
  • Zpomalení pohybu z Rotu zvýšeno z 20/22/24/26% na 27%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Pugna

  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 320 na 330
  • Nether Ward lze nyní položit na místo v dosahu 150ti bodů (dvojklikem se položí před sebe)
  • Poškození/odcizení životů za sekundu z Life Drain zvýšeno z 150/185/220 na 150/200/250

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Queen of Pain

  • Poškození Sonic Wave sníženo z 290/390/490 na 290/380/470 (s Aghanimem poškození sníženo z 325/450/575 na 325/440/555)

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Razor

  • Static Link nyní krade poškození po celou dobu trvání místo každé sekundy

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Riki

  • Regenerace životů z Permanent Invisibility zvýšena z 4/5/6/7 na 6/8/10/12

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Sand King

  • Caustic Finale debuff expire damage increased from 30% to 50%
  • Caustic Finale debuff slow increased from 20% to 25%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Demon

  • Coodlwon Shadow Poison snížen z 2.75 na 2.5

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Shadow Shaman

  • Cooldown Shackles snížen z 16 na 10
  • Celkové poškození Shackles zvýšeno z 120/160/160/200 na 120/180/240/300

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Silencer

  • Opravena chyba, kdy Last Word debuff nemohl být purgnutý

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Skywrath Mage

  • Cooldown Concussive Shot snížen z 20/18/16/14s na 18/16/14/12s
  • Mystic Flare již nerozděluje poškození s hrdiny imunními vůči magii

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Slardar

  • Sprint nyní umožňuje phase pohyb (může procházet přes jiné jednotky)
  • Cooldown Sprintu snížen z 23 na 17
  • Doba trvání Sprintu snížena z 16 na 12

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Sniper

  • Prodleva Shrapnelu snížena z 1.4s na 1.2s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Spectre

  • Desolate nyní působí na všechny jednotky, které jsou osamoceny
  • Dispersion nyní odráží poškození před redukcí a odráží ho jako stejný týp poškození, jak přišlo

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Spirit Breaker

  • Greater Bash nyní funguje na základě PRDu

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Storm Spirit

  • Spotřeba many Static Remnantu zvýšena z 70/80/90/100 na 100
  • Vize Static Remnantu snížena z 800 na 600
  • Základní spotřeba Ball Lightning zvýšena z 15 + 7% na 30 + 8%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Sven

  • Základní inteligence zvýšena o 2
  • Poškození z Great Cleave zvýšeno z 20/35/50/65 na 30/42/54/66%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Techies

  • Miny při zničení již nebouchnou
  • Miny lze zničit Queeling Blade/Battle Fury
  • Za zničení miny nyní nepřítel dostane 10g
  • Cooldown a spotřeba many Land Mines snížena o 50%
  • Poškození Land Mines sníženo o 50%
  • Land Mines lze nyní na mapě položit neomené množství
  • Land Mines a Stasis Traps již neblokují kempy neutrálních creepů
  • Land Mines již nelze položit přesně na sebe

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Terrorblade

  • Dočasně odstraněn z Captain's Mode
  • Reflection nyní působní na viditelné všechny nepřátelské hrdiny v rozsahu 900
  • Rychlost útoků a pohybu z Reflection snížena z 60% na 25%
  • Cooldown Reflection změněn z 22/18/14/10 na 22/20/18/16
  • Iluze z Conjure Image jsou nyní pro nepřátele rozeznatelné
  • Doba vyvolání Conjure Image snížena z 0.5s na 0.15s
  • Metamorphosis má nyní auru o rozsahu 900 bodů, která změní všechny Terrorbladovi iluze na stejnou formu
  • Dosah vyvolání Sunder zvýšen z 325 na 550
  • Minimální % životů pro Sunder zvýšeno z 20 na 25%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Tidehunter

  • Redukce brnění z Gush zvýšena z 2/3/4/5 na 3/4/5/6

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Timbersaw

  • Cooldown Whirling Death snížen z 8 na 6

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Tinker

  • Doba vyvolávání Rearmu snížena z 3/2/1s na 3/1.5/0.75s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Tiny

  • Základní síla zvýšena z 24 na 26
  • Základní inteligence zvýšena z 14 na 17

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Treant Protector

  • Spotřeba many Leech Seed snížena z 140 na 100/110/120/130

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Troll Warlord

  • Rychlost útoků za stack z Fervor zvýšena z 16/22/28/34 na 20/25/30/35

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Tusk

  • Spotřeba many Ice Shards zvýšena z 90 na 100/105/110/115
  • Maximální doba vyvolání Snowballu snížena z 4s na 3s
  • Frozen Sigil již neprochází přes imunitu vůči magii
  • Walrus Kick s Aghanimem nyní dává 200 poškození

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Undying

  • Aghanim's Scepter již nevylepšuje Flesh Golem
  • Aghanim's Scepter nyní zvyšuje odcizení síly Decay z 4 na 10
  • Poškození zombíků z Tombstone sníženo z 41 na 35
  • Pro zničení Tombstonu je nyní třeba přesný počet útok: 3/4/5/7 od hrdinů (6/8/10/14 od creepů)
  • Soul Rip nyní může vyléčit Tombstonu 1/2/3/4 životů

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Ursa

  • Růst síly za úroveň snížena z 2.9 na 2.7
  • Cooldown Earthshocku snížen z 6s na 5s
  • Násobitel fury swipes z Enrage snížen z 1.5/2/2.5 na 1.5/1.75/2
  • Cooldown Enrage  snížen z 50/45/40 na 50/40/30

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Vengeful Spirit

  • Růst obratnosti za úroveň zvýšena z 2.8 na 3.3
  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 295 na 300

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Venomancer

  • Poškození Poison Sting zvýšeno z 5/10/15/20 na 6/12/18/24
  • Poison Sting nyní působí normálně na iluze
  • Poškození/s z Poison Nova damage sníženo z 36/58/81 na 30/55/80 (Aghanim's Scepter poškození/s zvýšeno z 58/81/108 na 60/85/110)
  • Doba trvání Poison Nova zvýšena z 12/14/15/16 na 16

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Viper

  • Růst obratnosti za úroveň zvýšen z 2.5 na 2.9
  • Zpomalení z Corrosive Skin již neprochází přes imunitu vůči magii

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Visage

  • Rozsah působení Stone Formy Familiarů Form zvýšen z 325 na 340

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Warlock

  • Golemy již nelze zničit pomocí Purge

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Weaver

  • Spotřeba many The Swarm změněna z 100 na 70/80/90/100
  • Cooldown The Swarm snížen z 36/33/30/27 na 35/30/25/20

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Winter Wyvern

  • Winter's Curse již nepůsobí na okolní jednotky s imunitou vůči magii

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Witch Doctor

  • Poškození Death Ward zvýšeno z 60/90/120 na 60/105/150
  • Death Ward na 3. úrovni již nepřeskakuje

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Wraith King

  • Základní poškození zvýšeno o 7
  • Vampiric Aura již nezobrazuje léčící efekt, když není Wraith King viditelný pro nepřátele
  • Reincarnation Aghanim's Scepter: Oddálení smrti spojence zvýšeno z 5s na 7s
  • Reincarnation Aghanim's Scepter: Wraith aura pro spojence je nyní aktivní i v momentě, když se Wraith King oživuje pomocí Reincarnation

 

Předměty

  • Následující předměty se nyní chovají jako Bottle (lze normálně použít na sebe a pomocí CTRL + klik lze použít na spojence): Clarity Potion, Mango, Healing Salve

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Aegis of the Immortal

  • Aegis nyní poskytuje dočasnou vizi (při reinkarnaci) v oblasti smrti, podobně jako je tomu u Wraith Kinga.

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Bloodstone

  • Doba respawnu snížena ze 4 za nabití na 3 za nabití
  • Bloodstone již nesnižuje počet ztracených zlaťáků při smrti
  • Bloodstone již neuděluje viditelnost/nezískává zkušenosti z místa smrti nositele

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Bottle

  • Obnovování životů/many sníženo z 135/70 na 110/70

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Crimson Guard

  • Cena receptu snížena z 825 na 600

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Diffusal Blade

  • Cooldown Purge snížen z 8s na 0s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Drum of Endurance

  • Rychlost útoků z Aktivního buffu zvýšena z 20 na 25

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Dust of Appearance

  • Cooldown snížen z 60s na 30s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Enchanted Mango

  • Cena snížena z 150 na 125
  • Dosah vyvolání zvýšen z 250 na 400

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Ethereal Blade

  • Cooldown Ether Blast snížen z 30s na 20s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Eul's Scepter of Divinity

  • Dosah vyvolání Cyclone snížen z 700 na 575

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Guardian Greaves

  • Cooldown Mend snížen z 45s to 40s

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Glimmer Cape

  • Prodleva zmizení z Glimmer zvýšena z 0.4s na 0.6s
  • Glimmer buff lze nyní purgnout
  • Odolnost vůči magii z Glimmer buffu snížena z 55% na 45%
  • Dosah vyvolání Glimmer buffu snížen z 900 na 800
  • Spotřeba many Glimmer buffu snížena z 130 na 110
  • Vizuální efekt při vyvolání Glimmeru je nyní více vidět

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Heart of Tarrasque

  • Regenerace životů za sekundu zvýšena z 3.25% na 4%

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Heaven's Halberd

  • Lze nyní rozebrat

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Helm of the Dominator

  • Dominované jednotky, které mají méně jak 1400 životů, dostanou přesně 1400 životů

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Helm of Iron Will

  • Cena snížena z 950 na 900

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Lotus Orb

  • Spotřeba many Echo Shell snížena z 100 na 75
  • Cooldown Echo Shell snížen z 17 na 15

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Manta Style

  • Cooldown Mirror Image (range/melee) snížen z 50/35 na 45/30
  • Spotřeba many Mirror Image snížena z 165 na 125

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Medallion of Courage

  • Již nepůsobí na jednotky imunní vůči magii
  • Roshanovi snižuje brnění jen o polovinu

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Solar Crest

  • Šance na úhyb a minutí sníženy z 30% na 25%
  • Již nepůsobí na jednotky imunní vůči magii
  • Roshanovi snižuje brnění jen o polovinu

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Mjollnir

  • Počet cílů, které mohou blesky zasáhnout zvýšen z 8 na 12

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Moon Shard

  • Již nevyžaduje recept

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Necronomicon

  • Počet životů Necronomicon Warriora a Archera zvýšen z 600/700/800 na 700/800/900

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Octarine Core

  • Opravena interakce s Guardian Greaves

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Pipe of Insight

  • Insight Aura nyní působí i na nositele

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Phase Boots

  • Doba trvání Phase snížena z 3.6 seconds na 2.5 seconds
  • Bonusová rychlost pohybu z Phase zvýšena z 16% na 24% pro melee hrdiny, 20% pro ranged hrdiny

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Power Treads

  • Rychlost útoků snížena z 30 na 25

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Quelling Blade

  • Cooldown Chopu snížen z 5s na 4s (platí i pro Battle Fury)

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Radiance

  • Cena receptu snížena z 1425 na 1350

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Scythe of Vyse

  • Cooldown snížen z 35 na 30

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Town Portal Scroll

  • Cena snížena z 100 na 75

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Ring of Health

  • Cena snížena z 875 na 850

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Void Stone

  • Cena snížena z 875 na 850

 

Patch 25.9.: Gameplay update 6.85
i Zdroj: DOTA2.cz

Veil of Discord

  • Cena receptu snížena z 1100 na 900
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama