Patch 18. 2.: Winter Treasure IV & Shanghai Major Compendium
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek Patch 18. 2.: Winter Treasure IV & Shanghai Major Compendium

Patch 18. 2.: Winter Treasure IV & Shanghai Major Compendium

Skaut

Skaut

18. 2. 2016 21:49
Reklama

Máme tu velkej gigovej patch, který krom různých úprav a oprav přináší také aktualizaci do Winter Battle Passu. Dorazila čtvrtá Winter Treasure truhla, z které můžete získat sety na několik hrdinů. Dále s blížícím se Shanghai Majorem bylo doplněno Compendium, kde už jsou další informace a i možnost předpovídání výsledků, za které dostanete body do Battle Passu. Připomínáme, že skupinová část Shanghai Majoru se hraje 25.-.28.2. a hlavní část 2.-6.3.

Seznam změn

  • Redukováno množství paměti užívané hrou
  • Opraven vzácný bug, kde hra nemusela být zobrazena živě na game listu DotaTV
  • Opraveny různé chyby se záznamy, které byly nedostupné do doby, než byl klient restartován
  • Oprava: trenéři někdy sázeli neúmyslně
  • Zvýšen framerate a sníženo užití paměti ve Zbrojnici
  • Oprava vyskakovacího okna s výsledky turnajových zápasů, kde někdy byli přehození picknutí hrdinové mezi týmy
  • Opravena chyba, kde změna oblečení hrdiny v pickovací fázi mohla zastavit animaci hrdiny
  • Terrorbladeovy itemy s přivlastněnými detaily masek jsou nyní ovlivněny gemem, barvou arcany a texturami
  • Přidány defaultní okolní efekty Terrobladeových zbraní
  • Přidány Savage Roar animace pro Lone Druidovy Spirit Beary.
  • Opravení modelu Timbersawa - zobrazení uživatelského Reactive Armor.
  • Opraveny různé chyby s kurýrem (např. úpravy hitboxů, oprava aktivity "haste", ...)
  • Zvuky Jakira a Ogre Magiho jsou nyní sledovány zleva a zprava (pozn.: "pan left and right", teď nenalézám vhodné české slovo)
  • Několik úprav sfx - zvuky mohou být nyní slyšitelné pro nepřátele poté, co vyjdou z Fog of War (jako Illusory Orb, Stone Gaze, Ghost Ship apod.)
  • Opravena chyba se zvukem Glimpse, která způsobila, že byl přehrán velmi hlasitě
  • Zakázání Helpu 
  • Disable Help nyní brání Io Relocate a ne Tetheru. (*- Disable Help now prevents Io's Relocate and not Tether)
  • Všechny hráčem ovládané jednotky (vše kromě hrdinů) nyní při pathfindingu respektují limity Fog of War
  • Upravení pathfindingu, které omezuje nadměrné ustupování
  • *- Quit confirmation popups no longer stack
  • Efekty Cliknzova Skeleton Walk a Tiskova Walrus Punch nejsou vyslány z poslední známé pozice castera, pokud jsou ve Fog of war (*- Clinkz's Skeleton Walk and Tusk's Walrus Punch effects no longer play at the caster's last known position when they are in fog of war)
  • *- Fixed Arc Warden's Tempest Double health cost being damage rather than a proper hp cost
  • Oprava: minimapa skákala zpátky na levou stranu obrazovky, pokud jste změnili rozlišení s minimapou zobrazenou na pravé straně




Workshop tools


  • Přidána podpora pro editací více typů příloh při zveřejnění itemu
  • Přidána schopnost pro zvolení hloubky mlhy na vodních materiálech
  • Opravena chyba, kde překrytí nepracovaly správně na zmenšených modelech
  • Ve workshopu byly povoleny okolní efekty pro Terrorbladeovu zbraň
  • *- Made map compile respect smoothing angle and edge hardness between tiles


Noví hrdinové ve Workshopu Doty

  • Arc Warden
  • Shadow Fiend
  • Winter Wyvern
  • Zeus
  • Undying


Workshop soubory hrdinů aktualizované na Source 2

  • Broodmother and Spiderling
  • Lina
  • Omniknight
  • Pugna a Nether Ward
  • Sniper

Přidání ability itemů do Workshopu

  • Terrorblade Demon
  • Clockwerk Cog

Nové a aktualizované Workshop Reference files mohou být staženy z http://www.dota2.com/workshop/requirements

Zdroj: Dota store, Dota 2 Blog

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama