DOTA 2 bude mít LAN i custom mapy!
i Zdroj: DOTA2.cz
Článek DOTA 2 bude mít LAN i custom mapy!

DOTA 2 bude mít LAN i custom mapy!

ankerek

ankerek

15. 2. 2012 16:08
Reklama

Obchodní ředitel Valve, Erik Johnson v rozhovoru pro joinDOTA prozradil velmi mnoho nových informací.

Mezi to nejdůležitější patří to, že DOTA 2 bude mít režim LANu, tedy nebude třeba internetu k hraní. A jako ve Warcraftu 3 bude možnost vytvářet si vlastní mapy.

DOTA 2 bude mít LAN i custom mapy!
i Zdroj: DOTA2.cz

Krom toho také odhalil něco o druhém The International a plány do budoucnosti. Celý rozhovor přeložený do češtiny si můžete přečíst tady:

Jak již jiště víte, nedávno se na stránkách po celém světě začalo mluvit o tom, že Seattle bude místem, kde bude nadcházející turnaj, což jste taky potvrdili. Ale otázkou stále je, jestli bude The International samostatná akce nebo bude součástí nějaké jiné události v Seattlu?

Nyní přemýšlíme nad tím, jaké bude ideální místo pro konání The International. Jedinou věc, kterou víme na sto procent, je, že to bude v Seattlu. Tím, že to bude právě v Seattlu se každý z Valve může nějak zapojit do organizování této akce, např. máme lehčí sehnat víza pro hráče do Spojených států oproti jiným zemím. A jako minulý rok, budeme pokrývat všechny náklady týmů a hráčů, aby se dostali k této události.

PAX je největší herní událost v Seattlu, která se koná v podobném čase jako The International (31.8.-2.9.), mnozí z nás tedy tipuje, že turnaj bude součástí přávě této akce.

To je dobrý tip, ale zatím nic není jisté.

Minule byla celková cena 1.6 milionů dolarů. Bude v druhém The International stejná?

Minimálně.

Velikost částky cenového ocenění turnaje byla prodiskutována každou progamingovou komunitou, s tím jak to může ovlivnit růst progamingu. Jaký byl důvod dávat do turnaje celých 1.6 milionů dolarů pro komunitu, která měla jako nejvyšší cenu 50,000$?

Když se podíváte na hlavní hry po celém světě, které mají podobně velké publikum jako Dota, zjistíte, že nejlepší hráči, mají možnost si vydělat spoustu peněz. Upřímně si myslíme, že týmy, které byly na The International si za to co dělají, tyto peníze zaslouží. Všichni víme, jak těžké je zdokonalit se v Dotě.

League of Legends oznámilo velmi velkou sumu peněz, které investují do soutěží po celý rok. Je nějaký důvod proč se Valve rozhodlo investovat velké peníze do jediné události za celý rok a ne do sérií lig a turnajů?

Objevilo se u nás mnoho nápadů, ale právě teď se soustředíme jen na The International. Nemyslíme si, že ty dva zmíněné postupy se vylučují, takže ikdyž budeme dělat každý rok obří akci s nejlepšími týmy z celého světa, neznamená, že se nebudeme podílet na menších akcích během roku.

Riot a S2 Games sponzorovaly hodně vlastních turnajů. Vlastně Riot organizuje všechny turnaje sám, S2 má své a do toho podporuje jiné organizátory. Jak by jste vy, Valve chtěli být zapojeni do těchto „menších akcí“, které jste právě zmínil?

Rozdělíme tento problém na dvě části. Jsou tady věci, které musíme udělat ve hře pro profesionální komunitu a jsou věci, které musíme udělat vně hry. Myslíme si, že máme zaděláno na dobrý začátek vevnitř hry – podpora pro streamování, replaye, sledování her atd.

Vně hry, abych byl úpřímný, stále máme pocit, že se máme ještě co učit. Loňská akce nás toho naučila spoustu a to samé očekáváme od té letošní.

Tento rok hodně týmů doufá, že budou vybrány do turnaje.  Jaká by byla vaše rada pro tyto týmy? Podle čeho vybíráte?

Nejlepší radou je zúčastňovat se turnajů a hrát podávat dobré výkony. Sledujeme každý turnaj a podle toho vybíráme týmy.

Budoucnost DOTY 2

Mluví se open betě a vydání Doty 2. Jako muž, který běží podle „Valve Time“, měl byste nějaký časový rámec pro zmíněné události? Plánujete, aby byly spojeny akcema jako třeba The International?

Pro to, abychom dali možnost hrát Dotu 2 co nejvíce lidem, musíme mít dostatečný počet serverů. Datum vydání není vázáno na The International, ale je naším cílem, aby všichni měli možnost sledovat tyto zápasy živě ve hře.

Mnozí diskutovali nad screenshoty s ingame shopem, jestli je to jen nějaká kosmetická možnost nebo cesta, kterou se hra vydá, tedy „Free to play“. Už se Valve rozhodlo jaká bude obchodní strategie?

Nemáme zatím co oznámit ohledně tohohle. Stále na tom pracujeme.

WC3 DOTA je stále přední hrou v Číně. Většina hráčů tu čeká až jim hra bude přístupná. Jaké má Valve plány pro podporu komunity v Číně, distribuci hry a přechod na DOTU 2?

Čína je největší fanouškovská Dota základna na celém světě a my chceme, aby měli stejné možnosti jako každý jiný. Jsou tam některé problémy, ale pracujeme jejich vyřešení.

Komunity jako Garena v současné době nabízejí službu LAN v SEA (JV Asie) pro hráče Heroes of Newerth a League of Legends. Plánuteje podobnou funkci?

Dota 2 bude mít režim LAN. Jsou tu ještě nějaké systémy, které LAN vyžaduje, které jsme zatím nedokončili, kvůli tomu, že se soustředíme na matchmaking. Víme jak důležitá je tato funkce pro komunitu.

Když jde o ty turnaje, nabízí se téma ohledně problémů s odezvou. Když máte ping 250-300, máte 0.5 sekundový delay. Pracuje Valve na vyřešení tohoto problému?

Řešením je, instalace více serverů po celém světě. Naším cílem je, aby každý hráč po celém světě měl maximální odezvu 100ms. Budeme pokračovat v nasazování serverů než se tak stane.

Jedna z nejpříjemnějších částí Warcraftu 3 byla tvorba vlastních map. Bude tu nějaká možnost, aby si hráči upravovali mapu DOTY 2, aby mohli hrát všechny mini-hry jako za starých časů?

Už dlouho podporujeme komunita v tvorbě vlastních módů v našich hrách, takže v tom budeme pokračovat i Dotě 2.

Tak je to potvrzené, DOTA 2 bude mít doopravdy podporu LAN.

Co na to říkáte?

zdroj: joinDOTA

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama